Nawigacja

liczba odwiedzin: 308784

Zawieszenie zajęć

 
Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 8.02.2021r. do 12.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 1.02.2021r. do 5.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 14.12.2020r. do 18.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 07.12.2020r. do 11.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 30.11.2020r. do 04.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 23.11.2020r. do 27.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 16.11.2020r. do 20.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 09.11.2020r. do 13.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 02.11.2020r. do 06.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 26.10.2020r. do 30.10.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 22.06.2020r. do 26.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 15.06.2020r. do 19.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 08.06.2020r. do 10.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 01.06.2020r. do 05.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 25.05.2020r. do 29.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 18.05.2020r. do 22.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 11.05.2020r. do 15.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 04.05.2020r. do 08.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 27.04.2020r. do 30.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 20.04.2020r. do 24.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 14.04.2020r. do 17.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 06.04.2020r. do 10.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 30.03.2020r. do 03.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 25.03.2020r. do 27.03.2020r Formy kontaktu z nauczycielami Kształcenie na odległość - Nauka w domu - dobre rady dla rodziców Kształcenie na odległość Nauka w domu – dobre rady dla uczniów Rekrutacja Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w Oddziale Przedszkolnym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 O szkole Tekstowa podstrona Tekstowa podstrona

Kształcenie na odległość

Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 30.11.2020r. do 04.12.2020r

Tygodniowy zakres treści nauczania

do zrealizowania w poszczególnych klasach

od 30.11.2020r. do 04.12.2020r

 

Klasa I

Wychowawca klasy będzie wysyłać zakres materiału na każdy dzień bezpośrednio do rodziców, według ustalonego sposobu.

 

Blok tematyczny: W oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia

 

30.11.2020 r. (poniedziałek)

Temat dnia: List do Mikołaja

  1. Ruletka wychowania fizycznego.
  2.  „Kto to jest Mikołaj?” – wyjaśnienie istnienia św. Mikołaja
  3. Czytanie sylab: Sa, sa
  4. Odejmowanie zera w zakresie 5
  5. Edukacja informatyczna – „Zabawy w kodowanie”  (książka dla ucznia str. 22 – 23, multibook zajęcia 11)

 

1.12.2020 r. (wtorek) (zajęcia online)

Temat dnia: Podziękowania dla Mikołaja

  1. Znaki nierówności
  2. Rozmowa z dziećmi o tym, w jaki sposób można podziękować Mikołajowi za prezenty na podstawie wiersz Doroty Gellner „Prezent dla Mikołaja” i pomysłów dzieci.
  3. Pisanie sylab: Sa, sa.
  4. Wykonujemy Mikołaja z rolki – praca plastyczna.

 

2.12.2020 r. (środa) (zajęcia online)

Temat dnia: Choinka

  1. Nauka piosenki „Mikołaju Święty”
  2. Rozmowa o tradycji ubierania choinki inspirowana wierszem Roberta Kasprzyckiego „Choinka” oraz doświadczeniami dzieci
  3. Liczba 6 i jej zapis cyfrowy
  4. Ćwiczenia z małą piłką lub dowolnym przyrządem.
  5. Zajęcia rozwijające zainteresowania: „Tajemnice śniegowej gwiazdki”

 

3.12. 2020 r. (czwartek)

Temat dnia: Kolory zimy i świąt Bożego Narodzenia

  1. Poznanie barw ciepłych i zimnych inspirowane opowiadaniem Wojciecha Próchniewicza  „Kolorek”
  2. Czytanie sylab: Ra, ra
  3. Dodawanie w zakresie 6
  4. Ruletka wychowania fizycznego

 

4.12.2020 r. (piątek) (zajęcia online)

Temat dnia: Świąteczne życzenia

  1. Odejmowanie w zakresie 6
  2. Zapoznanie ze zwyczajem składania i wysyłania świątecznych życzeń na podstawie opowiadania Ewy Białołęckiej „Gwiazdkowy anioł”.
  3. Czytanie i pisanie sylab: Ra, ra.
  4. Ozdoby na choinkę – wykonanie wybranej ozdoby

Język angielski  -    (zajęcia online  w czwartki o godz. 900  i piątki godz. 1015 )

  1. Rozpoznajemy i nazywamy części ciała, mówimy rymowankę
  • Podręcznik str. 30. zad.1, 2, 3.
  •  Zeszyt  ćwiczeń  na str.29
  1. Słuchamy historyjki i ją oceniamy, mówimy, czego się boimy
  •  Podręcznik  str.32 - 33
  • Zeszyt ćwiczeń str. 30

Religia

Temat: W Adwencie czekam na Bożego Syna

Treści: Ukazanie Adwentu, jako czasu oczekiwania na Zbawiciela.

  • Uczniowie wykonują zadanie na str. 48 – wklejają lampiony w ręce dzieci oraz kolorują obrazek.
  • Na str.49 wpisują w kratki literki od najmniejszej do największej. Łączą kropeczki w zdaniu.

Temat: Pomagam jak święty Mikołaj

Treści: Uczymy się dobroci od świętego Mikołaja

  • Na str. 112 uczniowie rysują w worku prezenty, którymi chcieliby się podzielić z potrzebującymi.
  • Na str. 113 wpisują literki w odpowiednim miejscu. Łączą kropeczki w zdaniu.

 

Klasa II

 

Poezja Juliana Tuwima.

 30.11.2020r. – Poniedziałek

 

Temat- Jaki był Julian Tuwim zanim został poetą?

1.    Dzielenie i dodawanie w zakresie 25. Przypomnienie wiadomości na temat   kolejności wykonywania działań. 

2.  Rozmowa o Julianie Tuwimie inspirowana treścią fragmentu książki Agnieszki Frączek ,,Rany Julek! O tym, jak Julian Tuwim został poetą”.

3. Ćwiczenia ortograficzne.

 

Religia

        Temat: Bóg wybiera Maryję na Matkę Zbawiciela.

        Treści:  Poznanie Maryi jako Matki Jezusa.

         Na str.32 uczniowie kolorują obrazek.

         Na str.33 odczytują tekst modlitwy.

         Kolorują roratkę-świecę z niebieską wstążeczką.

  

  W-f

Temat: Ruletka wf.

 

    Świetlicowe andrzejki.

Zapraszamy na wirtualne andrzejki . Życzymy udanej zabawy

https://view.genial.ly/5fba3ab89e845a12b6ecfb82/interactive-content-andrzejki-2020-to-all-by-amihulka-copy?fbclid=IwAR3xgrShmyRwnKk2Q6DCPiybCblS7Aiy30ZKp

 

1.12.2020r. -Wtorek    

 Temat- Jak marzą poeci?

1.    Rozmowa o wyobraźni inspirowana wierszem Juliana Tuwima ,,Cuda               i dziwy”. Czym różni się język poetycki od języka potocznego?

2.  Dodawanie i dzielenie w zakresie 25. Rozwiązywanie zadań złożonych.

3.  Wykonujemy Mikołaja z rolki papieru lub według własnego pomysłu.

                 https://youtu.be/umIOTXVvTq0

 

Informatyka                                                                                                        Temat: Moje hobby. Piszę za pomocą klawiatury.                                              Edytor grafiki Paint . Książka dla ucznia str. 24-25, płyta zajęcia 12

 

  2.12.2020 r.- Środa

 

Temat-  Jak odróżnić kłamstwo od bujnej wyobraźni?

1. Rozmowa o różnicy między kłamstwem a bujną wyobraźnią inspirowana   wierszem Juliana Tuwima ,,O Grzesiu kłamczuchu i jego cioci”.                    Układanie i zapisywanie pytań do Grzesia.

      2. Co powinniśmy wiedzieć o adresowaniu i wysyłaniu listów? Rodzaje przesyłek listowych. Skróty wyrazów.                                      

      3. Dzielenie i odejmowanie w zakresie 25.

 

      Muzyka

Temat:. Nauka piosenki "Mikołaju święty".

 

     W-f

  Temat: Ćwiczenia z piłką małą lub innymi przedmiotami.

 

   J. angielski

 

  Temat: Where’s dad? Gdzie jest tata?

 

Podręcznik str. 32: zad. 1 posłuchaj i odegraj historyjkę.

Zad. 2: Posłuchaj i powiedz Yes/No.

Zad. 3. Narysuj rodzinę w zeszycie i odpowiedz na ptanie:  Where are they? Gdzie  oni są.

Zeszyt ćwiczeń str. 26.

 

  3.12.2020 r.- Czwartek

 

Temat- Czy ,,brykanie” jest ważne w życiu dziecka?

1.   Rozmowa o znaczeniu ,,brykania” w życiu dziecka inspirowana wierszem Juliana Tuwima ,,Skakanka”. Omówienie budowy wiersza.

2. Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem.

3. Rozwiązywane zadań na odejmowanie i dzielenie w zakresie 25.

 

W-f

Temat: Ruletka wf

 

Religia

   T emat: Każdy może być dobry, tak jak Święty Mikołaj

   Treści: Św. Mikołaj uczy nas dobroci.

    Na str.114 uczniowie rysują św. Mikołaja.

    Na str.115 rysują w worku co mogą ofiarować innym.

Wykonane zadania Rodzice przesyłają do nauczyciela

 

4.12.2020r.- Piątek

 

Temat- Jak Julian Tuwim zachęca do nauki ortografii.

1.  Czy wiersz może nas czegoś nauczyć? Pisownia wyrazów z ,,ó” niewymiennym inspirowana wierszem Juliana Tuwima ,,Słówka i słufka”

2.  Pisanie ze słuchu wyrazów z ,,ó” wymiennym i niewymiennym.

3. Kolejność wykonywania działań w wyrażeniach bez nawiasów w zakresie 25.

 

J.angielski

Temat: Where’s the rabbit? Gdzie jest króliczek?

Podręcznik str. 33zad. 1: Popatrz na obrazki i odpowiedz na pytania w zeszycie.

Zad. 2: posłuchaj wierszyka i odpowiedz na pytanie:  Who’s in the kitchen?                        Kto jest w kuchni?

Zeszyt ćwiczeń str. 27.

 

Świetlica- Mikołajki.

 

https://pl.padlet.com/wall/gayaadenoizr

Piszemy listy do św..Mikołaja

Piosenki:

,,Ding-dong”

https://www.youtube.com/watch?v=gA1g7JVCq7o&list=RDQMKNwMxYqE1QA&start_radio=1

,,Siedem reniferów”

https://www.youtube.com/watch?v=-kqqkavf9xM&list=RDQMKNwMxYqE1QA&index=6,,,,

,,Mikołaj pędzi, a Mikołaj gna”

https://www.youtube.com/watch?v=aLy0DVYuh0s&list=RDQMKNwMxYqE1QA&index=4

Wspólnie z rodzicami pieczemy pierniczki dla Mikołaja.

Pierniczki przełóż na  talerz i poczęstuj nimi Mikołaja

Proszę o przesłanie zdjęć.

 

Klasa III

Blok tematyczny- Dzieci filozofują

30.11.2020r. – Poniedziałek

Temat: Lektura „Afryka Kazika” (3x online)

  1. Ilorazy…- podr. str. 58
  2. W drogę….. co Kazik zabrał na wyprawę? Afrykańskie zwyczaje
  3. Nieosobowe formy czasowników- podr. str. 57

 

Informatyka:

        Temat: Układamy obrazki z figur geometrycznych. Stosujemy polecenie Przerzuć/Obróć
                      w programie Paint.
         

        Książka dla ucznia, s. 26–27, płyta zajęcia 11

1.12.2020r. – Wtorek

Temat:  Lektura „Afryka Kazika” (2x online)

  • Iloczyny, ilorazy…- ćwicz. str. 52;55
  1. W afrykańskiej dżungli
  2. Odmiana czasowników przez czasy- podr. str. 59
  3. Wykonanie fruwającej kulki wg instrukcji- ćwicz. str. 59

 

 Język angielski (online):

Temat: Pytamy i pogodę: What’s the weather like?

            Podrecznik str. 33 zad.1: popatrz na obrazek i powiedz co robią dzieci. Napisz w zeszycie.

Zad. 2: Posłuchaj i wskaż włąsciwy obrazek. Zad. 3. Posłuchaj i przeczytaj wierszyk. Które dziecko na obrazku nie  
        jest wymienione w wierszyku? Co robi? Zeszyt ćwiczeń str. 27.

 

2.12.2020r. – Środa

Temat: Czy cieszysz się, że rośniesz? (1x online)

  • Filozofowanie, podawanie argumentów- podr. str. 54; ćwicz. str. 50
  1. W- f- ćwiczenia z butelkami

Religia:

  Temat: Z całym Kościołem oczekujemy  na przyjście Pana Jezusa – Adwent

               Treści: Poznanie Adwentu jako okresu przygotowania na przyjście Pana Jezusa

Uczniowie czytają katechezę w podręczniku na str. 112-113. Następnie w ćwiczeniach str.96 wykonują zadanie

Na str.97wpisują swoje postanowienie adwentowe , wycinają z wycinanek drzwi i naklejają na postanowienie.

Kolorują wieniec adwentowy oraz rysują 1 płomień na dowolnej świeczce.

 

3.12.2020r. – Czwartek

Temat: Czy Jesteś taki, jak inni? (3x online)

  • Ćwiczenia w liczeniu- ćwicz. str. 57-58
  1. Rozwijanie autorefleksji- podr. str. 60
  2. Nauka argumentowania

 

Religia:

  Temat: Medalik znakiem miłości do Matki Bożej

              Treści: Poznanie Maryi jako Matki Jezusa i naszej.

Uczniowie zapoznają się z katechezą w podręczniku na str. 114-115. Następnie w ćwiczeniach na str. 98 czytają

 komiks. Na str.99 kolorują medalik  oraz przepisują poniżej słowa modlitwy z medalika. Zadania Rodzice przesyłają do sprawdzenia

 

4.12.2020r. – Piątek

Temat: Czy sam decydujesz o tym, kim Jesteś (2x online)

  • Ćwiczenia matematyczne- ćwicz. str. 62
  1. Rodzaje czasowników w liczbie pojedynczej- podr. str. 66
  2. W- f – ćwiczenia ogólnorozwojowe

Język angielski (online):

Temat:  Powtarzamy słówka i gramy w gry

              Podręcznik str. 34 zad. 1:  Powiedz co robią dzieci na obrazkach i jaka jest pogoda.  Zad. 2:  Zagraj
        w  Zabadoo says…. Zeszyt ćwiczeń str. 28.

 

Świetlica: Olga Wajda: poniedziałek - 30.11. 2020r.

Temat: Wykonanie portretu św. Mikołaja-technika dowolna

             Dzieci wykonują portret św. Mikołaja dowolną techniką z wykorzystaniem kredek, farb, bloku, papieru kolorowego bądź innych materiałów. Pomocą  do wykonania św. Mikołaja mogą służyć poniższe linki:

https://www.youtube.com/watch?v=FY9ZoHe9_yg&t=37s

https://www.youtube.com/watch?v=svX26fzpr_o

https://www.youtube.com/watch?v=Q4SljpEs7mc

 

Świetlica: Ilona Chmurzyńska : piątek- 4.12. 2020r.

30.11 Świetlicowe andrzejki.

Zapraszamy na wirtualne andrzejki . Życzymy udanej zabawy

https://view.genial.ly/5fba3ab89e845a12b6ecfb82/interactive-content-andrzejki-2020-to-all-by-amihulka-copy?fbclid=IwAR3xgrShmyRwnKk2Q6DCPiybCblS7Aiy30ZKp

4.12 Mikołajki.

https://pl.padlet.com/wall/gayaadenoizr

Piszemy listy do św. Mikołaja Piosenki: ,,Ding-dong”

https://www.youtube.com/watch?v=gA1g7JVCq7o&list=RDQMKNwMxYqE1QA&start_radio=1

,,Siedem reniferów”

https://www.youtube.com/watch?v=-kqqkavf9xM&list=RDQMKNwMxYqE1QA&index=6,,,,

,,Mikołaj pędzi, a Mikołaj gna”

https://www.youtube.com/watch?v=aLy0DVYuh0s&list=RDQMKNwMxYqE1QA&index=4

Wspólnie z rodzicami pieczemy pierniczki dla Mikołaja. Pierniczki przełóż na  talerz i poczęstuj nimi Mikołaja

Proszę o przesłanie zdjęć.

 

Klasa IV

 

Historia

Temat: Bolesław Chrobry- pierwszy król Polski.

Na co będziemy zwracać uwagę:

- kim był Bolesław Chrobry?

- jak przebiegała misja biskupa Wojciecha?

- w jakim celu Otton II przybył do Polski?

 

Informatyka

Lekcja: Metody przeszukiwania zasobów Internetu.
Proszę o realizację tematu z e-podręczników:

https://epodreczniki.pl/a/metody-przeszukiwania-zasobow-internetu/DcscWeiCa

Zdjęcia z wykonanych ćwiczeń z e-lekcji prześlij na geoo@interia.pl lub Massengera

 

Matematyka

1 – 2. Powtórzenie wiadomości „Systemy zapisywania liczb.”. (2x)

Rozwiązywanie zadań „Sprawdź, czy umiesz?”  na str. 42 w zeszycie ćwiczeń.

Praca z kartą pracy zawierającą przykładowe zadania na sprawdzianie  zostanie przesłana uczniom w dniu powtórzenia .

Zadanie domowe: Rozwiązać test „Przed klasówką.” na str. 87 w podręczniku.

 

3. Sprawdzian wiadomości „Systemy zapisywania liczb”. (1x)

Karta pracy zostanie przesłana uczniom w dniu sprawdzianu (albo link do test portalu) .

 

4. Dodawanie pisemne. (1x)

Praca z podręcznikiem (str. 90 - 93) i zeszytem ćwiczeń (str. 43) – wybrane zadania.

 

5. ZDW z matematyki. (1x)

Utrwalanie bieżącego materiału na zoomie.

 

Wychowanie fizyczne

Temat: Poznajemy współczesną piramidę żywienia.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

Temat: Quiz o zdrowym odżywianiu.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

 

Język angielski

1. Utrwalamy znajomość słówek z rozdziału i strukturę There is/are.

Karta pracy przesłana e pocztą.

 

2. Zapisz w zeszycie:

Lesson

Topic: Where’s the bathroom? Gdzie jest łazienka?

Przepisz do zeszytu słówka ze słowniczka str. 47 Lesson 3.4 Przyjmowanie gości.

Podręcznik str. 44 zad 1: Posłuchaj i przeczytaj. Odpowiedz na pytanie: Whose house is it? Czyj to dom?

Zad. 3, 4, 5 wykonaj w zeszycie.

Zeszyt ćwiczeń str. 27

 

3. Zapisz w zeszycie:

Lesson

Topic: „A skateboarder’s dream”. Marzenie skejtbordzisty. Czytanka.

Przepisz słówka ze str. 47 Lesson 3.5 Przedmioty w domu.

Podręcznik str. 45. Zad 1: Podpisz przedmioty.

Zad. 3: posłuchaj i przeczytaj. Wykonaj zad. 4: zaznacz odpowiedź: yes/ no/no info na podstawie czytanki.

Zeszyt ćwiczeń str. 28.

 

Przyroda

1.12.20 lekcja online

Temat : Poznajemy świat organizmów – podsumowanie działu 3.

Treści realizowane na lekcji:

 utrwalenie i uzupełnienie wiadomości z działu 3

Uczeń rozwiązuje zdania Sprawdź się. Podsumowanie działu 3. Str. 41-42 w zeszycie

ćwiczeń.

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Aplikacja LearningApps

www.eduelo.pl

www.quizizz.com

Materiały własne

 

Przyroda

3.12.20 lekcja online

Temat: Test sprawdzający wiadomości z działu 3 – „ Poznajemy świat organizmów”.

Nauczyciel prześle uczniom link do testu. Uczniowie rozwiązują test online.

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Testportal.pl – Testy online

 

Katecheza

Temat: Otwarte niebiosa – adwentowe wołanie.

Treści: Poznanie okresu Adwentu jako przygotowania na przyjście Zbawiciela.

Uczniowie czytają katechezę na str.46-47

Wpisują do zeszytu temat oraz drukują i wklejają LUB przepisują wiadomości z karty pracy przesłanej od nauczyciela.

Katecheza

Temat: Nazaret – „anielska poczta”

Treści: Poznanie prawdy, że Bóg wypełnia obietnicę złożoną po grzechu pierwszych ludzi.

Uczniowie zapoznają się z katechezą na str.64-65

Następnie wpisują temat do zeszytu oraz zdanie spod obrazka ze str.65

(,,W Zwiastowaniu… - ,,Anioł Pański”)

Wykonują rysunek Zwiastowania Maryi.)

 

Muzyka

Temat: Jesień muzyką malowana …

Uczeń przy dźwiękach muzyki Vivaldiego plastycznie interpretuje swoją wizję jesieni:

https://www.google.com/search?q=Vivaldi+jesie%C5%84+youtube&oq=Vivaldi+jesie%C5%84+youtu

be&aqs=chrome..69i57j0i22i30.13877j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Wytwór artystyczny przesyła nauczycielowi do oceny.

 

W ramach ćwiczeń utrwalających umiejętności z muzyki

otwiera linki i wykonuje zadania:

Ćwiczenia wokalne - https://www.youtube.com/watch?v=uxBz4483j7g

Jak oddychać przeponą - https://www.youtube.com/watch?v=74SPDZkpxU4

 

Technika

Temat :Rowerowy elementarz.

Podręcznik str.31,32,33. Uzupełni ćwiczenia 1,2, 3, 4.- ustnie.

Budowa roweru:

https://learningapps.org/watch?v=pfxb49abt17

Budowa roweru:

https://learningapps.org/watch?v=p7i9jgchj17

Układy rowerowe:

https://learningapps.org/watch?v=pg2udgtm217

Rower -wyposażenie

https://learningapps.org/watch?v=pv97qxosj17

Ustawienie łańcucha na kole napędzanym:

https://learningapps.org/watch?v=pb3rdktjk18

 

Język polski

Temat: Niezwykła lekcja kleksografii. (1 godz.)

Uczeń przygotowuje tusz oraz chusteczkę higieniczną.

Robi kleksa pośrodku prostokąta.

Za pomocą chusteczki rozprowadza tusz.

Po wysuszeniu pracy uczeń uzupełnia kształt kleksa wyobrażonymi elementami.

 

(W ramach ZDW 1 godz.) Nadaje tytuł rysunkowi i układa adekwatną do niego krótką rymowankę (obrazek przesyła nauczycielowi).

 

Temat: Jak opisać przedmiot? Lekcja online (1 godz.)

Uczeń ustnie opisuje wygląd przedmiotu stosując wyrazy bliskoznaczne.

Przekazuje informacje na temat wyglądu kleksa.

Redaguje pisemny opis kleksa sugerując się wskazówkami z podręcznika (s.142-143).

W wypowiedzi pisemnej stosuje odpowiednią kompozycję, wydziela akapity.

 

Temat: Opowiadamy ekscytujące dzieje szpaka Mateusza. Lekcja online (1 godz.)

Uczeń swobodnie wypowiada się na temat lektury stosując wysoki rejestr polszczyzny.

Udziela odpowiedzi na schemat gwiazdy pytań.

Uzupełnia diagram przesłany przez nauczyciela o obowiązkach Mateusza w Akademii.

 

Temat: Czy „ Akademia pana Kleksa” jest baśnią? Lekcja online (1 godz.)

Uczeń wymienia i zapisuje cechy baśni.

Zamalowuje pola, na których podano problemy ukazane w lekturze.

Stosuje wyrazy o przeciwnym znaczeniu do podanych przymiotników.

Redaguje wypowiedź na temat przesłania lektury.

 

Temat: Jak sporządzić notatkę? (1 godz.)

Uczeń zaznajamia się z wiadomościami ze s.79–82.

Zna różne formy notatek i sposoby notowania.

Uważnie i ze zrozumieniem czyta tekst.

Zapisuje ważne informacje w formie krótkiego tekstu, punktów, schematu, tabeli.

Odszukuje w tekście ważne informacje.

Wybiera sposób zanotowania istotnych informacji (zeszyt ćwiczeń, s.111 zad.2, s.112 zad.4 i s.113 zad.6).

 

Godzina wychowawcza

Andrzejki – zabawy przygotowane przez uczniów (zdalna integracja).

 

Klasa VI

 

J. polski:

 

1.Zasady używania dwukropka. ( online)

Uczeń zapoznaje się z zasadami używania dwukropka – podręcznik str. 139. Wskazuje w tekście, gdzie należy postawić dwukropek. Wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str. 103-104.

 

2.Podsumowanie wiadomości o nieodmiennych częściach mowy. ( online)

Uczeń przypomina wiadomości o nieodmiennych częściach mowy, wypełnia zadania przesłane przez nauczyciela.

 

3.Kodeks turysty – na podstawie tekstu „Poradnik dobrych manier”. ( online)

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 153-154. Następnie relacjonuje jego treść.  Wypowiada swoją opinię na temat zasad przedstawionych w tekście. Wykonuje do zeszytu zadanie 10 z podr. str. 155.

 

4. Podróż oczami poety – Czesław Miłosz „Ojciec objaśnia”. (online)

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 156. Wypowiada się na temat podmiotu lirycznego i wskazuje adresata .Określa problematykę utworu. Odnajduje środki poetyckie i wyjaśnia ich funkcję. Przypomina, czym jest przenośnia.  Nazywa wrażenia, jakie wzbudza w nim czytany tekst. Sporządza do zeszytu notatkę na temat wybranego miasta, o którym jest mowa w wierszu – zad. 9 str 157 podr.

 

5. Różne rodzaje muzeów. ( online)

Uczeń poznaje różne rodzaje muzeów, omawia ich specyfikę na podstawie informacji zamieszczonych w podręczniku str.158-159.Uczeń odbywa wirtualny spacer po muzeum i wypowiada się na temat zalet i wad takiego zwiedzania.
Zad. dom: Odbądź wirtualny spacer po wybranym muzeum i zachęć innych w krótkiej wypowiedzi ustnej do odwiedzenia go. Swoją wypowiedź poprzyj 2 argumentami.

 

Zdw z j. polskiego – Ćwiczenia interaktywne- utrwalenie wiadomości o nieodmiennych częściach mowy.

 

J. angielski:

 

1.Temat: Ćwiczenia utrwalające zdania twierdzące i przeczące w czasie Past Simple.
Zeszyt ćwiczeń. Str. 25.

 

2.Zapisz w zeszycie:
Lesson

Topic: doctor Q. Te film premiere.

Podręcznik str. 42. Zad. 3: przeczytaj historyjkę. Zaznacz czy zdania są prawdziwe czy fałszywe. Podręcznik str. 43 zad: 4, 5, 6, 7.

 

3. Temat: Ćwiczenia utrwalające zdania pytające w czasie Past Simple.

Zeszyt ćwiczeń. Str. 26.

 

Religia:
 

1. Temat: Adwent-oczekujemy na Chrystusa.

Treści: Adwent jako przygotowanie na przyjście Zbawiciela.

Uczniowie wpisują temat do zeszytu oraz zapoznają się z prezentacją przesłaną przez nauczyciela.

Do zeszytu wpisują wiadomości z karty pracy od nauczyciela.

 

2. Temat:  Mową ciała potwierdzać słowa – postawy liturgiczne

Treści:  Poznanie postaw liturgicznych oraz ich wymowy.

Uczniowie zapoznają się z katecheza na str.64-65. Następnie wpisują temat do zeszytu oraz

Odkryć tajemnicę...

 

Historia:

 

1.Temat: Rzeczpospolita Obojga Narodów

Na co będziemy zwracać uwagę: kiedy i gdzie zawarto unię lubelską, jakie były główne postanowienia unii lubelskiej, jakie narodowości zamieszkiwały Rzeczpospolitą.

 

2.Temat: ”Państwo bez stosów"( online)

Na co będziemy zwracać uwagę: jakie wyznania występowały na terytorium Rzeczypospolitej Obojga Narodów, w jaki sposób zapewniano mieszkańcom Rzeczpospolitej swobodę wyznania, dlaczego dawną Rzeczpospolitą określa się jako "państwo bez stosów".

 

Biologia:

 

 Temat : Test sprawdzający wiadomości z działu II - „ Od parzydełkowców do pierścienic”. ( online)
Rozwiązanie testu online  (nauczyciel prześle uczniom link do testu).

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:  https://www.testportal.pl

 

Geografia:

 

Temat: Sprawdzian wiadomości.

 

Matematyka:

 

1. Temat:  Proste i odcinki. (1x)

Praca z podręcznikiem (str. 42 - 45) i zeszytem ćwiczeń (str. 3 - 5)

– wybrane zadania.

 

2. Temat: Okręgi i koła. (1x)

Praca z podręcznikiem (str. 46 - 48) i zeszytem ćwiczeń (str. 6 - 7)

– wybrane zadania.

 

3- 4.Temat:  Trójkąty. (2x)

Praca z podręcznikiem (str. 49 - 52) i zeszytem ćwiczeń (str. 8 - 10)

– wybrane zadania.

 

 ZDW z matematyki. (1x)

Utrwalanie bieżącego materiału na zoomie.

 

Muzyka:

 

Temat: Ćwiczenia utrwalające umiejętności z muzyki.

1. Uczeń otwiera linki i wykonuje zadania

Ćwiczenia wokalne - https://www.youtube.com/watch?v=uxBz4483j7g

Jak oddychać przeponą - https://www.youtube.com/watch?v=74SPDZkpxU4

Karaoke dziewczęta - https://www.youtube.com/watch?v=dgiJUGU3Qps

Karaoke chłopcy - https://www.youtube.com/watch?v=t-VJXS7OJ54

Informatyka:

 

Lekcja 4. Chmura w Internecie. O usłudze OneDrive i współtworzeniu dokumentów


Uczeń realizuje temat z e-podręczników

https://epodreczniki.pl/a/chmura-cyfrowa/D4bQjxOLT

Zdjęcia z wykonanych ćwiczeń proszę przesłać na geoo@interia.pl

 

Technika:

 

 Temat: Domowe urządzenia elektryczne.

Podręcznik str.28 do 35.Ćwiczenia od 1do 8

Rozwiąż Kartę Pracy, zrób zdjęcie i prześlij do 9.12.2020.

https://cloud2h.edupage.org/cloud/6.jpg?z%3AjdErcg4V%2FCPfXqn7Fd%2BMDiuFnK0vy6Rxjx8youhN9H8cbhHem3ETTfz3%2Bu9dFsqQ


Sprzęt gospodarstwa domowego:
https://learningapps.org/watch?v=pacfsb0yj17
Sprzęt gospodarstwa domowego - dawniej i dziś:
https://learningapps.org/watch?v=pd3e3girn17
Kuchenka mikrofalowa:
https://learningapps.org/watch?v=p10ph69y317

Wychowanie fizyczne:

 

Temat: Poznajemy negatywne skutki stresu.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

Temat: Poznajemy ćwiczenia relaksacyjne.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

 

Zajęcia z wychowawcą: Zachowania asertywne w sytuacjach grożących zdrowiu, życiu i bezpieczeństwu. Kształcenie empatii.

 

Klasa VII

 

Religia

 

Poniedziałek 30.11

Temat: Adwent-oczekujemy na Chrystusa.

Treści: Adwent jako przygotowanie na przyjście Zbawiciela.

Uczniowie wpisują temat do zeszytu oraz

zapoznają się z prezentacją przesłaną przez nauczyciela.

Do zeszytu wpisują wiadomości z karty pracy

 od nauczyciela.

Czwartek 3.12

 

Temat: Szczególne kartki z kalendarza.

Okresy roku liturgicznego

Treści: Struktura roku liturgicznego.

Ze str. 95-97 uczniowie czytają katechezę.

Następnie do zeszytu wpisują temat

 oraz Zapamiętaj…

 

Język polski  

 

Temat: Zdania złożone współrzędnie i podrzędnie– przypomnienie wiadomości. (1 godz.)   

Uczeń wertuje zeszyt ćwiczeń, s.23-31 z rozwiązanymi na początku roku szkolnego poleceniami.

Wymienia i rozpoznaje rodzaje zdań złożonych współrzędnie.

Tworzy wykresy zdań złożonych współrzędnie.

Stosuje poprawną interpunkcję w zdaniach złożonych współrzędnie.

Wymienia typy zdań złożonych podrzędnie.

Wskazuje w wypowiedzeniu orzeczenia i rozdziela zdania składowe.

Przedstawia relację zdań na wykresie.

 

Temat: Zdania złożone podrzędnie z imiesłowowym równoważnikiem zdania. Lekcja online

(1 godz.)

Uczeń czyta wiadomości ze s. 170–171 definiując imiesłowowy równoważnik zdania.

Uzupełnia podane wypowiedzenia imiesłowowymi równoważnikami zdania

 (zeszyt ćw., zad.1).

Wymienia pytania, na jakie odpowiadają zdania podrzędne w podanych przykładach.

Przedstawia zdania na wykresach.

Poprawia wypowiedzenia z błędnym użyciem imiesłowowych równoważników zdania.

Przekształca podane wypowiedzenia tak, aby powstały imiesłowowe równoważniki zdania.

 

Temat: Porozumienie. Lekcja online (1 godz.)                

Uczeń czyta tekst  Doroty Suwalskiej, Tabletki na dorosłość (fragm.) ze s. 122-127.

Rozumie terminy: narracja, pamiętnik, dziennik, blog, styl potoczny.

Określa rodzaje narracji.

Prezentuje opinie Marka o rodzicach oraz analizuje rozmowę ojca i syna.

Porównuje pierwszy, a potem drugi wpis Marka określająć funkcję różnic między nimi.

Wskazuje elementy stylu potocznego i języka młodzieży w treści bloga Marka.

Analizuje drugi wpis na blogu  wskazując środki, za pomocą których bohater buduje swój wizerunek.

 

(W ramach ZDW 1 godz.) Odpowiada na pytanie „Czy posty, które ludzie zamieszczają w internecie, mówią o nich prawdę? Odwołaj się do omawianego tekstu oraz przedstawionej grafiki na s. 127.

 

Temat: Redagujemy wpis z pamiętnika lub tekst na blog, w którym zaprezentujemy siebie i swoją rodzinę w formie poważnej bądź żartobliwej. Lekcja online (1 godz.)

 

Temat: Mowa niezależna i mowa zależna. (1 godz.)        

 Uczeń po przeczytaniu informacji ze s. 174–176    

wyjaśnia różnice pomiędzy mową niezależną a mową zależną.

Wskazuje w podanym tekście mowę niezależną i mowę zależną.

Przekształca dowolny dialog na mowę zależną.

Stosuje w zapisie dialogu poprawną interpunkcję.

Przekształca wypowiedzi w mowie zależnej na mowę niezależną i odwrotnie.

Wykonuje polecenia z zeszytu ćwiczeń (s.34-35).

 

Język angielski         

1. Przepisz do zeszytu:

Lesson

Topic:  Past Simple z czasownikami regularnymi.

Zad. 1, 3, 4,  5 i 6.

 

2. Ćwiczenia utwalające czas past simple.

Zeszyt ćwiczeń str. 32.

 

3. Zapisz w zeszycie:

Lesson

Topic: Słuchamy.

Przepisz do zeszytu słówka ze str. 39 Lesson 3.5.

Podręcznik str. 1, 4 i5.

Zeszyt ćwiczeń str. 33.

             

Język niemiecki

 

30.11.2020

Thema:  Omówienie i poprawa sprawdzianu z rozdziału 2 – Meine Hobbys.

Lekcja języka niemieckiego przez ZOOM godz. 11.00, link wysłany na e-maila ucznia.

 

01.12.2020

Thema: Meine Familie. ( Moja rodzina).

-uczniowie poznają słownictwo o rodzinie – podręcznik strona  40

- uczniowie wykonują zadanie 3 strona 28 książka ćwiczeń

Lekcja języka niemieckiego przez ZOOM godz. 13.00, link wysłany na e-mail ucznia.

              

Muzyka

 

Temat: Kurs muzyki klasycznej.

 https://www.youtube.com/watch?v=i1L6p4B2hBs&list=PLnng3BDBSm5L_bpfR33D3HHETjmG4cZmP

Uczeń odtwarza filmik i maluje swoją interpretację utworu, np.:

Haydn-"The Clock" Symphony No.101 in D Major-Mov.2/4

Pracę plastyczną przesyła do oceny.

 

Historia

 

Temat: Temat: Przemiany polityczno- społeczne w Europie

na co będziemy zwracać uwagę,

 

•          na czym polegała demokratyzacja życia politycznego,

•          w jaki sposób rozwijał się ruch robotniczy,

•          jak przebiegał proces emancypacji kobiet.

 

Temat: Postęp techniczny i kultura przełomu XIX i XX wieku

(lekcja online)

na co będziemy zwracać uwagę,

•          jakie były najważniejsze odkrycia w naukach przyrodniczych i medycznych,

•          na czym polegała zmiana w życiu codziennym ludzi,

•          jak rozwijała się kultura i sztuka na przełomie XIX i XX wieku"

 

Geografia 

 

 2.12.2020

Temat: Rozmieszczenie ludności.

 

4.12.2020

Temat: Migracje.

 

Biologia 

 

3.12. 20 lekcja online

Temat: Powtórzenie wiadomości z działu „ Układ pokarmowy”

Treści realizowane na lekcji:

Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z działu –„Układ pokarmowy”

Uczeń rozwiązuje zadania Sprawdź, czy potrafisz z zeszytu ćwiczeń str.41-43

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Aplikacja LearningApps

www.eduelo.pl

https://quizizz.com

 

Temat : Test sprawdzający wiadomości z działu „ Układ pokarmowy”.

Rozwiązanie testu online  (nauczyciel prześle uczniom link do testu).

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

https://www.testportal.pl

 

Chemia

 

 30.11.20 lekcja online

 3.12.20 lekcja online

Temat: Powtórzenie wiadomości z działu –„Składniki powietrza i rodzaje przemian, jakim ulegają.” ( 2 godz.).

Treści realizowane na lekcji:

Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z działu –„Składniki powietrza i rodzaje przemian, jakim ulegają.”

Uczeń rozwiązuje zadania Sprawdź, czy potrafisz z zeszytu ćwiczeń str.41-42.

Źródła i materiały wykorzystywane do  lekcji:

Aplikacja LearningApps

www.eduelo.pl

https://quizizz.com

 

Fizyka 

 

02. 12. 2020r.

Temat: Wykonujemy pomiary – pisemny test umiejętności.

Lekcja on - line – link do lekcji będzie wysłany na grupę klasową WhatsApp oraz na grupę klasową Messenger.

Uczniowie uzupełnią test sprawdzający udostępniony podczas lekcji on - line.

 

04. 12. 2020r.

Temat: Zmiany stanów skupienia substancji.

Podręcznik str. 52 - 56.

Lekcja on - line – link do lekcji będzie wysłany na grupę klasową WhatsApp oraz na grupę klasową Messenger.

 

Matematyka

 

Temat: 1 - 2.Wyrażenia arytmetyczne. (2x)

Praca z podręcznikiem (str. 34 - 37) i zeszytem ćwiczeń (str. 15 - 16) – wybrane zadania.

 

3 – 4. Działania na liczbach dodatnich i ujemnych. (2x)

Praca z podręcznikiem (str. 38 - 41) i zeszytem ćwiczeń (str. 16 - 17) – wybrane zadania.

 

5. ZDW z matematyki. (1x)

Utrwalanie bieżącego materiału na zoomie.

 

Informatyka 

 

Temat: Animacja w GIMP-ie

Proszę o realizację tematu. Link poniżej

https://www.gimpuj.info/index.php/topic,66137.0.html

Zdjęcia z wykonanego ćwiczenia (lub sam plik) proszę przesłać na geoo@interia.pl lub Messenger

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Poznajemy negatywne skutki stresu.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

Temat: Poznajemy ćwiczenia relaksacyjne.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

 

Zajęcia z wychowawcą

 

Temat: Temat: Czy zechcę uczestniczyć w projekcie „ Rzecz o odpadach – międzypokoleniowe inicjatywy ekologiczne”?

Celem projektu jest edukacja młodzieży z zakresu gospodarki odpadami oraz odpowiedzialnej konsumpcji oraz zaangażowanie jej do włączenia w swoje ekologiczne działania seniorów.

Przygotowano 4 warsztaty edukacyjne w formie filmów. Materiał video sekwencyjnie skupia się na jednym problemie: marnowaniu zasobów wodnych, niewłaściwym segregowaniu odpadów, marnowaniu żywności, nieodpowiedzialnej konsumpcji, przedstawionych w formie wykładu. Poszczególny warsztat zawiera także propozycję zadania domowego dla ucznia przyjmującego formę inicjowania własnych działań w przestrzeni pozaszkolnej, prowadzących do poprawy sytuacji omawianej w materiale filmowym. Każdy warsztat kończy się prezentacją zadania konkursowego dla uczniów.

Uczeń zapoznaje się z przesłanym przez wychowawcę Regulaminem Konkursu i odpowiada na zagadnienie tematu lekcji.

 

Klasa VIII

 

Religia

 

Środa 2.12

Temat: Przyjdzie, aby nas osądzić

Treści:Pogłębione poznanie prawdy o Chrystusie

Królu i sądzie ostatecznym.

Uczniowie czytają katechezą na str.70-72

Następnie wpisują do zeszytu temat oraz

Zapamiętaj...

 

Czwartek 3.12.

Temat: Czekanie na Boga ,który przychodzi.

Treści:Głębsze poznanie znaczenia Adwentu

w liturgii Kościoła.

Uczniowie zapoznają się z katechezą na str. 61-63.

Wpisują temat do zeszytu oraz Zapamiętaj…

 

Język polski

 

30.11-04.12.2020

1. Byli „jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec” – pochodzenie i znaczenie tytułu utworu A. Kamińskiego.( online)

Uczeń przypomina fragmenty tekstu mówiące o śmierci Rudego, Alka i Zośki, określa wartości cenione przez bohaterów. Odczytuje wiersz J. Słowackiego pt. „Testament mój”, interpretuje tytuł utworu. Wypełnia kartę pracy przesłaną przez nauczyciela.

 

2, 3. Najsławniejszy wyczyn Polski podziemnej – Akcja pod Arsenałem. ( online)

Uczeń relacjonuje akcję pod Arsenałem, ogląda film „Akcja pod Arsenałem” na You Tube

https://www.youtube.com/watch?v=wAC6jO-NTHs

Bierze udział w dyskusji na  temat celowości przeprowadzenia akcji. Wypowiada się na temat ówczesnego i współczesnego rozumienia słowa patriotyzm.

 

4,5 .Odmienne części mowy – powtórzenie wiadomości. (online)

Uczeń wymienia odmienne części mowy, dokonuje właściwej odmiany, określa formy fleksyjne podanych części mowy. Przypomina wiadomości korzystając z notatek w podręczniku str. 170 – 173. Wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str. 34-39.

 

ZDW j. polskiĆwiczenia utrwalające wiadomości o odmiennych częściach mowy.
( online)

Uczniowie wykonują zadania utrwalające – karta pracy przesłana przez nauczyciela

 

Język angielski

 

1. Powtórzenie wiadomości o czasownikach modalnych.

Karta pracy przesłana e pocztą.

 

2. Przepisz do zeszytu:

Lesson

Topic:  Praca – słownictwo.

Repetytorium str. 51. Wykonaj zadania 6, 7, 9 do zeszytu.

 

3. Przepisz do zeszytu:

Lesson

Topic:  Powtarzamy czasy przyszłe: plany, intencje, przewidywania i decyzje odnośnie przyszłości.

Notatka i ćwiczenia do zeszytu przesłana e pocztą.

Repetytorium str. 50.

 

Język niemiecki

 

Język niemiecki   klasa 8

30.11.2020

Thema:  Nazwy pomieszczeń.

Uczeń zapoznaje się z nazwami pomieszczeń – podręcznik strona 38

Uczeń wykonuje ćwiczenie 1 strona 32 książka ćwiczeń

Lekcja języka niemieckiego przez ZOOM godz. 12.05, link wysłany na e-mail ucznia.

 

01.12.2020

Thema:  Die Wohnung von Steffi. ( Mieszkanie Steffi.)

Uczeń zapoznaje się ze słownictwem dotyczącym położenia domu, mieszkania - strona 39 podręcznik

Uczeń wykonuje ćwiczenie 3 strona 32  książka ćwiczeń

Lekcja języka niemieckiego przez ZOOM godz. 13.00, link wysłany na e-mail ucznia.

 

Historia

 

Temat: Polacy w koalicji antyhitlerowskiej.

 

na co będziemy zwracać uwagę,

 

  • sformowanie Polskich Sił Zbrojnych,
  • szlak bojowy polskich jednostek podczas II wojny światowej,,
  • utworzenie polskich oddziałów u boku ZSRS.

 

 

Temat: Sprawa polska pod koniec wojny

(lekcja online)

na co będziemy zwracać uwagę,

 

  • powstanie ośrodków władzy komunistycznej,"
  • stosunek wielkich mocarstw do sprawy polskiej,
  • kształtowanie się nowych władz powojennej Polski.

 

 

Wiedza o społeczeństwie

 

Temat: Samorząd gminy

 

  • Organy gminy
  • Wybór organów gminy.
  • Odwoływanie organów gminy
  • Zadania i finansowanie gminy.

 

 Temat: Powiat i województwo?

 

  • Zadania powiatu.
  •  Organy powiatu.
  • Samorząd wojewódzki.

 

Geografia

 

Temat : Sprawdzian wiadomości. (4.12.20)

 

Biologia

 

02.12.20 lekcja online

Temat: Dziedziczenie płci u człowieka.

 

Treści realizowane na lekcji:

•autosomy i chromosomy płci

•mechanizm dziedziczenia płci

•cechy sprzężone z płcią

•dziedziczenie hemofilii i daltonizmu

Uczeń zapisuje notatkę z lekcji oraz rozwiązuje zad.  1, 2, 3  str. 21 oraz ćw. 4 ,5 i 6 str. 23 w zeszycie ćwiczeń.

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Multiteka Puls życia 8

Materiały własne

https://view.genial.ly

https://epodreczniki.pl/a/dziedziczenie-plci-i-cechy-sprzezone-z-plcia/D1BJ21Oih

 

Chemia

 

30.11.20 lekcja online

Temat : Proces dysocjacji jonowej soli .

Treści realizowane na lekcji:

dysocjacja jonowa (elektrolityczna) soli

•korzystanie z informacji zawartych w tabeli rozpuszczalności soli i wodorotlenków w wodzie

•równania reakcji dysocjacji jonowej (elektrolitycznej) wybranych soli

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Multiteka Chemia Nowej Ery 8

https://view.genial.ly

https://pistacja.tv

Materiały własne

 

02.12.20 lekcja online

Temat : Reakcje zobojętniania. Cz. I

Treści realizowane na lekcji:

•pojęcie reakcja zobojętniania

•doświadczalne przeprowadzenie reakcji zobojętniania

•rola wskaźnika w reakcji zobojętniania

•równania reakcji zobojętnienia (w formie cząsteczkowej i jonowej)

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Multiteka Chemia Nowej Ery 8

https://view.genial.ly

https://pistacja.tv

Materiały własne

 

Fizyka

 

02. 12. 2020r.

Temat: Natężenie prądu i napięcie elektryczne - cd.

Lekcja on - line – link do lekcji będzie wysłany na grupę klasową WhatsApp oraz na grupę klasową Messenger.

Podręcznik str. 75 zad. 1, 2, str. 76 zad. 3,4, 5.

04. 12. 2020r.

Temat: Pisemna poprawa sprawdzianu z działu: Elektrostatyka

Lekcja on - line – link do lekcji będzie wysłany na grupę klasową WhatsApp oraz na grupę klasową Messenger.

Uczniowie rozwiązują test udostępniony podczas lekcji on - line

 

Matematyka

 

1 - 3. Trójkąty o kątach 900 ,600 , 30oraz  900 ,450 , 450. (3x)

Praca z podręcznikiem (str. 97 - 101) i zeszytem ćwiczeń (str. 42 - 44) – wybrane zadania. 

 

4. Odcinki w układzie współrzędnych. (1x)

Praca z podręcznikiem (str. 102- 105) i zeszytem ćwiczeń (str. 45 - 46) – wybrane zadania.

 

5. ZDW z matematyki. (1x)

Praca z próbnym egzaminem ósmoklasisty ze stron internetowych oraz utrwalanie bieżących wiadomości na zoomie.

 

Informatyka

 

Lekcja 4. Wprowadzenie do programowania w języku Python

Proszę o realizację tematu z:

https://www.youtube.com/watch?v=rVCEniWvBys

Zdjęcia z ćwiczeń proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Poznajemy negatywne skutki stresu.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

Temat: Poznajemy ćwiczenia relaksacyjne.

Temat: Ćwiczenia w formie obwodu stacyjnego.

 

Edukacja dla bezpieczeństwa

 

2.12.20

Temat: Ekstremalne warunki pogodowe.

 

Zajęcia z wychowawcą 

 

Temat: Zdrowie i zagrożenia. Przyczyny i skutki używania środków psychoaktywnych.

Źródła i materiały wykorzystywane na lekcji:

Materiały własne – prezentacja multimedialna

www.genial.ly

 

 

wiadomości

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach
    Szczytniki 91a
    32-112 Klimontów
    woj. małopolskie
  • (+12) 386-60-07

Galeria zdjęć