Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. obsługi prawnej należy:
     1) udzielanie Wójtowi, Radzie Gminy, pracownikom Urzędu, kierownikom jednostek organizacyjnych opinii, porad i konsultacji prawnych,
     2) udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności jednostki,
     3) opiniowanie projektów i dokonywanie oceny legalności aktów prawnych, w tym w szczególności aktów prawa miejscowego, umów, porozumień, decyzji, upoważnień i pełnomocnictw,
     4) opiniowanie projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta oraz pomoc w redagowaniu skomplikowanych projektów,
     5) reprezentacja przed urzędami i organami orzekającymi,
     6) obsługa prawna sesji Rady Gminy,
     7) inne zadania przewidziane w przepisach dotyczących obsługi prawnej.

    ilość wyświetleń: 1214
    Osoba odpowiedzialna za:
    wytworzenie informacji: Kamil Dziechciński
    wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez Kamil Dziechciński
    Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr

    góra