W okresie od października 2011 do końca grudnia
2012, odbyły się 22 godziny zajęć w ramach koła przedmiotowego z języka
angielskiego. Zajęcia były realizowane w dwóch grupach wiekowych, w klasach
I-III oraz IV-VI. Młodszą grupę wiekową
stanowili uczniowie wykazujący zdolności językowe oraz nie mający problemów z opanowaniem zagadnień programowych. Zajęcia miały służyć utrwaleniu i
pogłębieniu wiedzy przyswajanej w trakcie lekcji, wspomaganiu rozwoju
kompetencji językowych ucznia, rozwijaniu ciekawości wobec innych kultur. W drugiej grupie wiekowej program koła
uwzględniał potrzeby uczniów mających problemy z opanowaniem podstawy
programowej. Zajęcia skoncentrowane były na utrwaleniu wiadomości przyswajanych
w toku zajęć lekcyjnych.
W
trakcie zajęć korzystano z różnych pomocy naukowych, materiałów edukacyjnych
takich jak: zdjęcia, gry planszowych,
plakaty, gry interaktywne, płyty CD z muzyką, klocki Reading Rods. Uczniowie
poprzez aktywne uczestnictwo w zabawach słownych, ruchowych, plastycznych z
dużą łatwością zapamiętywali nowe słownictwo i przyswajali zasady gramatyczne.