Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół Nr 17/2021 Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo z dnia 04.03.2021 r.

Protokół Nr 17/2021
Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo z dnia 04.03.2021 r.


1.Nazwa i adres kontrolowanego podmiotu:
Urząd Gminy w Kołaczkowie, Wójt Gminy Kołaczkowo – Teresa Waszak, pl. Wł. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo.

2.Imię i nazwisko kontrolujących:
- Adam Kruszyński -  przewodniczący Komisji Rewizyjnej
-Bogusława Wietrzyńska-Stramczewska  - zastępca przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
- Magdalena Cieślak - członek Komisji Rewizyjnej
-Zofia Kominek   - członek Komisji Rewizyjnej

3.Data przeprowadzonej kontroli:
4 marca 2021 r.

4. Określenie przedmiotowego zakresu kontroli i okresu objętego kontrolą:.
1.Kontrola Szkoły Podstawowej w Sokolnikach

5. Imię i nazwisko kierownika kontrolowanego podmiotu:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sokolnikach – Elżbieta Matuszak

6. Przebieg i wynik czynności kontrolnych:
Komisja przeprowadziła wizję budynku przedszkola w Sokolnikach. Skontrolowała przeprowadzoną w 2020 roku budowę szamba do budynku przedszkola zlokalizowanego na działce nr 425 obręb Sokolniki.
Dariusz Leszczyński wyjaśnił, że w dniu 16.07.2020r. wysłano zapytanie ofertowe do niżej wymienionych firm:
1.GROM Kinga Pietras gm. Pyzdry,
2.Przedsiębiorstwo Transportowo – Usługowe Nowak Paweł gm. Kołaczkowo
2.PHU POL Sebastian Pol gm. Kołaczkowo
Zapytanie ofertowe dotyczyło:
- wykonania wykopu pod budowę zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3,
- zakupu i montażu zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3,
- osadzenia zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3 wraz z zasypaniem pozostałości po wykopie,
- wykonania wykopu w celu podłączenia budynku przedszkola ze zbiornikiem bezodpływowym wraz z likwidacją podłączenia do starego szamba,
- podłączenie zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3 z budynkiem przedszkola (rury kanalizacyjne o średnicy 160 mm, długość rur kanalizacyjnych do podłączenia od budynku przedszkola – około 29 m),
- zasypanie wykopu po podłączeniu budynku przedszkola ze zbiornikiem bezodpływowym.
Firmy, które złożyły oferty to:
1.PHU POL Sebastian Pol na kwotę 9 225,00 zł
2.GROM Kinga Pietras na kwotę 14 145,00 zł
3.Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Paweł Nowak na kwotę 11 931,00 zł
W wyniku zapytania ofertowego wybrano firmę PHU POL Sebastian Pol, umowę zawarto w dniu 29.07.2020 r. z terminem wykonania do dnia 26.08.2020 r. W trakcie prac stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych obejmujących podłączenie kanalizacji z kuchni i łazienki dla personelu w budynku przedszkola, wykonaniu studzienki rewizyjnej, podłączenia trzech dodatkowych przyłączeń kanalizacji z pomieszczeń mieszkalnych na piętrze budynku. W związku z powyższym w dniu 28.09.2020 r. zawarto aneks do umowy z firmą PHU POL Sebastian Pol, w którym przedłużono termin wykonania zadania do dnia 16.10.2020 r. oraz zwiększono kwotę z 9 225,00 zł brutto do kwoty 13 185,00 zł brutto. W dniu 09.10.2020 r. dokonano odbioru końcowego robót.
W dalszej części czynności kontrolnych komisja udała się do budynku Szkoły Podstawowej w Sokolnikach. Zapoznała się z dokumentacją projektową termomodernizacji budynku szkoły, dokumentacją projektową budowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i dokumentacją projektową budowy przedszkola. W ramach termomodernizacji budynku szkoły zaplanowano następujące działania:
- modernizację systemu ciepłej wody użytkowej z wykorzystaniem pompy ciepła typu powietrze/woda,
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
- wymianę starych okien zewnętrznych w budynku,
- ocieplenie stropodachu nad całością budynku,
- wymianę starych drzwi zewnętrznych w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych zagłębionych w gruncie i ścian stanowiących cokół,
- modernizację systemu grzewczego poprzez montaż nowego źródła ciepła – kondensacyjnego kotła na paliwo płynne oraz całkowitą wymianę instalacji wraz  z elementami grzewczymi. Z zamontowanej mikroinstalacji fotowoltaicznej istnieje możliwość pozyskania 29,044 MWh energii elektrycznej (megawatogodzin).
Salę gimnastyczną wraz z zapleczem projektuje się jako budynek wolnostojący połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku tj. utwardzenie kostką brukową. Natomiast projekt budowy przedszkola zakłada budynek w technologii tradycyjnej murowanej z dachem płaskim dwuspadowym o kącie 5,24%. Zakres robót obejmuje także zagospodarowanie terenu wokół przedszkola.

7.Wnioski pokontrolne:
 Komisja stwierdza, że pomieszczenia szkolne oraz przestrzeń wokół budynku utrzymane są w należytym stanie.
 
8.Zalecenia pokontrolne:
Brak zaleceń pokontrolnych.
W przypadku odmowy podpisania protokołu pokontrolnego przez Wójta
Gminy Kołaczkowo, jest on obowiązany do złożenia w terminie 3 dni od daty odmowy pisemnego wyjaśnienia jej przyczyny. Wójt może złożyć na ręce Przewodniczącego Komisji uwagi dotyczące kontroli i jej wyników. Uwagi składa się w terminie 7 dni od daty przedstawienia protokołu pokontrolnego do podpisania.

Podpis kierownika kontrolowanego podmiotu:                   

Kołaczkowo, 19.04.2021 r.



Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 lipca 2021 13:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 63
29 lipca 2021 13:44 (Robert Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany