W okresie od października 2011r. do końca grudnia 2011r. przeprowadzonych
zostało 33 zajęć logopedycznych. W tym czasie odbył się etap wstępny-
przesiewowy, w którym to została
wyłoniona grupa dzieci wymagająca stałych wizyt logopedycznych, jak również
etap diagnostyczno – kwalifikacyjny, w którym to zakończyły się badania szczegółowe i zostały
postawione wstępne diagnozy. Dla każdego ucznia stworzono indywidualny plan
terapii, który jest realizowany na zajęciach. U większości dzieci rozpoczął się
kolejny etap wywołujący i utrwalający głoski i słowa. Jest on najtrudniejszy i
przebiega z różną długością w zależności od stopnia zaburzenia globalnego lub
parcjalnego każdego dziecka.
Niektóre zajęcia odbywały się w obecności rodziców dziecka, po to, by
rodzic wiedział, na co zwracać uwagę przy wykonywaniu ćwiczeń zadanych do domu,
i aby mógł prawidłowo weryfikować błędy w mowie swojego dziecka. Każdy uczeń po
zajęciach w gabinecie
logopedycznym otrzymywał indywidualny zestaw ćwiczeń do pracy w domu