• Przerwa świąteczna
          • Przerwa świąteczna

          • Poniedziałek 29 III 2021 roku będzie ostatnim dniem przed Świętami Wielkanocnymi, w którym odbywać się będą zajęcia dydaktyczne. Wtorek i środa (30 III, 1 IV) będą wolne od zajęć dydaktycznych i w tych dniach nie będzie zdalnych lekcji, natomiast istnieje możliwość skorzystania z zajęć opiekuńczych. 

        • Konkurs wielkanocny
          • Konkurs wielkanocny

          • 1.  Szkolny konkurs  na najładniejszą  pisankę wielkanocną.

            2. Celem konkursu jest 

            - zachęcenie uczniów do realizacji swoich  pomysłów  technicznych,

            -. doskonalenie umiejętności plastycznych i technicznych, rozwijanie wyobraźni.

            3. Udział w konkursie może wziąć każdy uczeń

            4. Konkurs przeprowadzony jest w dwóch kategoriach:

            uczniowie klas I - III

            uczniowie klas IV - VIII

            5. Uczestnicy wykonują prace dowolną techniką.. Praca musi być wykonana samodzielnie z ekologicznych materiałów 

            6. Należy zrobić zdjęcie pisanki przysłać na adres  gosia776@o2.pl  w terminie do 25 marca br.

        • Rekrutacja do klasy I
          • Rekrutacja do klasy I

          • W dniu 01.03.2021 został uruchomiony system rekrutacyjny w szkołach podstawowych. Rodzice mogą złożyć wniosek o przyjęcie kandydata do klasy pierwszej za pośrednictwem strony enabor.proszowice.pl od 01.03.2021 do 31.03.2021W przypadku problemów ze złożeniem wniosków w zakładce POMOC znajduje się instrukcja do złożenia wniosku https://enabor.proszowice.pl/content/help lub można zgłosić się do Urzędu Gminy w Proszowicach.

        • Akcja Samorządu Uczniowskiego
          • Akcja Samorządu Uczniowskiego

          • Samorząd Uczniowski ogłasza akcję:

            ZBIERAJ PLASTIKOWE NAKRĘTKI, POMAGAJ INNYM!

             

            Działanie polega na zbieraniu plastikowych nakrętek, które są surowcem wtórnym potrzebnym do wykonania sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego. Jest to ważne i potrzebne działanie, które przyniesie realną pomoc osobom chorym i niepełnosprawnym.

             

            Prosimy, aby uczniowie przygotowali naczynie lub pudełko (najlepiej jakiś surowiec wtórny, na przykład, duża plastikowa butelka, przezroczyste pudełko, ozdobione odpowiednio naczynie) i zbierali właśnie do niego plastikowe nakrętki.

            Prosimy o przesłanie zdjęć z przeprowadzenia tej akcji na adres:  u.kowalska2020@gmail.com

             

            Zachęcamy, aby wejść na podany poniżej link, w którym znajduje się dokument do edycji i napisać swoje propozycje "Co ja mogę zrobić, aby chronić środowisko naturalne?”

            https://docs.google.com/document/d/19ahkKvip4OBq9QH3crEG_Xg5kE87chkSKQIN6UJRKUA/edit

             

            Działanie będzie opisane na stronie szkoły, a nakrętki przekazane na cele charytatywne.

             

            Zarząd Samorządu Uczniowskiego

            Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego

             

            2 załączniki

        • Rekrutacja do oddziału przedszkolnego
          • Rekrutacja do oddziału przedszkolnego

          • Informacja o ilości wolnych miejsc w oddziale przedszkolnym w Szkole

            Podstawowej w Klimontowie.

            W dniu 23.02.2021r ilość wolnych miejsc wynosi 22.

            Rekrutacja do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych

            szkołach podstawowych,  dla których organem prowadzącym jest Gmina

            Proszowice rozpocznie się w dniu 24 lutego 2021 o godz. 9:00.

            Rekrutacja będzie prowadzona elektronicznie pod adresem strony

            https://enabor.proszowice.pl.

            Od 15 marca 2021 udostępniona zostanie również możliwość

            złożenia wniosku w formie papierowej w placówce pierwszego wyboru.

            Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w

            szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Proszowice na rok

            szkolny 2021/2022:

            ➡️ Wejdź na stronę https://enabor.proszowice.pl

            ➡️ Zarejestruj się i potwierdź swoje konto za pomocą linku

            aktywacyjnego przesłanego na podany adres e-mail

            ➡️ Złóż wniosek do wybranego przedszkola lub oddziału

            przedszkolnego w szkole podstawowej

            ❗ Pamiętaj, że wniosek musi zawierać podpisy obojga rodziców -

            zrobisz to za pomocą profilu zaufanego

            ❗Możesz wskazać alternatywne placówki wg preferencji - ❌ NIE

            składasz odrębnych wniosków do innych placówek

            ❗ Załączniki  dołącz w postaci uzupełnionych plików w formacie

            np. .docx, .odf, .pdf albo jako zdjęcia lub skany podpisanych

            odręcznie dokumentów - o oryginały placówka poprosi na kolejnych

            etapach rekrutacji

            ➡️ Oczekuj na wynik rekrutacji w postaci listy zakwalifikowanych

            dzieci

            ➡️ Potwierdź wolę zapisu do wybranej placówki jednym kliknięciem

            - wystarczy zalogować się danymi wykorzystanymi do złożenia wniosku

            Więcej informacji w sprawie zasad rekrutacji do publicznych przedszkoli

            i oddziałów przedszkolnych:

            a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – prawo oświatowe (tj. Dz.U. z

            2019 r. poz. 1148 z póżn. zm.) Rozdział 6 - (LINK -

            https://www.proszowice.pl/asp/pliki/2021/zasady_rekrutacji_2021_-_prawo_oswiatowe.docx)

            b) Uchwała Nr XXXVI/269/2017 Rady Miejskiej w Proszowicach z dnia 16

            marca 1917 r. w sprawie określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w

            postepowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli i oddziałów

            przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez

            Gminę Proszowice - (LINK -

            https://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyiMiastaProszowice/document/81683/Uchwa%C5%82a-XXXVI_269_2017)

            c) Zarządzenie Nr 16/2021 Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice z dnia

            29 stycznia 2021 r. w sprawie harmonogramu postępowania rekrutacyjnego

            oraz postępowania uzupełniającego do przedszkoli samorządowych,

            oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych oraz klas I w

            szkołach podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina

            Proszowice na rok szkolny 2021/2022 – załącznik nr 1 - (LINK -

            https://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyiMiastaProszowice/document/703773/Zarz%C4%85dzenie-16_2021)

        • Szkoła pamięta
          • Szkoła pamięta

          • WYNIKI KONKURSU „SZKOŁA PAMIĘTA”, który miał na celu zwrócenie uwagi dzieci i młodzieży na historię i tradycję naszej małej ojczyzny oraz pielęgnowanie pamięci o lokalnych bohaterach.

            Prace nagrodzone:  

            KAROLINA GOŁDYN - prezentacja multimedialna „Tadeusz Kościuszko bohater ziemi proszowickiej”.

            MAGDALENA PALIGA - prezentacja multimedialna „Tadeusz Kościuszko bohater ziemi proszowickiej”.

             Prace wyróżnione:

            KAROLINA GOŁDYN – praca plastyczna „Tradycje świąt zadusznych w naszym regionie”. 

            OdpowiedzPrzekaż dalej

        • Biblioteka
          • Biblioteka

          • Drodzy Uczniowie i Rodzice! Od nadchodzącego tygodnia biblioteka szkolna będzie otwarta w piątki w godzinach 9.30-12.00. Zapraszam już 20 II, a potem w każdy kolejny piątek. Z biblioteki mogą korzystać uczniowie z klas I-III. Książki mogą także wypożyczać i oddawać starsi uczniowie (np. za pośrednictwem rodziców). W bibliotece obowiązuje pełny reżim sanitarny, konieczność dezynfekcji rąk oraz maseczki.

        • Filmy edukacyjne dla dzieci i młodzieży
          • Filmy edukacyjne dla dzieci i młodzieży

          • "By powstał dom potrzeba wiele troski. Nie pozwól mu się rozypać"

            Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach przesyła Wam, Drogie Dzieci, linki do animowanych filmików dedykowanych dzieciom i młodzieży. 

            Celem Kampanii realizowanej w ramach Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014–2020 jest podniesienie świadomości społeczeństwa i uwrażliwienie go na zjawisko przemocy w rodzinie, szczególnie w okresie epidemii wywołanej przez COVID-19 oraz dotarcie do szerokiego grona polskiego społeczeństwa, jak również wzmocnienie poczucia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży zagrożonych lub dotkniętych przemocą w rodzinie.

            W ramach Kampanii przygotowano, między innymi, krótkie animowane formy filmowe dedykowane uczniom szkół podstawowych z uwzględnieniem grup wiekowych uczniów klas I-III i IV - VIII, które służyć będą realizacji założonych celów kampanii.

            https://youtu.be/Po67SEE7RUs (film dla klas IV-VIII)

            https://youtu.be/1cNvIauXHVE (film dla klas I-III)

             

             

                                                                                                                                            Pedagog i Członek Zespołu Interdyscyplinarnego

                                                                                                                                            d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

                                                                                                                                          Głąbicka Anna

        • Realizacja międzynarodowego projektu „Our life in our hands!”  2020 – 2022
          • Realizacja międzynarodowego projektu „Our life in our hands!” 2020 – 2022

          •  

            Projekt Erasmus+ „Our life in our hands!” jest realizowany przy ścisłej współpracy
            ze szkołami z Turcji, Hiszpanii, Portugalii, Litwy i Chorwacji od października 2020r. Nasza
            szkoła pełni funkcję koordynatora głównego. Z powodu pandemii koronowirusa działania
            projektowe odbywają się online. Zaplanowana wizyta nauczycieli w Turcji została odwołana.
            Wszystkie dotychczasowe działania są prowadzone za pośrednictwem platformy eTwinning.
            Grupa projektowa składająca się z uczniów i nauczycieli bardzo aktywnie bierze udział we
            wspólnej realizacji projektu.
            W ciągu ostatnich kilku miesięcy powstały:
             Prezentacje i artykuły promujące realizację projektu w szkole oraz w środowisku
            lokalnym,
             Porównanie programów szkolnych pod względem realizowania aspektów edukacji
            ekologicznej i prozdrowotnej we wszystkich krajach partnerskich oraz analiza
            istniejących problemów związanych z efektywnością realizacji tych programów,
             Padlet - jako miejsce przedstawienia się uczestników projektu z wszystkich szkół
            partnerskich, dzielenia się materiałami oraz nawiązania kontaktów z rówieśnikami z
            innych krajów zaangażowanymi w pracę projektową,
             Plakaty „Save our planet!, które zachęcają do ekologicznego trybu życia w celu
            ratowania naszej planety przed zanieczyszczeniami i degradacją środowiska
            naturalnego,
             Prace artystyczne „Eco-Presents”, „Eco-Creatures” oraz „Christmas Cards”, do
            tworzenia których uczniowie wykorzystali materiały wtórne, dając im drugie życie,
             Gry online i zdjęcia interaktywne, które są wykorzystane przez naszych uczniów oraz
            dzieci z innych krajów w celu doskonalenia umiejętności posługiwania się TIK oraz
            językiem angielskim do komunikacji,
             Materiały edukacyjne „Fun with food” promujące zdrowy sposób odżywiania się i
            zbalansowaną dietę,
             Materiały edukacyjne „3R Reuse Reduce Recycle”, które zachęcają do
            wykorzystania materiałów wtórnych w kreatywny sposób i tworzenia ciekawych
            dekoracji oraz przedmiotów codziennego użytku,

             Cyfrowa wystawa fotografii „Autumn Snapshots from Poland”, która przedstawia
            zarówno piękno jesiennej przyrody, jak i niebezpieczeństwa płynące z
            zanieczyszczenia środowiska i skutków ocieplania się klimatu na Ziemi.
             Prezentacja „Winter in Poland” przedstawiająca piękno zimowej aury oraz
            niebezpieczeństwa, na przykład zanieczyszczenie powietrza (smog), śliskie drogi,
            wzmożony ruch uliczny, zbyt duże zużycie energii na oświetlenie, ogrzewanie i
            świąteczne iluminacje, problemy zwierząt podczas bardzo niskich temperatur.
            Przy współpracy z nauczycielami nauczania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego,
            plastyki, techniki i matematyki powstały jesienne prace artystyczne, prace techniczne:
            „Śmieszne pojemniki na śmieci”, „Wesołe kanapki”, „Eko-Stworki”, „Piłka Matematyczna”
            wykorzystujące materiały wtórne. Ponadto, zostały zaprojektowane liczne propozycje logo
            projektu. Materiały te są zamieszczone na stronie eTwinning.
            W grudniu 2020 odbyło się spotkanie online wszystkich partnerów projektu. Zostało
            przeprowadzone w pierwszy dzień kalendarzowej zimy na platformie eTwinning w celu
            lepszego poznania się partnerów oraz omówienia aspektów związanych ze zmianami
            klimatycznymi w krajach projektu i na naszej planecie. Aby przeciwdziałać negatywnym
            skutkom zmian klimatycznych, wspólnie podejmujemy liczne działania mające na celu
            ochronę środowiska naturalnego przed degradacją.
            Realizując projekt, uczniowie doskonalą też użycie technologii informacyjno-
            komunikacyjnych, wzbogacają słownictwo w języku angielskim oraz umiejętność
            posługiwania się tym językiem w celu komunikowania się i tworzenia wspólnych materiałów
            projektowych zamieszczanych na platformie eTwinning.

            Koordynator projektu – Urszula Kowalska

        • Realizacja międzynarodowego projektu „ Attractive schools – Happy students – Better life”
          • Realizacja międzynarodowego projektu „ Attractive schools – Happy students – Better life”

          •  

            Projekt ten był realizowany wspólnie z partnerskimi szkołami z Rumunii, Grecji, Włoch
            i Republiki Północnej Macedonii w latach 2018 - 2020. Z powodu pandemii czas jego
            realizacji został jeszcze przedłużony do końca roku szkolnego 2020/21.
            W ostatnim czasie odbyło się spotkanie online za pomocą ZOOM, w którym
            uczestniczyli przedstawiciele wszystkich szkół partnerskich, aby podsumować dotychczasową
            działalność, ustalić formy pracy w kolejnych miesiącach oraz sposoby upowszechniania
            rezultatów projektu.
            W wyniku wspólnej pracy grup projektowych powstały prezentacje „Autumn in
            Europe”, które przedstawiają w obszerny sposób święta obchodzone w czasie jesieni,
            tradycje, zwyczaje i przyzwyczajenia mieszkańców Rumunii, Grecji, Włoch, Republiki
            Północnej Macedonii oraz Polski. Wykonane prezentacje zostały wzbogacone typową dla
            danego kraju muzyką oraz zdjęciami przedstawiającymi prace plastyczne i artystyczne dzieci
            ze szkół biorących udział w projekcie.
            Materiały te są umieszczone na stronie internetowej projektu oraz upowszechniane
            w środowisku szkolnym i lokalnym.
            Dzięki dużemu zaangażowaniu uczniów w pracę nad tym projektem, nauka staje się
            bardziej atrakcyjna. Uczestnicy doskonalą umiejętność krytycznego myślenia, wyszukiwania
            potrzebnych informacji z różnych źródeł, selekcjonowania danych, posługiwania się językiem
            angielskim oraz pracy w międzynarodowej grupie za pomocą technologii informacyjno-
            komunikacyjnych.

            Koordynator projektu – Urszula Kowalska

        • Powrót do szkoły klas I-III
          • Powrót do szkoły klas I-III

          • Szanowni Państwo!

            Decyzją Rządu uczniowie klas I-III od 18 I 2021 roku wracają do nauczania stacjonarnego. W szkole będą obowiązywać wytyczne MEiN, MZ, GiS, które mają na celu zapewnienie uczniom bezpieczeństwa.

            Uczniowie klas IV - VIII kontynuują nauczanie zdalne.

             

        • Nagroda dla Ali Nowak
          • Nagroda dla Ali Nowak

          • W dniu 24XI 2020r. Alicja Nowak, uczennica kl.III otrzymała nagrody za wyróżnienie w XV edycji Międzynarodowego Konkursu Plastycznego ,,Jan Paweł II w oczach dziecka". Serdecznie gratulujemy!

        • Nauka zdalna klasy I-III
          • Nauka zdalna klasy I-III

          •  

            17 grudnia 2020
            RELIGIA kl. I
            Temat: Dzielę się opłatkiem
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.52-53 (temat 25), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl
            Zobacz film : https://www.youtube.com/watch?v=NDxbEH8MMFs
            Zaśpiewaj: ulubioną kolędę, np. Dzisiaj w Betlejem
            https://www.youtube.com/watch?v=uIgyu9fARGo
            Pomódl się o dobre przeżycie świąt.

            RELIGIA kl. II
            Temat: Pan Jezus objawił się wszystkim ludziom.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.44 - 45 (temat 21), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl
            Zaśpiewaj: kolędę-,, Mędrcy świata” https://www.youtube.com/watch?v=qSfvXjwYfiE
            RELIGIA kl. III
            Temat: W Kościele Pan Jezus obdarza nas życiem Bożym.
            Przeczytaj z podręcznika temat 24 (str.60-61) i uzupełnij zeszyt ćwiczeń z tego tematu, w
            zeszycie napisz temat oraz Łask uświęcająca to życie Boże w nas. Zapamiętaj pytanie 19
            str.143
            Zaśpiewaj: ,, Jesteś , Panie, winnym krzewem”
            https://www.youtube.com/watch?v=upY_MTsqkWo
            Pomódl się o dobre przygotowanie się do spotkania z Chrystusem w sakramencie pokuty
            i pojednania oraz Eucharystii.

             

            16 grudnia

            RELIGIA KL. II

             

            Temat: Przy wigilijnym stole

            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.38 -39 (temat 18). Zadania prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl

            Zobacz film : https://www.youtube.com/watch?v=NDxbEH8MMFs

            Zaśpiewaj: ulubioną kolędę, np.:   https://www.youtube.com/watch?v=G8xHISIYxn0                           

            Pomódl się o dobre przeżycie świąt.

             

             

            15 grudnia 2020

             

            Język angielski

            Kl. I

            1.       Proszę przywitać się i powiedzieć: Hello, Good morning! Oraz odpowiedzieć na pytania:

            How are you? (Jak się masz?)

            What’s your favourite colour? (Jaki jest twój ulubiony kolor?)

            2.       Następnie, bardzo proszę, aby dzieci otworzyły zeszyty ćwiczeń na stronie 30, narysowały po śladzie powiedziały głośno nazwy produktów w kwadratach.

            Proszę posłuchać piosenki świątecznej w języku angielskim i powiedzieć Merry Christmas (Wesołych Świąt!)

            https://www.youtube.com/watch?v=NJ8U6TEO-qE&ab_channel=APPUSERIES

            Następnie, bardzo proszę wykonać kartkę świąteczną z napisem Merry Christmas, zrobić zdjęcie swojej pracy i przesłać na mój adres email:  u.kowalsk2020@gmail.com

             

            Kl. II

             

            Proszę przywitać się i powiedzieć: Hello, Good morning! Oraz odpowiedzieć na pytania:

            How are you?

            What’s your name?

            Następnie, proszę otworzyć zeszyty ćwiczeń na stronie 24 i wpisać zdania wyrażające prośby do zad. 14.

            1.       Please, wash your face.

            2.       Please, brush your hair.

            3.       Please, wash your hands.

            4.       Please, brush your teeth.

             

            Bardzo proszę uzupełnić zdania wyrazami podanymi poniżej – zad. 2, str. 26

            1.       Bed, bedroom

            2.       Lamp, bathroom

            3.       Box, bedroom

            4.       Curtain, living room

            5.       Cupboard, kitchen

            6.       Carpet, living room

             

            Proszę posłuchać piosenki świątecznej w języku angielskim i powiedzieć Merry Christmas (Wesołych Świąt!)

            https://www.youtube.com/watch?v=NJ8U6TEO-qE&ab_channel=APPUSERIES

            Następnie, bardzo proszę wykonać kartkę świąteczną z napisem Merry Christmas, zrobić zdjęcie swojej pracy i przesłać na mój adres email:  u.kowalsk2020@gmail.com

             

            Kl. III

             

            1.       Proszę przywitać się i powiedzieć: Hello, Good morning! Oraz odpowiedzieć na pytania:

            How are you?

            How old are you?

            2.       Następnie, bardzo proszę otworzyć podręczniki na stronie 31 przeczytać zdania w zadaniu 10 i dopasować je do obrazków. Zdania i odpowiedzi należy napisać w zeszycie.

            3.       Proszę ułożyć zdania z podanych wyrazów w zad. 12, str. 31 w zeszycie ćwiczeń i sprawdzić odpowiedzi: There is a cinema in a town. Where is the cinema? It’s next to the library.

             

            Proszę posłuchać piosenki świątecznej w języku angielskim i powiedzieć Merry Christmas (Wesołych Świąt!)

            https://www.youtube.com/watch?v=NJ8U6TEO-qE&ab_channel=APPUSERIES

            Następnie, bardzo proszę wykonać kartkę świąteczną z napisem Merry Christmas, zrobić zdjęcie swojej pracy i przesłać na mój adres email:  u.kowalsk2020@gmail.com

            RELIGIA KL. I
            Temat: Świętujemy narodziny Bożego Syna.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.54-55(temat 26). Zadania prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl
            Zobacz: film o narodzeniu Pana Jezusa https://www.youtube.com/watch?v=Q4xpOWwy8vc
            Zaśpiewaj: ulubioną kolędę, np.: https://www.youtube.com/watch?v=4PBkYm-Mpqk
            RELIGIA KL. III
            Temat: Pan Jezus uczy nas przez swój Kościół – przykazania kościelne.
            Przeczytaj z podręcznika temat 23 (str.58-59).Uzupełnij zeszyty ćwiczeń z tego tematu.
            Prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl W zeszycie zapisz temat oraz jedno wybrane przykazanie.
            Naucz się na pamięć V przykazań kościelnych. Zaśpiewaj: .,,Abyśmy byli jedno”
            https://www.youtube.com/watch?v=tsFVt1ebxfY
            Pomódl się o wytrwałość w wypełnianiu przykazań Bożych i kościelnych.

             

             

            10 grudnia 2020


            RELIGIA kl. I
            Temat: Rozmawiam z Bogiem.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.46-47 (temat 22), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl Pamiętaj, że modlitwa to rozmowa i przebywanie z Bogiem.
            Zobacz film : Samuel młody prorok Starego Testamentu
            https://www.youtube.com/watch?v=RuOS2FU5jBQ
            Zaśpiewaj:,, Przepraszam Cię, Boże” https://www.youtube.com/watch?v=xd6Dayh6KcY oraz
            ,, Jezus jest tu” https://www.youtube.com/watch?v=XQ8g4xbyRHo
            Pomodlę się własnymi słowami i stojąc przez chwilę w ciszy posłucham głosu Boga w swoim
            sercu.


            RELIGIA kl. II
            Temat: Adwent – przygotowujemy się na spotkanie z Panem Jezusem.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.36 - 37 (temat 17), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl
            Zaśpiewaj:,, A ja czekam na Ciebie mój Jezu” https://www.youtube.com/watch?v=Pg4ZwcOUA4k oraz
            ,, Bliskie jest królestwo Boże” https://www.youtube.com/watch?v=ImmG59f5430
            Pomodlę się za osoby potrzebujące pomocy.


            RELIGIA kl. III
            Temat: Pan Jezus jest z nami w swoim Kościele.
            Przeczytaj z podręcznika temat 22 i uzupełnij zeszyt ćwiczeń z tego tematu, w zeszycie
            napoisz temat oraz- Kościół jest wspólnotą ludzi, którzy wierzą w Boga i naśladują Jezusa.
            Zaśpiewaj: ,, Jezus jest tu” https://www.youtube.com/watch?v=XQ8g4xbyRHous
            Pomódl się własną modlitwą za Kościół – Rodzinę Bożą.

             

            9 grudnia

            RELIGIA KL. II


            Temat: Bóg wybiera Maryję na Matkę Zbawiciela.


            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.32 -33 (temat 15). Zadania prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl
            Zobacz film o zwiastowaniu NMP :https://www.youtube.com/watch?v=Wo2H-qq48dQ
            Zaśpiewaj:.,, Tak. Ona powiedziała TAK”
            https://www.youtube.com/watch?v=b4kVUQuW_RE
            Naucz się modlitwy: ,, Zdrowaś Maryjo”. Jak nazywa się świeca, która świeci w kościele w czasie
            rorat? Kogo symbolizuje?
            Modlitwa: ,, Zdrowaś Maryjo”.

             

            8 grudnia


            RELIGIA KL. I
            Temat: Dziękujemy Bogu za Maryję.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.50 - 51(temat 24). Zadania prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl
            Zobacz film o zwiastowaniu NMP :https://www.youtube.com/watch?v=Wo2H-qq48dQ
            Zaśpiewaj:.,, Tak. Ona powiedziała TAK”
            https://www.youtube.com/watch?v=b4kVUQuW_RE
            Naucz się modlitwy: ,, Zdrowaś Maryjo”.
            Modlitwa: poproś Maryję o pomoc (pomyśl, o co chcecie Ją poprosić)- ,, Zdrowaś Maryjo”.

            RELIGIA KL. III
            Temat: Pan Jezus daje nam słowo życia.
            Przeczytaj z podręcznika temat 21.Uzupełnij zeszyty ćwiczeń z tego tematu.
            Prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl
            W zeszycie zapisz temat oraz Pismo święte dzieli się na Stary Testament i Nowy Testament.
            Ewangelia to Dobra Nowina, napisali ją pod natchnieniem Ducha Świętego: św. Mateusz, św.
            Marek, św. Łukasz, św. Jan. Naucz się pytania: co to jest Ewangelia.
            Zaśpiewaj:.,, Wiele jest serc” https://www.youtube.com/watch?v=GQfofcBlSdc
            Modlitwa: czasie modlitwy przeczytaj fragment Ewangelii

             

            Język angielski

            Kl. I

             

            1.       Proszę aby dzieci przywitały się i powiedziały Hello! lub Good morning, powtórzyły nazwy zabawek, które znajdują się w zadaniu 14 na stronie 27.

            2.       Następnie, bardzo proszę otworzyć podręczniki na stronie 27, policzyć zabawki i dołączyć obrazki do odpowiednich liczb – zad. 16.

            3.       Dla powtórzenia tematu „Toys – Zabawki”, proszę wykonać zadnie pierwsze i drugie na stronie 75 oraz uzupełnić słowniczek, wklejając naklejki na stronie 114.

             

            Pomoc. Można skorzystać z bezpłatnej usługi Google, wpisując słowa i sprawdzając znaczenie oraz wymowę (klikając w miejscu znaku głośnika).

            https://www.google.com/search?q=translator+google&oq=translator&aqs=chrome.1.69i57j69i59j0l6.4572j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

             

            Kl. II

             

            Proszę aby dzieci przywitały się i powiedziały Hello! lub Good morning, otworzyły podręczniki na stronie 20 i 21, przeczytały jeszcze raz słowa dotyczące opisu ciała i powtórzyły ich znaczenie.

             

            Następnie, bardzo proszę otworzyć zeszyty ćwiczeń na stronie 22 i ułożyć zdania z podanych wyrazów – zad. 10:

            1.       He’s got big black ears.

            2.       He’s got big white hands.

            3.       She’s got a small black nose.

            4.       She hasn’t got long strong arms.

             

            Proszę, uzupełnić słowniczek na stronie 105, wpisując znaczenie słów oraz naklejając naklejki w odpowiednim miejscu.

             

            Pomoc. Można skorzystać z bezpłatnej usługi Google, wpisując słowa i sprawdzając znaczenie oraz wymowę (klikając w miejscu znaku głośnika).

            https://www.google.com/search?q=translator+google&oq=translator&aqs=chrome.1.69i57j69i59j0l6.4572j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

             

            Kl. III

             

            1.       Proszę, aby dzieci przywitały się i powiedziały Hello! lub Good morning, otworzyły podręczniki na stronie 32, przeczytały historyjkę i postarały się zrozumieć jej treść.

            2.       Następnie, bardzo proszę  otworzyć zeszyty ćwiczeń na stronie 29, zapoznać się z opisem w zadaniu 7 i wybrać prawidłową odpowiedź  zgodną z rysunkiem.

            3.       Proszę przeczytać opis miasteczka i podpisać miejsca 1 – 6 zgodnie z opisem – zad. 8, str. 29.

             

            Pomoc. Można skorzystać z bezpłatnej usługi Google, wpisując słowa i sprawdzając znaczenie oraz wymowę (klikając w miejscu znaku głośnika).

            https://www.google.com/search?q=translator+google&oq=translator&aqs=chrome.1.69i57j69i59j0l6.4572j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

             

             

            3 grudnia 2020


            RELIGIA kl. I
            Temat: Pomagam jak święty Mikołaj.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.112-113 (temat 55), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl
            Zobacz film o św. Mikołaju: https://www.youtube.com/watch?v=Wlwymk_RGwA
            Zastanów się, jak możemy na co dzień naśladować św. Mikołaja i czym oprócz prezentów,
            możemy obdarować inne osoby.
            Zaśpiewaj piosenkę Arki Noego ,,Święty Mikołaj”
            https://www.youtube.com/watch?v=a540rmsam0g
            Pomodlę się za osoby potrzebujące pomocy.
            RELIGIA kl. II
            Temat: Każdy może być dobry, tak, jak Święty Mikołaj.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.114 -115 (temat 56), a następnie prześlij na e- mail:
            dominika2000@o2.pl
            Zobacz film o św. Mikołaju: https://www.youtube.com/watch?v=Wlwymk_RGwA
            Zastanów się, jak możemy na co dzień naśladować św. Mikołaja i czym oprócz prezentów,
            możemy obdarować inne osoby.
            Zaśpiewaj piosenkę Arki Noego ,,Święty Mikołaj”
            https://www.youtube.com/watch?v=a540rmsam0g
            Pomodlę się za osoby potrzebujące pomocy.
            RELIGIA kl. III
            Temat: Medalik znakiem miłości do Matki Bożej.
            Przeczytaj z podręcznika temat 48 i uzupełnij zeszyt ćwiczeń z tego tematu, w zeszycie
            narysuj swój medalik, a następnie prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl
            Zobacz: film o cudownym medaliku św. Katarzyny https://www.youtube.com/watch?v=x6QsggkeSh0
            Poproś Rodziców o szkaplerz, który będzie poświęcony w Kościele w Klimontowie 6 grudnia 2020r.
            w niedzielę o godz.10.00.
            Modlitwa: z dziecięcą ufnością zwróćmy się do Matki Bożej, aby broniła nas od grzechu i prowadziła
            do świętości - ,, Pod Twoją obronę”.

            2 grudnia

            RELIGIA KL. II


            Temat: Oczekiwanie ludzi na przyjście Pana Jezusa.
            Uzupełnij zeszyt ćwiczeń str.34 -35 (temat 16).
            Zadanie prześlij na e- mail: dominika2000@o2.pl Pomyśl o swoim postanowieniu adwentowym.
            Zobacz: film o adwencie https://www.youtube.com/watch?v=9-aTL1jvdCI. Zaśpiewaj:. ,,A ja
            czekam na Ciebie mój Jezu” https://www.youtube.com/watch?v=Pg4ZwcOUA4k
            Pomódl się o dobre wykorzystanie adwentu.

             

             

        • Nowy plan lekcji!
          • Nowy plan lekcji!

          • W zakładce "Zdalne nauczanie" (menu po lewej stronie) został zamieszczony plan lekcji on-line dla klas IV- VIII. Plan ten obowiązuje od wtorku 3 listopada 2020 roku. Prosimy uczniów oraz rodziców o zapoznanie się z nim oraz o systematyczne uczestniczenie w lekcjach prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom. Oprócz lekcji prowadzonych w formie zdalnej uczniowie w dalszym ciągu będą otrzymywać zadania na stronie  internetowej szkoły. Linki do zajęć będą przekazywane za pośrednictwem grup klasowych.

        • Szkoła pamięta- KONKURS
          • Szkoła pamięta- KONKURS

          • Drodzy Uczniowie!

            Nasza szkoła bierze udział w akcji MEN „Szkoła pamięta”, która ma na celu upamiętnienie ważnych rocznic oraz wydarzeń historycznych, a także zwrócenie uwagi na historię małej ojczyzny i pielęgnowanie pamięci o lokalnych bohaterach.

            We współpracy z Samorządem Uczniowskim ogłaszamy konkurs. Przeznaczony jest on dla uczniów ze wszystkich klas. Pracę w każdej kategorii mogą przesyłać uczniowie naszej szkoły do dnia 15 grudnia 2020r. na podane poniżej adresy mailowe. W temacie wpisujemy „KONKURS”.  

            1.       Przygotuj prezentację multimedialną w dowolnym programie na temat „Tadeusz Kościuszko – bohater ziemi proszowickiej”. Pracę należy przesłać na adres:  u.kowalska2020@gmail.com

             

            2.       Przygotuj pracę plastyczną na temat „Tradycje świąt zadusznych w naszym regionie”. Prace należy przesłać na adres:  jlipowiecka@gmail.com

             

            3.       Przygotuj pracę fotograficzną „Pamiętamy” (zrób ciekawe zdjęcie miejsca pamięci upamiętniającego  wydarzenie historyczne lub postać bohatera narodowego, może to być np. pomnik, kopiec lub mogiła. Do pracy fotograficznej należy dodać opis tego wydarzenia historycznego lub opisać jakie znaczenie w historii lokalnej i naszego kraju odegrała postać przedstawionego na zdjęciu bohatera.  Pracę należy przesłać na adres:   jlipowiecka@gmail.com

            Udział w konkursie jest formą aktywności ucznia, która będzie miała wpływ na ocenę z historii (prezentacja), plastyki (praca plastyczna), zachowania lub historii (praca fotograficzna z odpowiednim opisem).

            Zachęcamy do wzięcia udziału w tym konkursie szkolnym. Laureaci otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz nagrody rzeczowe.

             

          • Samorząd Uczniowski w roku szkolnym 2020/21

          •  

            Przewodnicząca – Weronika Wesołek

            Zastępca przewodniczącej – Patrycja Ryńca

            Sekretarz – Natalia Klimek i Mateusz Grzesik

            Skarbnik – Kacper Fryt i Maja Przebieracz

            Zarząd – Julia Kasperczyk, Patryk Sołek, Oliwia Błaut, Krystian Kwiecień, Patryk Rudzki, Bartłomiej Chorązki, Wiktoria Rojewska, Frączek Daria, Małgorzata Korzec

        • Nauka zdalna
          • Nauka zdalna

          • Od 26 października uczniowie z klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Klimontowie zobowiązani są wykonywać zadania z poszczególnych przedmiotów, które zostały dla nich przygotowane przez nauczycieli. Zadania umieszczane będą codziennie  osobno dla każdej klasy  w menu po lewej stronie. Każda klasa posiada odrębną zakładkę,dzięki czemu poszukiwanie informacji będzie łatwiejsze. Bardzo prosimy o sumienne wykonywanie zadań.

        • Komunikat
          • Komunikat

          • Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice i Uczniowie
            W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną wprowadzone zostały  nowe procedury i obostrzenia skierowane do uczniów szkół podstawowych. Od 26 października do 8 listopada 2020 uczniowie z klas IV-VIII przechodzą na nauczanie zdalne.

            W poniedziałek na stronie internetowej szkoły ukażą się informacje dla uczniów dotyczące zajęć prowadzonych w trybie zdalnym.  Aktualny jest zwykły plan zajęć, który obowiązywał uczniów w czasie nauki stacjonarnej.

            Sytuacja związana ze zmianą funkcjonowania szkoły jest dynamiczna, zatem zwracamy się z prośbą o bieżące śledzenie strony internetowej naszej szkoły. O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.