Zakres spraw organizacyjnych i kadrowych
a) zapewnienie organizacji informacji i prawidłowej obsługi interesantów w celu kształtowania właściwych stosunków Urząd – Obywatel,
b) prowadzenie rejestru skarg oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem,
c) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem akt sprawy oraz
przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,
d) prowadzenie archiwum Urzędu oraz nadzór nad prawidłowym
postępowaniem przy przekazywaniu akt do Archiwum Państwowego,
e) sporządzanie zeznań świadków,
f) czynności związane z powoływaniem, awansowaniem, przenoszeniem, zawieszeniem w pełnieniu obowiązków, przeszeregowywaniem, zwalnianiem pracowników samorządowych Urzędu,
g) czynności związane z przyznawaniem premii, nagród, wyróżnieni oraz nakładaniem kar, upomnień wynikających z przepisów o odpowiedzialności porządkowej,h) czynności związane z udzielaniem urlopów oraz zwolnień wynikających z przepisów
i) przygotowywanie wniosków w sprawach emerytalnych, rentowych oraz odpraw emerytalnych
j) wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych, świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stosunku pracy,
k) czynności związane z przestrzeganiem dyscypliny pracy,
l) opracowywanie analiz kadrowych, sprawozdań statystycznych,
m)prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
n) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem na kurs i szkolenia,
o) zaopatrzenie pracowników materiały biurowe, druki,
p) sprawy socjalne pracowników.
wytworzenie informacji: 2011-10-12 08:43:24 Konrad Zwierzyński
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2011-10-12 08:43:24 przez Konrad Zwierzyński