Zakres spraw organizacyjnych i kadrowych


    Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE 1. W zakresie spraw organizacyjnych i kadrowych:

    a) zapewnienie organizacji informacji i prawidłowej obsługi interesantów w celu kształtowania właściwych stosunków Urząd – Obywatel,

    b) prowadzenie rejestru skarg oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem,

    c) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem akt sprawy oraz

    przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,

    d) prowadzenie archiwum Urzędu oraz nadzór nad prawidłowym

    postępowaniem przy przekazywaniu akt do Archiwum Państwowego,

    e) sporządzanie zeznań świadków,

    f) czynności związane z powoływaniem, awansowaniem, przenoszeniem, zawieszeniem w pełnieniu obowiązków, przeszeregowywaniem, zwalnianiem pracowników samorządowych Urzędu,

    g) czynności związane z przyznawaniem premii, nagród, wyróżnieni oraz nakładaniem kar, upomnień wynikających z przepisów o odpowiedzialności porządkowej,

    h) czynności związane z udzielaniem urlopów oraz zwolnień wynikających z przepisów

    i) przygotowywanie wniosków w sprawach emerytalnych, rentowych oraz odpraw emerytalnych

    j) wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych, świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stosunku pracy,

    k) czynności związane z przestrzeganiem dyscypliny pracy,

    l) opracowywanie analiz kadrowych, sprawozdań statystycznych,

    m)prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

    n) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem na kurs i szkolenia,

    o) zaopatrzenie pracowników materiały biurowe, druki,

    p) sprawy socjalne pracowników.


    ilość wyświetleń: 1584
    Osoba odpowiedzialna za:
    wytworzenie informacji: 2011-10-12 08:43:24 Konrad Zwierzyński
    wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2011-10-12 08:43:24 przez Konrad Zwierzyński
    Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr

    góra