Nawigacja

liczba odwiedzin: 308793

Zawieszenie zajęć

 
Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 8.02.2021r. do 12.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 1.02.2021r. do 5.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 14.12.2020r. do 18.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 07.12.2020r. do 11.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 30.11.2020r. do 04.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 23.11.2020r. do 27.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 16.11.2020r. do 20.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 09.11.2020r. do 13.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 02.11.2020r. do 06.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 26.10.2020r. do 30.10.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 22.06.2020r. do 26.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 15.06.2020r. do 19.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 08.06.2020r. do 10.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 01.06.2020r. do 05.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 25.05.2020r. do 29.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 18.05.2020r. do 22.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 11.05.2020r. do 15.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 04.05.2020r. do 08.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 27.04.2020r. do 30.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 20.04.2020r. do 24.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 14.04.2020r. do 17.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 06.04.2020r. do 10.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 30.03.2020r. do 03.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 25.03.2020r. do 27.03.2020r Formy kontaktu z nauczycielami Kształcenie na odległość - Nauka w domu - dobre rady dla rodziców Kształcenie na odległość Nauka w domu – dobre rady dla uczniów Rekrutacja Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w Oddziale Przedszkolnym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 O szkole Tekstowa podstrona Tekstowa podstrona

Kształcenie na odległość

Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 15.06.2020r. do 19.06.2020r

Tygodniowy zakres treści nauczania

do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych

od 15.06.2020r. do 19.06.2020r

 

Oddział przedszkolny - grupa 3 - 4latków „Słoneczka”

 

Blok tematyczny : Nadchodzą wakacje.

 

15-06-2020r. - Poniedziałek.

Temat : Nad morzem.

  • Określanie , gdzie pojada na wakacje Lenka i Mikołaj . Rysowanie na dole karty miejsca, w które dzieci pojadą na wakacje ( Karta pracy ,cz 2, s .58 – czterolatek )
  • Historyjka obrazkowa – Jak to Elemelek spędzał czas nad morzem – rozwijanie mowy.
  • Zabawa ruchowo – naśladowcza – Zabawy nad morzem.
  • Kończenie rysowania rybek i statków według wzorów ( Karta pracy , cz.2, s. 60 – czterolatek)

 

Język angielski

 

Temat: Utrwalenie słownictwa związanego z rodziną.

  1. Piosenka „Hello” (https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg
  2. Śpiewamy piosenkę Finger family song - https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8

i pokazujemy na palcach rodzinę (nakładamy na paluszki pacynki z poprzedniej lekcji).

  1. Karta pracy str. 15. Zaprowadź do domu rodzinę elfów.
  2. Pociąg: Ustawiamy się w pociąg. Rozkładamy zdjęcia w różnych miejscach sali . Włączamy muzykę. Gdy muzyka przestanie grać, rodzic wypowiada słowa (mummy, daddy, brother, sister, baby), a zadaniem dzieci jest dotarcie do odpowiedniej karty (stacji).

Piosenka na pożegnanie „Bye, bye, goodbye”: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Religia

 

Temat:Mój tata-Dzień Taty.

Treści: Okazujemy miłość naszemu tacie.

Dzieci kolorują obrazek przesłany przez nauczyciela.

 

16.06.2020r. – Wtorek

           EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

17.06.2020r. – Środa

          EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

18.06.2020r. – Czwartek

          EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

19-06-2020r. - Piątek.

Temat : Wakacje w górach.

  • Wakacje w górach – liczymy owieczki – rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania.
  • Zabawa przy piosence – Już wkrótce wakacje.
  • Wykonanie pracy plastycznej – Wakacyjny pociąg – rozwijanie sprawności manualnej.
  • Rysowanie w każdej pętli o jedna muszelkę mniej. Nazywanie tego, co jest na zdjęciach umieszczonych na dole karty. Zamknięcie kart pracy, nazywanie zdjęć po kolei ( Karta pracy, cz. 2, s 61 – czterolatek)

Materiały i propozycje zadań - nauczyciel wyśle na stronę grupy rodziców.

 

Oddział przedszkolny - grupa 5 - 6 latków „Jeżyki”

 

15. 06.2020r. - Poniedziałek

Temat. Poznajemy różne zawody.

  1. Poznajemy miejsca pracy i różne zawody  - oglądanie bajki edukacyjnej https://www.youtube.com/watch?v=zYkJUgCDdyc/
  2. Nauka na pamięć wiersza: „Dla taty”

Za wczoraj i dziś – zawsze tak samo,
Każdym czułym serca uderzeniem,
I każdym z niego płynącym życzeniem
Zdrowia, sił i codziennej radości
Wraz ze słowami największej wdzięczności
Za wszystkie dla mnie trudy i starania
Składam Ci dzisiaj podziękowania.

  1. Zabawa ruchowa: Ręce do góry - https://www.youtube.com/watch?v=EuCip5y1464/   
  2. Kolorowanka – pokoloruj według numeru:

http://www.supercoloring.com/pl/kolorowanki/kolorowanie-wedlug-numerow-chlopiec-i-dziewczynka-puszczaja-latawiec?version=print/

 

16.06.2020r. – Wtorek

           EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

17.06.2020r. – Środa

          EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

18.06.2020r. – Czwartek

          EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

 

19.06.2020r. – Piątek

Dzień odpracowany dnia: 25.01.2020r. – (DZIEŃ  BABCI  I  DZIADKA)

 

Religia

 

 Dzieci sześcioletnie.

Temat: Jezu, bardzo Cię prosimy, pomóż zmieniać nasze czyny.

Treści:  dziecko pamięta, w którym miesiącu w szczególny sposób

uwielbiamy Serce Jezusa.

Na str. 113 dziecko koloruje obrazki z dobrymi zachowaniami.

Obrazki ze złym zachowaniem przekreśla.

 

Dzieci pięcioletnie.

Temat: Kocham i szanuje tatę.

Treści: Poznanie roli ojca w rodzinie.

Na str. 96 dziecko wkleja zdjęcie swojego taty lub rysuje.

Na str. 97  rysuje czym zajmuje się tata w domu lub w pracy.

 

Język angielski

 

Temat: Utrwalenie słownictwa o rodzinie.

  1. Piosenka „Hello” (https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg
  2. Powtarzamy nazwy członków rodziny: Finger family song:https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
  3. Gra online: znajdź parę: https://wordwall.net/pl/resource/2552215/angielski/przedszkole-family
  4. Finger Twister: dzieci nakładają na paluszki kukiełki z poprzedniej lekcji, mogą też narysować na placach członków rodziny. Mówimy: show me (pokaż mi):  mummy/daddy/sister/brother/ baby  finger!

Put the daddyfinger on yourear (połóż paluszek z tatą na uchu), put the mymmyfibger on yourhead (mama na głowie), sister on tummy (siostra na brzuszku), brother on leg, baby on nose (dziecko na nosku),itd.

  1. Piosenka „Baby shark”: https://www.youtube.com/watch?time_continue=124&v=XqZsoesa55w&feature=emb_title

Dzieci pokazują rączkami rekina dziecko, mamę, tatę, babcię dziadka.

 

Klasa I

 

Blok tematyczny- Bezpieczne wakacje.

 

15.06.2020r. – Poniedziałek

Temat- Bezpieczni na wakacjach.

           1.Dodawanie dziesiątek w zakresie 50. Ćwiczenia w słownym zapisywaniu

              liczb drugiej dziesiątki.                     

           2. Czytanie tekstu ,,Głupawki” Marcina Przewoźnika. Układanie i zapisywanie  

               odmownych odpowiedzi dla Głupawek.

           3. Ustalenie zasad postępowanie jak bezpiecznie spędzić wakacje.

               Numery alarmowe.

           4. Powtórzenie wiadomości o zdaniach.  

          

Informatyka

 

 Temat: Powtarzam wiadomości

 Uczniowie realizują ćwiczenia z podręcznika s. 54 - 55 oraz z płyty zajęcia 28.

 

J.angielski

 

Temat: Zabadella says – zabawa ruchowa, utrwalenie poleceń. Praca projektowa – wykonujemy plakat z ulubionym zwierzątkiem.

  1. Podrecznik str. 69 zad. Posłuchaj i wskaż. Płyta CD 2 nagranie nr 29  (swim like a fish – pływaj jak ryba, run like a dog – biegnij jak piesek, hop like a rabbit – skacz jak króliczek, stretch like a cat – przeciagnij się jak kot). Zagraj w Zabadella says… - CD2 nagranie nr 30 lub lub strona wydawnictwa Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
  2. Wykonaj plakat z wymarzonym zwierzątkiem: My dream pet.

 

Religia

 

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci.

Treści:  Odkrywanie potrzeby okazywania innym dobroci i miłości.

Uczeń  zapoznaje się z katechezą na str. 112

Następnie w puste pola na kartce wkleja naklejki

i wpisuje literki w odpowiednie  miejsce. Koloruje serce

Na str. 113 uczeń  oglądają przedstawioną ilustrację

w postaci komiksu. Kończy kolorować obrazek.

 

W-f

       Temat: Ćwiczenia na domowej drabince koordynacyjnej.

 

Klasa II

 

Blok tematyczny- Rusz głową !

 

15.06.2020r. – Poniedziałek

Temat: Ukryte informacje

  1. Czytanie tekstu „Trzecia połowa”- podr. str. 63; ćwicz. str. 61
  2. Szukanie ukrytych informacji- podr. str. 62
  3. Rozwiązywanie zadań na dzielenie i dodawanie- ćwicz. str. 62
  4. Klaun– praca plastyczna
  5. Ćwiczenia na domowej drabince koordynacyjnej- link

 

Informatyka

 

        Temat: Moje wakacje. Umiem korzystać z programu Paint

              Książka ucznia str. 58-61, płyta zaj. 27

 

Język angielski

 

 Temat: Zabadella says – zabawa ruchowa, utrwalenie poleceń. Praca projektowa – 
                      wykonujemy plakat z ulubionym zwierzątkiem

Podręcznik str. 69 zad. 1. Posłuchaj i wskaż. Płyta CD 2 nagranie nr 29  (swim like a fish – pływaj jak ryba, run like a dog – biegnij jak piesek, hop like a rabbit – skacz jak króliczek, stretch like a cat – przeciagnij się jak kot). Zagraj w Zabadella says… - CD2 nagranie nr 30 lub lub strona wydawnictwa Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

Wykonaj plakat z wymarzonym zwierzątkiem: My dream pet.

 

     Religia

 

         Temat: Dobre Serce Jezusa otwarte dla nas

         Treści:  Odkrywanie potrzeby okazywania innym dobroci i miłości.

            Uczeń  zapoznaje się z katechezą na str. 102. Następnie ozdabia ramkę z Panem Jezusem i uzupełnia tekst litanii odpowiednimi wyrazami. Na str. 103 uczeń wpisuje SŁOWO DNIA... odgaduje zagadkę i wpisuje, rozwiązuje krzyżówkę  i odczytuje hasło.

 

Klasa III

 

Wychowawcy klasy będą wysyłać zakres materiału na każdy dzień bezpośrednio
do rodziców, według ustalonego sposobu.

 

Blok tematyczny: LATO, LATO, LATO CZEKA…

 

15.06. 2020 (poniedziałek)

Temat dnia:. : Co będzie po wakacjach (zajęcia on-line).

  1. Rozwiązywanie zadań typu logicznego.
  2. Rozmowa na temat nadziei i obaw związanych z klasą czwartą inspirowana opowiadaniem  I. Mężyńskiej „Jak będzie w czwartej klasie?”
  3. Ćwiczenia interpunkcyjne.
  4. Edukacja informatyczna – Stawiamy pierwsze kroki w programowaniu.

 

Język angielski

 

Topic:  Czytamy, słuchamy i odgrywamy historyjkę obrazkową.

  1. Podręcznik str. 71.

Posłuchaj historyjki: płyta CD3  nagranie nr 12 lub str. wyd. Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

  1. Zeszyt ćwiczeń str. 58 zad.1i 2


Religia

 

Temat: Wyznanie grzechów oczyszczeniem serca.        
           Szczera spowiedź spotkaniem z przebaczającym Jezusem.

Uczeń  zapoznaje się z  katechezami:

  • Na str. 72 - uczeń uzupełnia definicje spowiedzi i koloruje.

Na str. 73 - łączy w pary jednakowe litery tak by powstały definicje związane ze spowiedzią św.

  • Na str. 74 - uczeń koloruje obrazek i uzupełnia tekst wyrazami z ramek.

Na str. 75 - układa modlitwę o dobrą spowiedź i wpisuje literki  w odpowiednie  
miejsca. Rozwiązanie przedstawia w formie rysunku w ramce.

 

Klasa V

 

J. polski

 

1. Sprawdź, czy potrafisz- utrwalenie wiadomości z gramatyki.

Uczeń utrwala wiadomości z nauki o języku omawiane w klasie 5 wykonując zadania w zeszycie ćwiczeń, str. 64. Zdjęcie pracy przesyła nauczycielowi.

 

Religia

Temat: Nieugięty przewodnik narodu- kardynał Stefan Wyszyński.

Uczeń poznaje pasterską posługę kardynała Stefana Wyszyńskiego.Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 136 . Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu oraz Zapamiętaj

 

Informatyka

 

 Lekcja 12. Savoir vivre w Internecie

Uczeń dowiaduje się, co to jest netykieta?

https://epodreczniki.pl/a/savoir-vivre-w-internecie/DG0A1fqqU

Wykonane zadanie przesyła na e-maila: geoo@interia.pl

 

Wychowanie fizyczne:

 

Temat: Ćwiczenia skocznościowe.

Nauczyciel prześle informacje uczniom.

 

Klasa VI

 

Język angielski  

 

Temat:  : A better neighbourhood – reading. Lepsza okolica – odbiór tekstu czytanego.

1.         Zapisz temat w zeszycie. Przepisz słówka ze słowniczka str.103 Lesson 7.5 (czasowniki złożone na kolorowo).

Podręcznik str. 101 zad. 2 Przeczytaj tekst i połącz paragrafy 1-3 z obrazkami a-c.

Zad. 3 Przeczytaj tekst ponownie i uzupełnij zdania 1, 2 lub 3 słowami.

Tłumaczenie zdań:

2.Gdy zabierasz psa na spacer nie zapomnij zabrać….

3.Dobrze jest sadzić kwiaty przed….

4.Postaw doniczki na balkonie i…….je.

5.Dobrze gdy w ogrodzie są ptaki ponieważ……..i śpiewają.

6. Ptaki potrzebują wody do picia i……. 

Zad. 5 Uzupełnij zdania czasownikami złożonymi.

 

Język polski  

 

Temat:  Jak kulturalnie się porozumiewać? Lekcja online. (zdw)

(1 godz.)        

Uczeń zapoznaje się z wiadomościami ze s. 302‒304.        

Wyjaśnia, w jakich sytuacjach używa się oficjalnej a w jakich – nieoficjalnej odmiany języka.

Podaje cechy języka potocznego.

Wymienia elementy składające się na etykietę językową.

Wskazuje różnice pomiędzy językiem mówionym a językiem pisanym.

Dostosowuje odmianę języka do sytuacji społecznej.

Dzieli wskazane sformułowania na przynależące do oficjalnej odmiany języka oraz te przynależące do nieoficjalnej.

    

Religia

 

Temat:  Liturgia- dla Boga i dla człowieka.

Treści:  Modlitwa podstawą życia chrześcijańskiego.

Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 147-149

Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu

oraz Czy wiesz, że ... ,Odkryć tajemnicę...

Zadania proszę przesłać do nauczyciela.

            

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Ćwiczenia skocznościowe.

 

Informatyka

 

Temat : Posługiwanie się mapami internetowymi

Nauczę się korzystać z map internetowych i wyznaczać trasy.

https://epodreczniki.pl/a/poslugiwanie-sie-mapami-internetowymi/DX226zFBJ

Wykonane ćwiczenia proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Klasa VII

 

Religia

 

Temat: Kościół polski w okresie niewoli narodowej.

Treści:   Poznanie roli Kościoła polskiego w czasach niewoli narodowej.

Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 136-138

Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu

oraz Zapamietaj.

Uczeń wykonuje zad.1 str. 138 i przesyła do nauczyciela.

 

Język polski

 

1,2. Jak  poprawnie przeprowadzić wywiad?

Uczeń zapoznaje się z informacją na temat wywiadu z podręcznika str. 314. Następnie czyta przykładowy wywiad – str. 315.Wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str. 108 – 110. Zdjęcia prac przesyła nauczycielowi.

Zdw z j. polskiego – utrwalenie wiadomości ze słowotwórstwa – ćwiczenia interaktywne.

 

Język angielski

 

Temat: Ćwiczenie umiejętności egzaminacyjnych.

1. Zeszyt ćwiczeń str. 73 zad. 1 Nagranie znajdziesz na English Lab (Unit 7 nagrania do zeszytu ćwiczeń nagranie nr 26).

2. Zeszyt ćwiczeń str. 73 zad. 2

 

Chemia

 

Temat: Stężenie procentowe roztworu. Cd. (lekcje online) (15.06.20)

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- definicja stężenia procentowego roztworu

- obliczenia z wykorzystaniem pojęć: stężenie procentowe, masa substancji, masa rozpuszczalnika, masa roztworu, gęstość

W zrozumieniu lekcji pomogą treści zawarte w linku https://epodreczniki.pl/a/stezenie-procentowe-roztworu/DBs4CnWwG

 

Matematyka

 

1-2. Objętość prostopadłościanu. Jednostki objętości.

(szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

Uczeń rozwiązuje wskazane w mailu zadania z podręcznika i zeszytu ćwiczeń do podanego tematu.

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Ćwiczenia skocznościowe

Materiały prześle nauczyciel.

 

Klasa VIII

 

Temat: Vademecum ósmoklasisty na ostatniej prostej przed egzaminem.

Uczeń weryfikuje swą wiedzę na podstawie własnych zasobów i materiałów czy prezentacji

przesłanych przez nauczyciela.

 

Matematyka  - 15.06 (poniedziałek)

 

Temat: Rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych – ostatnie wspólne powtórki.(online)

 

Język angielski -15.06 (poniedziałek)

 

Temat: Rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych.

Repetytorium str. 136-137. Lekcja online.

 

Katecheza ( 15 VI)

 

Temat: Dlaczego mądry a nie inteligentny i bogaty? Mądrość Salomona.

Treści: Prawo Boże wartości i ich hierarchia.

Uczeń zapoznaje się z treścią katechezy na str. 174-176

Następnie wpisuje do zeszytu temat oraz Zapamiętaj.

(wykonać po egzaminach)

 

Chemia- ( 1 godz.)

 

( lekcje online przeniesiona z poniedziałku 15.06.2020 na piątek 19.06.2020)

Temat: Poznajemy polisacharydy - skrobia i celuloza.

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- występowanie skrobi i celulozy w przyrodzie

- wzory sumaryczne skrobi i celulozy

- właściwości fizyczne skrobi i celulozy

- reakcja charakterystyczna skrobi

- wykrywanie obecności skrobi produktach spożywczych

- znaczenie i zastosowania skrobi i celulozy

- reakcja skrobi z wodą

W celu utrwalenia wiadomości z lekcji uczeń rozwiązuje ćwiczenia online - link

https://epodreczniki.pl/a/cukry---skrobia-i-celuloza/DZQQ5kibs

wiadomości

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach
    Szczytniki 91a
    32-112 Klimontów
    woj. małopolskie
  • (+12) 386-60-07

Galeria zdjęć