Nawigacja

liczba odwiedzin: 308798

Zawieszenie zajęć

 
Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 8.02.2021r. do 12.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 1.02.2021r. do 5.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 14.12.2020r. do 18.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 07.12.2020r. do 11.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 30.11.2020r. do 04.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 23.11.2020r. do 27.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 16.11.2020r. do 20.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 09.11.2020r. do 13.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 02.11.2020r. do 06.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 26.10.2020r. do 30.10.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 22.06.2020r. do 26.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 15.06.2020r. do 19.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 08.06.2020r. do 10.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 01.06.2020r. do 05.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 25.05.2020r. do 29.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 18.05.2020r. do 22.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 11.05.2020r. do 15.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 04.05.2020r. do 08.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 27.04.2020r. do 30.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 20.04.2020r. do 24.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 14.04.2020r. do 17.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 06.04.2020r. do 10.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 30.03.2020r. do 03.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 25.03.2020r. do 27.03.2020r Formy kontaktu z nauczycielami Kształcenie na odległość - Nauka w domu - dobre rady dla rodziców Kształcenie na odległość Nauka w domu – dobre rady dla uczniów Rekrutacja Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w Oddziale Przedszkolnym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 O szkole Tekstowa podstrona Tekstowa podstrona

Kształcenie na odległość

Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 18.05.2020r. do 22.05.2020r

Tygodniowy zakres treści nauczania

do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych

od 18.05.2020r. do 22.05.2020r

Oddział przedszkolny - grupa 3-4 latków „Słoneczka”

 

Blok tematyczny : Moi rodzice.

 

18-05-2020r. - Poniedziałek.

Temat : Zapach mamy.

  • Zabawy kartką ( zmiany odwracalne i nieodwracalne )
  • Słuchanie opowiadania R . Piątkowskiej – Zapach mamy – Rozwijanie mowy.
  • Zabawa – Halo ! Mamusiu !
  • Kończenie kolorowania rysunku bukietu dla mamy według wzoru. Liczenie kwiatów , podawanie ich nazw. Określanie kolorów. - Rozwijanie mowy i umiejętności liczenia.
  • Zabawa ruchowa – Idziemy na spacer.

 

Język angielski

 

Temat: Wprowadzenie w tematykę zwiazana ze zwierzetami.

  1. Piosenka „Hello” (https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg
  2. Wprowadzamy nazwy zwierzątek: https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc

Dzieci słuchają i powtarzają nazwy zwierzątek:

A duck –kaczka, a cat – kot, a pig – świnka, a dog – pies, a rooster – kogut, an elephant - słoń

  1. Pokazujemy dzieciom obrazki ze zwierzętami (w książeczce albo w Internecie). Dzieci nazywają zwierzątka i mówią kolory: It’s a cat. It’s black. (staramy się pokazać zwierzątka a fish- ryba a bird – ptak, a frog – żaba, A duck –kaczka, a cat – kot, a pig – świnka, a dog – pies, a rooster – kogut, an elephant – słoń).
  2. Kalambury:

Rodzic powoli odkrywa karty obrazkowe zwierząt (można narysować albo wydrukować), które dzieci już znają, np. używając dodatkowej nie przezroczystej karty, odsłania kolejne części obrazka. Dzieci nazywają zwierzęta: dog.

  1. Udajemy zwierzątko ruchem, naśladujemy odgłosy a dziecko odgaduje. Następnie dziecko przedstawia zwierzątko a rodzic odgaduje.
  2. Rodzic umieszcza karty ze zwierzątkami w pokoju i prosi dziecko: Go to the cat./ Go to the dog fish./ an elephant. …
  3. Rodzic odwraca karty obrazkiem do dołu i prosi dziecko by wskazało np. a dog. Dzieci próbują odgadnąć gdzie znajduje się ta karta.
  4. Piosenka na pożegnanie „Bye, bye, goodbye”: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Religia

 

Temat: Urodziny św. Jana Pawła II

Treści: wspomnienie o życiu naszego papieża

Dzieci kolorują obrazek przesłany przez nauczyciela.

,,Od Stanisława do Karola”-Aureola-YouTube- Historia Jana Pawła II dla dzieci- do wspólnego obejrzenia z dzieckiem.

https://www.youtube.com/watch?v=3Mpjh3o2P_A

 

19-05-2020r. - Wtorek

Temat : Tulipany dla rodziców.

  • Nauka I zwrotki piosenki – Dla ciebie , mamo.
  • Oglądanie obrazka. Określanie , co dla mamy , z okazji jej święta , przygotowała Lenka z Lalusiem , a co przygotował Mikołaj. Rytmiczne dzielenie na sylaby nazw prezentów połączone z klaskaniem ( ćwiczenia w książce , s. 56 )
  • Ćwiczenia w szeregowaniu. - rozwijanie umiejętności szeregowania.
  • Zabawa ruchowa – Tworzymy koła.
  • Wykonywanie upominków dla rodziców – rozwijanie sprawności manualnych.
  • Czytanie całościowe wyrazów : mama , tata, Lena, umieszczonych wbiałych serduszkach . Odszukiwanie ich w czerwonych serduszkach pod danym wyrazem i podkreślenie ( ćwiczenia w książce , s .57. )
  • Nauka II zwrotki piosenki – Dla ciebie , mamo.
  • Zabawy przy piosence – Żabie sekrety.

 

20-05-2020r. - Środa

Temat : Piosenka dla rodziców .

  • Słuchanie wiersza I. Landau – Wiersz dla mamy.
  • Wykonanie portretów mamy i taty.
  • Nauka piosenki – Żabie sekrety.- umuzykalnianie dzieci.
  • Słuchanie wiersza L. Marjańskiej – Jak rysować tatę.
  • Rysowanie po śladach rysunków serduszek i powtarzanie rymowanki za rodzicem . Kolorowanie trzech serduszek złączonych ze sobą ( karta pracy, cz.2, s. 47. )
  • Zabawa ruchowa – Idziemy na spacer.

 

21-05-2020r. - Czwartek

Temat : Co lubię robić z mamą ? Co lubię robić z tatą?

  • Nauka II zwrotki piosenki – Żabi koncert.
  • Zabawa – Jaki jest mój tata ?
  • Ozdobny talerz dla mamy i taty – malowanie wzorów na tekturowym talerzu – rozwijanie sprawności manualnej.
  • Dowolny taniec przy piosence – Dla ciebie, mamo.
  • Rozmowa na temat : Co lubię robić z mamą ? Co lubię robić z tatą ? - rozwijanie mowy.
  • Układanie z tatą życzeń dla mamy, układanie z mamą życzeń dla taty.
  • Zabawa ruchowa – Idziemy na spacer.

 

22-05-2020r. - Piątek

Temat : Rodzinne świętowanie.

  • Wspólne gry i zabawy z całą rodziną

 

Materiały i propozycje do poszczególnych tematów wyśle nauczyciel na stronę rodziców.

Oddział przedszkolny - grupa 5 - 6 latków „Jeżyki”

 

Blok tematyczny : Moi rodzice.

 

18-05-2020r. - Poniedziałek.

Temat: Moja mamusia.

  1. Piosenka dla mamy: „Jesteś mamo skarbem mym”

https://www.youtube.com/watch?v=RvHfN-4Va4g

  1. Książka dla mamy (do wydruku):

https://drive.google.com/file/d/1VVdASzJ2NO6lGQ_DGCokqZbCpp0S7sjN/view

  1. Ćwiczenia w czytaniu  - dzieci sześcioletnie – książka: Kolorowy Start z plusem str.80; dzieci pięcioletnie - czytanie tekstu z rodzicami książka: Kolorowy Start str. 88.
  2. Zabawa: Moja mama lubi…, Moja mama nie lubi…….- dzieci kończą zdania.
  3. „Boogie –woogie” –zabawa muzyczno –ruchowa https://www.youtube.com/watch?v=5OtqedVBlMg/
  4. Uzupełnianie Kart pracy- Kolorowy Start  z plusem str. 50 – 51- utrwalenie poznanych   liter, ćwiczenia w czytaniu; Kolorowy Start str. 48 - 49.

 

19.05.2020r. - Wtorek

  Temat: Pomagamy w domu.

  1. Słuchanie i wspólne śpiewanie  - „Piosenki o sprzątaniu domu”: https://www.youtube.com/watch?v=imoS6Wkr04w/
  2. Nasze domowe obowiązki – rozmowa na temat: W jakich pracach domowych mogą pomagać dzieci?
  3. Zabawa ruchowa „domowe czynności”:  Dziecko maszeruje wraz z rodzicem z zachowaniem równych odstępów. Na hasło "stop" mama lub tata  prezentuje przy pomocy ruchu czynność, dziecko odgaduje o jaką czynność chodzi. Następnie ją naśladuje. Ponowny marsz. Dziecko może samodzielnie prezentować różne czynności.
  4. Uzupełnianie Kart pracy- Kolorowy Start  z plusem str. 52 - 53 - ćwiczenia w czytaniu, wykonywanie działań matematycznych w zakresie 10, Kolorowy Start str. 50 - 51- przeliczanie do 10,
  5. Zabawa rucho

 

 

20.05.2020r. - Środa

Temat: Magiczna wróżka.

  1. „Dwa słowa – mama i tata” – nauka  wiersza. (wyśle nauczyciel)
  2. Zabawa: Nogi, ręce, głowa. ( wyśle nauczyciel)
  3. Praca plastyczna:  Różdżka z Origami:              https://www.youtube.com/watch?v=M9-P6C3ZRRs/
  4. Uzupełnianie Kart pracy- Kolorowy Start  z plusem str. 54 – 57 , Kolorowy Start str.52 – 53,

 

21.05.2020r. – Czwartek

Temat: Co powie tata .

  1. Słuchanie piosenki: „Co powie tata”.

https://www.youtube.com/watch?v=CxYLoa3Fgz8Zabawa ruchowa: Jak pomagam rodzicom?

  1. Uzupełnianie Kart pracy- Kolorowy Start  z plusem str. 58 – 59, Kolorowy Start str. 54 – 55,
  2. Rytmiczna rozgrzewka w podskokach:

https://www.youtube.com/watch?v=Zg7pCZOtMXo/

  1. Dzieci sześcioletnie – w czasie wolnym uzupełniają książkę: Czytam, Piszę, Liczę – do strony 91 . 

 

22.05.2020r. – Piątek

Temat: Torcik dla rodziców.

  1. „Pomagamy rodzicom” – dzieci starają się w tym dniu pomagać  rodzicom w codziennych pracach domowych, możecie również  wspólnie zrobić Torcik dla mamy – przepis w książce: Kolorowy Start z plusem str. 82,  lub Ciasteczka -  przepis w książce: Kolorowy Start str.91,
  2. Zabawy z rodzicami: „Wspólny rysunek”, „Rymowanka”( wyśle nauczyciel)
  3. Zabawa matematyczno – ruchowa – „Słyszymy i liczymy”
    Mama lub tata wyklaskuje określoną liczbę klaśnięć. Dziecko liczy je i wykonuje określoną liczbę podskoków, pajacyków oraz skoków na jednej nodze.
  4. Film dla dzieci Tosia i Tymek – „Specjalny tort”: https://www.youtube.com/watch?v=jXegTiega2E/

 

Religia:

 

Temat: Urodziny św. Jana Pawła II

Treści: Historia życia św. Jana Pawła II

 

Modyfikacja treści programowych

Przedszkole 6-latki, 5- latki (18 V- 22 V  )

Dziecko koloruje wybrany obrazek przedstawiający fragment życia papieża przesłany przez nauczyciela lub rysuje na kartce papieża.

W miarę możliwości dzieci mogą obejrzeć:

,,Od Stanisława do Karola”-Aureola-YouTube- Historia Jana Pawła II dla dzieci.

https://www.youtube.com/watch?v=3Mpjh3o2P_A

 

Język angielski:

 

Temat: Temat: Utrwalenie znajomości nazw zwierząt.

1.Piosenka „Hello” (https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

2.Przypomnienie nazwy zwierzątek:

- skaczemy jak króliczki …bunny (czyt. bani)

- kwaczemy jak kaczki..duck (dak)

- miałczymy jak kotki….cat (kat)

- szczekamy jak pieski…dog

- chrumkamy jak świnki…pig

         3. Bingo! Przygotowujemy plansze (najlepiej kilka): na czystej kartce rysujemy 16 kratek pogrupowanych na 4 czwórki (po jednej grupie w każdym rogu). Możemy grupy odróżnić od siebie np. kolorem kratek. W pola wrysowujemy proste obrazki: zwierzątka, które poznaliśmy i np. jabłuszko okulary, banana. itd. Dajemy dziecku kartkę i mówimy na głos zdania: “It’sa bunny” albo “It’sa duck” (mówimy tylko nazwy zwierzątek).   Gdy zakreśli wszystkie cztery obrazki w jednej grupie, powinno zawołać Bingo! (Plansza Bingo do pobrania w wersji pdf)

 4.Jakie to zwierzątko? Udajemy odgłosy  zwierząt i dzieci odgadują, które to zwierzę.Następnie zamieniamy się rolami:  dzieci udają zwierzątko a rodzice/ rodzeństwo odgadują.

5.Więcej nazw zwierzątek: https://www.youtube.com/watch?v=bV8MSaYlSbc

Zwierzątka i ich odgłosy: https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc

6.Znajdź zwierzę: Umieszczamy obrazki zwierzątek (albo maskotki) w różnych miejscachw pokoju.Dzieci poruszają się przy muzyce, kiedy muzyka ucichnie rodzic podaje nazwę zwierzęcia do którego dziecko musi jak najszybciej podbiec.

7. Piosenka na pożegnanie „Bye, bye, goodbye”:  https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Klasa I

Blok tematyczny- Mama, tata i ja!

 

18.05.2020r. – Poniedziałek

Temat- Kim dla mnie są rodzice.

1.    Czytanie ze zrozumieniem wiersza Stanisława Grabowskiego ,,Piosenka   dla Kingi”. Drzewo genealogiczne mojej rodziny.

2.    Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu wyrazów z sylabą: Dzia, dzia-                         w ćwiczeniówce str.17              .

3.     Odejmowanie od 12 z przekroczeniem progu dziesiątkowego- filmik   instruktażowy, zabawy z  liczydełkiem.

 

Infornatyka     

                                                                                                              

          Temat: Liczę w programie kalkulator.        

        Uczniowie realizują ćwiczenia z podręcznika s. 46 - 47 oraz z płyty zajęcia 25.

 

J.angielski  

                                                                                                                      

 Temat :Nazwy zwierzątek domowych – wprowadzenie.

Podręcznik str. 61 zad. 3. Posłuchaj nagrania i wskazuj na zwierzątka. Zad. 4 wybierz 2 zwierzątka, narysuj w zeszycie i podpisz.

Zeszyt ćwiczeń str. 39 zad 1 i 2. W zadaniu 2: g-green- zielony, b-black- czarny, y-yellow-żółty, r-red – czerwony.

 

 19.05.2020 r.- Wtorek

Temat- Moja mama.                                                                                  

1. Dodawanie do 7 z przekroczeniem progu dziesiątkowego. Rozwiązywanie zadań w podręczniku str. 41.

2. Czytanie informacji o mamie na podstawie tekstu Ireny Mężyńskiej                    ,, Mama  Agatki”.  Wybieranie określeń opisujących mamę.

3. Wykonujemy doświadczenia z piaskiem i gliną.

4. Układanie i pisanie życzeń dla mamy z okazji Dnia Matki                                                                                            

5. Uczymy się śpiewać piosenkę pt..,,Tango dla taty i mamy” .     

 

W- f

 

 Temat :W-f w domu- prosta rozgrzewka.

 

20.05.2020r.- Środa

Temat- Mój tata.

 

1.   Czytanie ze zrozumieniem tekstu Teresy Mężyńskiej ,,Tata Filipa”

2.   Nauka wymiany żarówki w lampce elektrycznej- omawianie kolejnych       etapów.

3. Zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych –powtórzenie wiadomości   

4. Odejmowanie od 13 z przekroczeniem progu dziesiątkowego .

 

Koło artystyczne                                                                                                  

   Wykonujemy portret koleżanki/kolegi w 3D

 

 21.05.2020 r.- Czwartek

Temat- Piknik rodzinny.                                                                          

1.    Układanie pytań do wiersza pt. ,,Piknik rodzinny”

2. Układanie zdań z rozsypanki wyrazowej. Dobieranie podpisów do obrazków.

3. Jak zbudowane jest zaproszenie. Układamy zaproszenie na dowolną uroczystość.

4. Praca plastyczna ,,Moja rodzina na wiosennym spacerze”                                                                                                 

5. Czytanie i pisanie wyrazów i zdań z sylabą: adź, edź    

 

 W-f

 

 Temat: Gimnastyka dla dzieci w domu.

 

Religia

 

Temat: Św. Jan Paweł II- setna rocznica urodzin

Treści:  Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II

Uczeń zapoznaje się z filmem o św. Janie Pawle II

Promyczek dobra-Aureola

,,Od Stanisława do Karola”

https://www.youtube.com/watch?v=3Mpjh3o2P_A

Uczeń koloruje przesłana kolorowankę o papieżu Polaku lub rysuje papieża

św. Jana Pawła II na kartce.

 

22.05.2020r.- Piątek

Temat-  Rodzinne święta.                                                                                                                                                                          

1. Wprowadzenie cyfr rzymskich. Zapisywanie dat różnymi sposobami.

Dodawanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego z wykorzystaniem konkretów i pamięci.

2. Przypomnienie nazw miesięcy i ich zapisywania.

3. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu – ćwiczeniówka str. 25

4. układamy przepis na udane Rodzinne święto.

 

Zajęcia czytelnicze

 

Słuchanie czytanej książeczki pt.,,Jak Wojtek został strażakiem: Cz. Janczarskiego

Wykonanie książeczki do lektury

 

Klasa II

 

Blok tematyczny- Mama dobrze wie

 

18.05.2020r. – Poniedziałek

Temat: Mama Tomasza Alwy Edisona

Czytanie informacji i komiksu o Edisonie- podr. str. 32-33

Zadania matematyczne- ćwicz. str. 30-31

Ćwiczenia ortograficzne- puzzle online

Kwiatek dla Mamy– praca plastyczno- techniczna- link

 

Informatyka:

 

        Temat: Wiosenne kodowanie

               Książka ucznia str. 48-49, płyta zaj. 22

 

19.05.2020r. – Wtorek

Temat: Mama i Ludwik Pasteur

  1. Wpływ miłości matki do dziecka na decyzję Pasteura- podr. str. 36-37
  2. Rozwiązywanie krzyżówki na podstawie historyjki obrazkowej- ćwicz. str. 32
  3. Ćwiczenia gramatyczno- ortograficzne- ćwicz. str. 33
  4. W- f w domu- prosta rozgrzewka- link

 

20.05.2020r. – Środa

Temat: Mama Ludwika Braille’a

  1. Ćwiczenia w liczeniu- ćwicz. str. 36; podr. str. 34
  2. Rola matki w radzeniu sobie z trudnościami- komiks- podr. str. 38- 39
  3. Czytanie wiersza „Wziąć byka za rogi”- ćwicz. str. 34
  4. Nauka na pamięć wiersza Niejedno „ą i om”- ćwicz. str. 35

 

 Język angielski:

 

Temat: Bob and Olly – słuchamy i odgrywamy historyjkę obrazkową

  1. Podręcznik str. 59. Posłuchaj i przeczytaj historyjkę. Płyta Cd2 nagranie 13 lub str. wydawnictwa Oxford https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub  (słówka z czytanki:  Let’s play Hide and seek! Pobawmy się w chowanego!, Well done! Dobra robota! Quick! Szybko!).
  2. Zeszyt ćwiczeń str. 49  zad 1 i 2 ( zad. 2: 1. Let’s play!, 2. Look! I’ve go tan idea., 3. Ouch!)

 

21.05.2020r. – Czwartek

Temat: Moja mama

  1. Układanie pytań do wywiadu z mamą na podstawie wiersza- podr. str. 42
  2. Szukanie odpowiedzi- czy jesteś dobrą córką albo dobrym synem?- podr. str. 43
  3. Wiadomości praktyczne- kilogram i dekagram- podr. str. 41; ćwicz. str. 37
  4. Gimnastyka dla dzieci w domu- link

 

Religia:

 

  Temat: Setna rocznica urodzin  św. Jana Pawła II

            Treści:  Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II

            Uczeń zapoznaje się z interaktywną katechezą o św. Janie Pawle II

         https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Ftiny.pl%2F7gnf7%3Ffbclid%3DIwAR2Xal5wMHr1-   
        RP_GhH7b06kk-e0zo5Roo-6MzlWj9SR5VJ3JCGf8tS18bw&h=AT3gH5cdyfPvYV1ch3ikmACHyX9oeJ9-_  
jFQZVAEFfmdrVGPjUdOuOSjkV147BBRbHymeFs9NSvvXXFQvkLdMKyGwTXsOij8L3w26Kd4u9Xgpel2WjuJRe_XHK5cxDAGmC0

         Koloruje przesłaną kolorowankę o papieżu Polaku (wybraną kolorowankę) lub rysuje własny rysunek  papieża św. Jana Pawła II

 

22.05.2020r. – Piątek

Temat: Troskliwi rodzice wśród zwierząt

  1. Wyszukiwanie w tekście informacji na wskazany temat- podr. str. 44-45
  2. Dobrzy rodzice! - fałsz czy prawda?- ćwicz. str. 38- 40
  3. Ćwiczenia matematyczne - ćwicz. str. 41
  4. Nauka piosenki „Mama dobrze wie”- ćwicz. str. 26; link

Klasa III

Wychowawcy klasy będą wysyłać zakres materiału na każdy dzień bezpośrednio
do rodziców, według ustalonego sposobu.

 

Blok tematyczny: PODRÓŻE PO LĄDACH, WODACH  I W PRZESTWORZACH

 

18.05. 2020 (poniedziałek)

Temat dnia:. : Jak zorganizowany jest transport.

  1. Poznanie rodzajów środków transportu. Poznanie środków transportu samochodowego.
  2.  Rysowanie cienkopisem, flamastrem i kredkami – „Fantastyczny świat pojazdów
    na kołach”.
  3.  Rozszerzenie zakresu liczbowego do 10 000.
  4. Sprawdzian on-line z edukacji polonistycznej.

 

19.05.2020 (wtorek)

Temat dnia: Transport kolejowy (zajęcia on-line).

  1. Czytanie i zapisywanie liczb w zakresie 10 000.
  2.  Poznanie środków transportu kolejowego.
  3.  Nauka piosenki „Podróże, podróże”.
  4. Wprowadzamy animacje w prezentacjach komputerowych - książka ucznia
    str.49-50, płyta zaj. 22

 

20.05.2020 (środa)

Temat dnia: Transport wodny (zajęcia on-line).

  1. Poznanie środków transportu wodnego – morskiego i śródlądowego.
  2. Ćwiczenia ortograficzne i gramatyczne.
  3. Wychowanie fizyczne –zabawy z piłką.
  4. Sprawdzian on-line z edukacji matematycznej.

 

21.05.2020 (czwartek)

Temat dnia: Zwierzęta i rośliny wodne.

  1. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 000.
  2. Przystosowanie zwierząt i roślin do życia w wodzie.
  3. Tajemnicze akwarium - wykonanie akwarium według instrukcji.
  4. Wychowanie fizyczne – ćwiczenia rozciągające.

 

22.05.2020 (piątek)

Temat dnia: Transport powietrzny (zajęcia on-line).

  1. Poznanie środków transportu powietrznego.
  2. Pisanie opowiadania na podstawie historyjki obrazkowej Wyprawa profesora Zaradnego.
  3. Mnożenie i dzielenie liczb w zakresie 10 000.
  4. Ćwiczenia gimnastyczne – gra.

 

Język angielski

 

Topic:  Now I know. Powtórzenie materiału z rozdziału 5.

  1. Zeszyt ćwiczeń str. 50. Zad. 1 i 2.
    W zad. 2 zaczynamy zdanie od
    She has……..(nazwa produktu) for lunch (na obiad). 
    She has……..for dinner (na kolację).

He has (on je)……..for breakfast (na śniadanie).
He has…….for lunch (na obiad).
He has …….for dinner (na kolację).

 

  1. Zagraj w gry online:

Game 1 https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/games/game-5-1?cc=pl&selLanguage=pl Kliknij na słuchawkę a następnie na jedzenie, którego nazwę usłyszysz.

Game 2 https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/games/game-5-2?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub słuchaj i klikaj na nazwy produktów.


Religia

 

Temat: Setna rocznica urodzin  św. Jana Pawła II

  • Uczeń zapoznaje się z interaktywną katechezą o św. Janie Pawle II

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Ftiny.pl%2F7gnf7%3Ffbclid%3DIwAR2Xal5wMHr1-RP_GhH7b06kk-e0zo5Roo 6MzlWj9SR5VJ3JCGf8tS18bw&h=AT3gH5cdyfPvYV1ch3ikmACHyX9oeJ9-_jFQZVAEFfmdrVGPjUdOuOSjkV147BBRbHymeFs9NSvvXXFQvkLdMKyGwTXsOij8L3w26Kd4u9Xgpel2WjuJRe_XHK5cxDAGmC0

  • Koloruje przesłaną kolorowankę o papieżu Polaku(wybraną kolorowankę ) lub rysuje wybrany fragment z życia papieża. Prace należy przesłać do nauczyciela.

 

Klasa V

 

J. polski:

 

  1. Gromadzenie słownictwa do charakterystyki Ani Shirley. ( online)

Uczeń  wypełnia kartę pracy z informacjami na temat Ani: uzdolnienia, zainteresowania.
Na zadanie domowe uczeń pisze w zeszycie odpowiedź na pytanie: Czy chciałbyś się zaprzyjaźnić z Anią i dlaczego? Pamięta o uzasadnieniu własnego zdania. Zdjęcie pracy przesyła nauczycielowi.

 

2., 3. Co sprawiło, że Ania wydostała się z „otchłani rozpaczy”? ( online)

Uczeń wyjaśnia , czym dla bohaterki była „otchłań  rozpaczy”? Omawia sytuacje, które sprawiły, że Ania się martwiła. Wymienia niepowodzenia bohaterki i jej sukcesy. Wyjaśnia, co pomogło Ani zapomnieć o rozpaczy? Tworzy „Księgę złotych  myśli Ani” i wyjaśnia ich znaczenie. Uczeń wypełnia kartę pracy przesłaną przez nauczyciela.

Zadanie domowe: Czy Twoim zdaniem „Ania z Zielonego Wzgórza” to książka warta przeczytania? . Napisz, czego ona może nauczyć czytelnika. Uzasadnij własne zdanie. Zdjęcie pracy wysyła nauczycielowi.

 

4. Czy można żyć bez mediów?

Uczeń zapoznaje się z pojęciem: media. Następnie czyta tekst z podręcznika str. 269 pt. „Masło przygodowe”. Odpowiada na pytania do tekstu ( karta pracy przesłana przez nauczyciela). Zdjęcia wykonanej pracy wysyła nauczycielowi.

 

5. Spotkanie z prasą i ludźmi prasy. ( online)

Uczeń zapoznaje się pojęciem : prasa, wyróżnia gazety i czasopisma. Wymienia rodzaje prasy. Poznaje zawody ludzi pracujących nad przygotowaniem tekstów prasowych w gazetach i czasopismach. Zapoznaje się z artykułem prasowym. Wkleja lub przepisuje notatkę przesłana od nauczyciela.

Zadanie domowe: Napisz,  z jaką gazetą  lub czasopismem spotkałeś się  - możesz skorzystać z czasopism w wersji on-line ( tytuł, do kogo adresowany, jak często się ukazuje, jaka jest tematyka?). Zdjęcie pracy przesyła nauczycielowi.

 

Zdw z j. polskiego – utrwalenie wiadomości o zdaniu pojedynczym – ćwiczenia interaktywne na platformie: epodreczniki.

 

J. angielski:

 

Temat: A great day out - listening and writing. Dzień poza domem - odbiór tekstów  słuchanych i wypowiedź pisemna.   Lekcja online poniedziałek godz. 10.00

Podręcznik str. 88 zad 1 i 2.

Zeszyt ćwiczeń str. 54 zad. 1-5.

 

Temat: Revision.  Powtórzenie materiału gramatyczno-leksykalnego z rozdziału 6.

Podręcznik str. 90 zad. 1: napisz nazwy zawodów, 2: połącz zwroty, 3: wpisz w luki czasowniki w czasie przeszłym, 4: znajdź w wężu formy nieregularne czasowników i zapisz je w zeszycie. Napisz również formę podstawową.

Podręcznik str. 91 zad 9 i 10. Przeczytaj teksty w zadaniu 9 i odpowiedz na pytanie w zad. 10.  Tłumaczenie pytań:

Co robi Debbie żeby dostać kieszonkowe?

Co Debbie robiła wczoraj?

Czy Debbie lubi wszystkie swoje prace?

Jakie prace wykonuje Jim dla sąsiadów?

O czym Jim rozmawiał z panią Robbins?

Czy Jim lubi Morrisa?

 

Religia:

 

Temat: Św. Jana Pawła II-setna rocznica urodzin

Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II. Uczeń w miarę możliwości ogląda historię papieża Jana Pawła II:

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

Następnie zapisuje do zeszytu temat oraz rysuje wybrany fragment z życia św. Jana Pawła II-opisuje krótko jakie wydarzenie  z życia papieża przedstawia ten wykonany rysunek.

 

Historia:


Temat: Polska Bolesława Chrobrego - ( lekcja online 20.05. 2020 godz. 10.00)

Problematyka: Misja biskupa Wojciecha,  Zjazd gnieźnieński, Polska Bolesława Chrobrego,  Pierwszy król Polski 

 

Temat: Kryzys i odbudowa państwa polskiego.
Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str.175- 178, następnie wykonuje ćwiczenie
 1, 2, 3, str. 178 i przesyła je do nauczyciela.
 W zrozumieniu tematu może pomóc film edukacyjny:  Kryzys i odbudowa państwa polskiego.

https://www.youtube.com/watch?v=WZQm0V7a9rc

 

Geografia:


Temat: Krajobrazy pustyni gorącej i pustyni lodowej ( lekcja online)

 

Biologia:

 

Temat: Poznajemy rośliny nagonasienne ( lekcja online) .

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami :

- charakterystyczne cechy roślin nasiennych ,  kwiaty i nasiona, cechy roślin nagonasiennych, budowa roślin nagonasiennych, znaczenie roślin nagonasiennych w przyrodzie i dla człowieka,  rozpoznawanie wybranych gatunków drzew iglastych

Uczeń zapisuje notatkę ( załącznik wyśle nauczyciel) oraz wykonuje ćwiczenie 1, 2 , 3 str. 87 ćw. 7, 8  str.89,  ćw. 9  str.90  w zeszycie ćwiczeń.

 

Matematyka:

 

Temat: Mnożenie ułamków dziesiętnych przez liczby naturalne.

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, analizuje przykłady oraz rozwiązuje wybrane ćwiczenia i zadania z podręcznika, str.159-161 (A, B, C, 1-7).

Dodatkowo rozwiązuje samodzielnie na ocenę zadania z karty pracy, które otrzymał od nauczyciela i przesyła je mailowo w ustalonym terminie na podany adres.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

Temat: Mnożenie ułamków dziesiętnych.

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, analizuje przykłady oraz rozwiązuje wybrane ćwiczenia i zadania z podręcznika, str.162-163 (A, B, 1-7).

Dodatkowo rozwiązuje samodzielnie na ocenę zadania z karty pracy, które otrzymał od nauczyciela i przesyła je mailowo w ustalonym terminie na podany adres.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

Temat: Dzielenie ułamków dziesiętnych przez liczby naturalne.

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, analizuje przykłady oraz rozwiązuje wybrane ćwiczenia i zadania z podręcznika, str.164-166 (1-9).

Dodatkowo rozwiązuje samodzielnie na ocenę zadania z karty pracy, które otrzymał od nauczyciela i przesyła je mailowo w ustalonym terminie na podany adres.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

 W ramach zdw z matematyki  - utrwalanie wiadomości o ułamkach dziesiętnych – dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie.

 

Muzyka:

 

Temat: Na majówkę. Zabawy muzyczne z gestodźwiękami i instrumentami perkusyjnymi.

Uczeń odtwarza piosenkę  „Ja mam tylko jeden świat”. Link:

https://www.youtube.com/watch?v=32wPrtYNhos

Zaznajamia się z wiadomościami ze str.140-142 podręcznika.

Podejmuje próby zabawy: „Utwór jak puzzle”, „Zgadnij, gdzie jesteśmy”.
Gra, np. z rodzeństwem na instrumentach perkusyjnych akompaniament do refrenu piosenki
„ Ja mam tylko jeden świat” łącząc rytmy w  całość: najpierw grają bębenki, potem dołączają marakasy i klawesy, następnie klaksony, a na koniec –  dzwonki.

Realizuje rytm za pomocą tataizacji i gestodźwięków.

 

Plastyka:

 

Temat: Kompozycja dynamiczna w sztuce baroku.

Proszę zapoznać się z treścią w podręczniku na str. 56-57.

Wykonaj pracę o dynamicznej kompozycji, wzorowanej na barokowych dziełach

Tematy prac : „Bitwa na śnieżki”, lub „Gra w piłkę” .

Namaluj  tło i zaznacz na nim dynamiczne ułożenie elementów (szkic ), następnie namaluj postaci i przedmioty. Gotową pracę prześlij na pocztę nauczyciela.

Dla chętnych : Zwiedź dowolne  wirtualne muzeum sztuki i sprawdź czy znajdują się w nim dzieła barokowe

 

Informatyka:

 

Lekcja 8. Wstawianie i modyfikacja wykresów w PowerPoint

Nauczę się przedstawiać omawiane treści w formie wykresu.

https://epodreczniki.pl/a/wstawianie-i-modyfikacja-wykresow/DDZ9Hdyq

Wykonane zadanie proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Technika:

 

Temat:: Utrwalenie wiadomości – zdrowie na talerzu.

Układamy jednodniowy zdrowy jadłospis

 

Wychowanie fizyczne:

Temat: Gra ruchowa z wykorzystaniem plansz rysunkowych.

 

Temat: Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha.

 

Zajęcia z wychowawcą:

 

Temat: Książka też jest moim przyjacielem –rozbudzanie zainteresowań czytelniczych.

Klasa VI

Biologia

 

Temat : - Przegląd i znaczenie ptaków. (lekcja online)

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami :

- zróżnicowanie budowy zewnętrznej ptaków

- związek między budową ptaków a środowiskiem ich życia

- znaczenie ptaków w przyrodzie i dla człowieka

- sposoby ochrony ptaków

-  obserwowanie czynności życiowych ptaków

Uczeń zapisuje notatkę  (załącznik wyśle nauczyciel). Rozwiązuje zadania 1,2 str.102, zad 3, 4 str. 103  i zad.5 str.104. w zeszycie ćwiczeń.

 

Geografia                    

 

Temat: Współczesne problemy Ukrainy.

 Lekcja odbędzie się na żywo przez zoom.

 

Język angielski  

 

Temat: Temat: A great apple cake! – listening and writing. Wspaniały jabłecznik! – odbiór tekstów słuchanych i wypowiedź pisemna.

1.  Podręcznik str. 88 zad. 1 i 2. Zeszyt ćwiczeń str. 54.

Lekcja online w czwartek o godz. 10.00

 

Temat: Revision. Powtórzenie materiału gramatyczno-leksykalnego z rozdziału 6.

1.  Podręcznik str. 90:

-  zad 1: uzupełnij zdania czasownikami związanymi z gotowaniem

- zad. 2 podpisz przedmioty

- zad. 3 wpisz właściwe słowo

- zad. 4 wpisz w luki czasownik w czasie Present Perfect (have/has  +  3 forma).

- zad. 5 napisz pytania w czasie Present Perfect, zacznij od Have /has….osoba……czasownik w 3 formie…?  

Zadanie 9 dla chętnych, nieobowiązkowe. Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania. Odpowiadamy imieniem Sophie, Max lub Angie. Tłumaczenie pytań:

1.  Komu nie smakowało danie?

2.  Komu podobał  się sposób w jaki je się to jedzenie?

3.  Kto poleca danie?

4.  Kto opowiada żart o swoim daniu?

 

Język polski

 

Temat:  W świecie mitów. Lekcja online. (2 godz.)          

Uczeń zaznajamia się z infografiką na s. 266‒267 podręcznika.

Wysłuchuje mitów w wersji audiobooka.

 https://www.youtube.com/watch?v=SzRLUaHG_wk

Ogląda prezentacje: 1/ „Świat starożytnych greckich bogów”

https://www.youtube.com/watch?v=HnwsUyJUwUci

  i 2/„Na Olimpie, czyli o bogach greckich”

https://slideplayer.pl/slide/2915626/             

Wymienia najważniejsze postacie z mitologicznego panteonu: Zeus,  Atena,  Artemida,  Posejdon,  Hades.

Uzupełnia przesłane karty pracy.

Omawia przyczyny wpływu mitologii na kulturę wieków późniejszych.

(W ramach zdw) Prezentuje wybrany tekst kultury zawierający odwołania do mitologii.

 

Temat: Jak napisać opowiadanie twórcze na podstawie mitu lub przypowieści? (2godz.)

Uczeń zapoznaje się z wiadomościami ze s. 269‒271 podręcznika.

Odtwarza lekcję zdalną dotyczącą reinterpretacji mitu w opowiadaniu twórczym.

https://www.youtube.com/watch?v=-_70bN1PqhQ           

Definiuje opowiadanie twórcze na podstawie mitu czy przypowieści.

Proponuje alternatywne zakończenie wybranego mitu lub przypowieści.

Tworzy plan wydarzeń opowiadania twórczego.

Redaguje opowiadanie twórcze na podstawie mitu czy przypowieści (informacja zwrotna).       

Temat: Czy warto budować mur wokół siebie? (1godz.)

Uczeń odtwarza prezentację muzyczną i słowa utworu Stanisława Sojki, Tolerancja (Na miły Bóg}.

https://www.youtube.com/watch?v=FWZNF4F1r7Y

Rozumie znaczenie terminów:  podmiot liryczny,  refren,  tolerancja.        

Określa rolę podmiotu lirycznego i adresata lirycznego.

Zwraca uwagę na sens refrenu odpowiadając na zagadnienie: W jaki sposób utwór „Tolerancja” łączy się z przypowieścią o miłosiernym Samarytaninie?

Odnajduje środki stylistyczne oraz wyjaśnia ich funkcję (podręcznik, s. 276).

Interpretuje znaczenie tytułu (załącznik nauczyciela).

Wyraża własny sąd na temat wiersza i jego nastroju.

 

Matematyka

 

Temat :  1-4. Rozwiązywanie równań. (online)

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, rozwiązuje zadania z podręcznika, str.200-203 oraz z. ćwiczeń, str.86-88.

Ponadto przesyła informacje zwrotne do nauczyciela w postaci rozwiązanych zadań, które należy wykonać samodzielnie i przesłać w ustalonym terminie.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

W ramach zdw z matematyki uczeń rozwiązuje uzupełniające zadania rachunkowe, podręcznik, str. 239 - 253 (online)

 

Muzyka

Temat: : Powietrzna muzyka. Instrumenty dęte  w muzyce zespołowej.         

Uczeń odtwarza piosenkę” Orkiestry dęte” poprzez kanał You Tube:

https://www.youtube.com/watch?v=fcvqLRCQ2tA

Poznaje słowa utworu z podręcznika ( s. 136–137).

Nagrywa ścieżkę dźwiękową i przesyła do nauczyciela (zadanie dla chętnych).

https://www.youtube.com/watch?v=MIKSQT-oXfc

Odtwarza temat z filmu ”Blues Brothers” – Henry Mancini, Peter Gunn.

 Zapoznaje się z informacjami o  instrumentarium i  sposobie funkcjonowania orkiestr dętych (podręcznik,  s. 139) oraz infografiką prezentującą orkiestrę dętą.

Podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie o nazwy instrumentów wykonujących partie solowe w utworze.

           

Religia

 

Temat: Św. Jana Pawła II-setna rocznica urodzin.

Treści:  Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II

Uczeń, w miarę możliwości, ogląda historię papieża Jana Pawła II: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

Następnie zapisuje do zeszytu temat oraz na podstawie

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

•          odpowiada na pytania  z quizu przesłane na Grupę

•          wykonuje polecenia   znajdujące się poniżej quizu.

•          przesyła uzupełnione zadania nauczycielowi do sprawdzenia.

 

Technika

 

Temat : Zagrożenia wynikające z postępu technicznego.

Uczniowie w zeszycie podają przykłady współczesnych zagrożeń w postaci diagramu.

                     

Historia

 

Temat: : Rewolucja francuska 1   (lekcja online, 20.05.2020 godz. 12.00)

 Problematyka:

·         Sytuacja we Francji przed rewolucją.

·         Społeczeństwo francuskie.

·         Wybuch rewolucji francuskiej.

·         Uchwalenie Deklaracji praw człowieka i obywatela.

·         Francja monarchią konstytucyjną

 

Temat: : Rewolucja francuska 2

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str.184- 189, następnie wykonuje ćwiczenie 1, 2, 3, str. 189 i przesyła je do nauczyciela.

 

W zrozumieniu tematu może pomóc film edukacyjny

Rewolucja francuska.

https://www.youtube.com/watch?v=p7Wh5tMYw-0

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: : Gra ruchowa z wykorzystaniem plansz rysunkowych.

 

Temat: Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha.

 

Informatyka

 

Temat: Zdjęć cięcie-gięcie. Elementy retuszu i fotomontażu zdjęć GIMP.

Uczeń ogląda filmiki:

https://www.youtube.com/watch?v=bulZ-Zt5uyA

https://www.youtube.com/watch?v=t7c2u37H8mU

https://www.youtube.com/watch?v=E1qSl0DnUCA

Na podstawie tych trzech filmików proszę o jedną pracę, w której wykorzystacie retusz i fotomontaż zdjęć.

Wykonane zadanie proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Plastyka:

 

Temat: Rzeźba.

Wymyśl rzeźbę wolno stojącą - formę przestrzenną. Możesz w tym celu użyć form naturalnych, np. patyków, fragmentów tkanin, pudełek, kartonu itp. Najpierw zdecyduj co lub kogo ma ona przedstawiać. Następnie zastanów się, jakimi materiałami lub przedmiotami chcesz się posłużyć. Wybierz kształty, które przypominają to, co zamierzasz zaprezentować. Zrób zdjęcie swojej rzeźby i prześlij do nauczyciela wraz z krótkim opisem co ona przedstawia i  gdzie mogłaby być ustawiona.

 

Klasa VII

 

Religia

 

Temat: Św. Jana Pawła II-setna rocznica urodzin.

Treści:  Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II

Uczeń w miarę możliwości ogląda historię papieża Jana Pawła II:

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

Następnie zapisuje do zeszytu temat oraz na podstawie

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

  • odpowiada na pytania z quizu przesłane na Grupę
  • Wykonuje polecenia znajdujące się poniżej quizu
  • przesyła zadania do sprawdzenia nauczycielowi

 

Język polski

 

1. Obejrzenie spektaklu „Dziady” cz. II Adama Mickiewicza.

Uczeń ogląda spektakl  w wykonaniu Grupy Teatralnej ABS ze strony:

 https://www.youtube.com/watch?v=KjvTmoHu87A

 

2. Motyw winy i kary w „Dziadach” cz. II Adama Mickiewicza. ( online)

Uczeń wymienia kategorie duchów, ich przewinienia i kary – uzupełnia kartę   pracy przesłaną  przez nauczyciela. Wyjaśnia, jak rozumie twierdzenie: ”Nie ma winy bez kary”. Wyraża własne zdanie na temat: „ Czy nauki moralne zawarte w utworze mają  charakter uniwersalny?”Pamięta o uzasadnieniu wypowiedzi.

 

3. Obrzęd dziadów  w utworze Mickiewicza.

Uczeń określa czas i miejsce akcji,  plan zdarzeń, obrzęd dziadów i jego rola w zyciu społeczności, elementy ludowe w utworze – wypełnia kartę pracy. Tworzy notatkę na temat przyczyn fascynacji romantyków obrzędami ludowymi.

 

4. Romantyczny dramat pełen zagadek.

Uczeń przypomina cechy charakterystyczne dramatu, zapoznaje się z odmianą dramatu romantycznego – podr. str. 339. Interpretuje motto utworu, wyjaśnia, jak rozumie zakończenie, tłumaczy, kim jest milcząca postać,. Przedstawia genezę  poszczególnych części „Dziadów” i  zastosowaną  numerację. Wskazuje związek dramatu Mickiewicza z obrazem  C. D. Friedricha. Odpowiada pisemnie na pytanie: Co łączy dramat Mickiewicza z obrazem? Uzasadnia własne zdanie.

 

5. Redagowanie pracy pisemnej inspirowanej lekturą „Dziady „ cz. II.

Uczeń pisze pracę  pisemną inspirowaną lekturą  na podany przez nauczyciela temat.

 

Zdw z j. polskiego – usystematyzowanie wiadomości o zdaniu złożonym.
Nauczyciel prześle uczniom karty pracy.

 

Język angielski

 

Temat: Rozmowa o planach – wypowiedzi ustne.

  1. Podręcznik str. 66 zad. 1 przeczytaj dialog i obejrzyj filmik na  platformie eDesk ( drama videos- Unit 5 Speaking: What are you up to?).

Przepisz słówka z ramki : Out of class i przetłumacz (słowniczek str. 69. Lesson 5.6). Zad. 2 zaznacz czy zdania są prawdziwe czy fałszywe.

  1. Zeszyt ćwiczeń str. 58 zad 1 i 3.

 

Temat: Revision. Powtórzenie materiału gramatyczno-leksykalnego z rozdziału 5.

  1. Pierwszy tryb warunkowy – ćwiczenia gramatyczne. Karta pracy wysłana e pocztą.
  2. Zeszyt ćwiczeń str. 60 (zad. 1 i 2 proszę zrobić samodzielnie, pozostałe na lekcji online) i 61.

Lekcja online w środę o godz. 11.00

 

Język niemiecki

 

Temat: „Steffis Garderobe” (Garderoba Steffi) – nazwy części garderoby.

Podręcznik str.86/1 słuchanie nagrania i powtarzanie, przepisanie nazw części garderoby do zeszytu

Podr. str.87/6 zapisanie form liczby mnogiej rzeczowników, słuchanie nagrania i sprawdzenie rozwiązania

Zapoznanie z prezentacją na temat mody (nauczyciel prześle uczniom link)

Książka ćwiczeń str.66/1,2,3 str.67/6

 

Temat: „Ich habe ein Kleid an” (Mam na sobie sukienkę) – opis ubioru.

Zapoznanie się z wyrażeniami i zdaniami (nauczyciel prześle uczniom materiały)

Podręcznik str.87/4 napisanie zdań w zeszycie

Książka ćwiczeń str.66/4 uzupełnienie zdań, str.67/5 napisanie zdań

 

Muzyka

 

Temat: Swingowy rytm.

Uczeń wysłuchuje fragmentu koncertu „W rytmie swingu” delektując się brzmieniem muzyki.

https://www.youtube.com/watch?v=RHtIRreHUjw

Odtwarza pokazy grupy tanecznej „Swing Latino”.

https://www.youtube.com/watch?v=kOAZ7R4UKmI

 

Plastyka

 

Temat: Analiza dzieł sztuki c.d.

Tym razem wybieracie sobie jedną rzecz, która jest dla was wyjątkowa (np. biżuteria, pamiątka z wakacji, obraz, rzeźba itp.) i opisujecie ją używając określeń z podręcznika ze str. 54-64 - "Przydatne określenia". Zdjęcie wybranego przedmiotu wraz z opisem przysyłacie w formie maila.

 

Historia

 

Temat: Kształtowanie się granicy zachodniej i południowej - ( lekcja online-  środa 9.00)

 Problematyka:

  • Powstanie wielkopolskie
  • Ustalenie północnej granicy
  • Pierwsze i drugie powstanie śląskie.
  • Trzecie powstanie śląskie
  • Konflikt polsko -czechosłowacki 

 

Temat:  Kształtowanie się granic

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str.230- 234, następnie wykonuje ćwiczenie 1, 2, 3, str. 234  i przesyła je do nauczyciela.

W zrozumieniu tematu może pomóc film edukacyjny Kształtowanie się granicy zachodniej i południowej

https://www.youtube.com/watch?v=pwP80DrGo78

 

Geografia

 

Temat: Wpływ walorów przyrodniczych i kulturowych na rozwój turystyki. (20.05.20)

Lekcja na żywo przez zoom.

 

Temat:  Wpływ transportu na rozwój przemysłu i usług. (22.05.20)

Uczniowie otrzymają do uzupełnienia karty pracy.

 

Biologia

 

Temat: Budowa i rola układu nerwowego. ( 20.05.20 -  lekcja online)

https://epodreczniki.pl/a/uklad-nerwowy/D7nf5jx0A

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- porównanie działania układów nerwowego i hormonalnego

-  funkcje układu nerwowego

 -  budowa komórki nerwowej

 -  ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy

- somatyczny i autonomiczny układ nerwowy

- kierunek i sposób przekazywania impulsów

Uczeń zapisuje notatkę (nauczyciel wyśle załącznik). Uczeń rozwiązuje zadanie 1, 2, 3  str. 88, zad. 4, 5, 6  str. 89 w zeszycie ćwiczeń.

 

Temat: Ośrodkowy układ nerwowy. (22.05.20- lekcja online)

https://epodreczniki.pl/a/czynnosci-osrodkowego-ukladu-nerwowego/DyIidwFvA

 

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

• nadrzędna rola ośrodkowego układu nerwowego

• budowa mózgowia

• rozmieszczenie ośrodków odpowiedzialnych za odbiór zróżnicowanych impulsów

• budowa i funkcje rdzenia kręgowego

Uczeń zapisuje notatkę (nauczyciel wyśle załącznik). Rozwiązuje zad. 1,2, str.90  i zad. 3, 4, 5 str. 91 w zeszycie ćwiczeń.

 

Chemia

 

Temat:  Test sprawdzający z działu :”Łączenie się atomów”. Równania reakcji chemicznych. (18.05.20) ( lekcja online)

Uczeń rozwiązuje test online ( nauczyciel  prześle link do testu).

 

Temat:  Woda – właściwości i  jej rola w przyrodzie. (21.05.20) ( lekcja online)

https://epodreczniki.pl/a/woda-i-jej-rola-w-przyrodzie/D1GXRbHQl

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- właściwości i znaczenie wody w przyrodzie

- rodzaje wód w przyrodzie

- woda destylowana

- wpływ ciśnienia atmosferycznego na wysokość temperatury wrzenia wody

- źródła zanieczyszczeń wód naturalnych

- sposoby racjonalnego gospodarowania wodą

- sposoby usuwania zanieczyszczeń z wód

Uczeń rozwiązuje ćwiczenia online  e- podręczniki ( Woda i jej rola w przyrodzie)

 

Fizyka

 

Temat:  Praca i moc w zadaniach. (20 maj 2020r.)

Lekcja na żywo na platformie Cisco Webex Meetings godz. 9.00

1.Proszę wpisać do zeszytu temat lekcji: Praca i moc w zadaniach.

2.Proszę rozwiązać zad. 5, 6, 7 str. 203 oraz zad. 3, 4, 5, 6, str. 208.

3.Proszę zdjęcia z zeszytu przesłać na maila anetapalkaszkola@onet.eu - w temacie wiadomości proszę wpisać: Praca i moc w zadaniach. 20 maj.

4.Termin przesłania zdjęć: 22 maj do godz.16.

 

Temat:  Energia potencjalna grawitacji i potencjalna sprężystości. (22 maj 2020r.)

 

Lekcja na żywo na platformie Cisco Webex Meetings godz. 9.00

1.Proszę wpisać do zeszytu temat lekcji: Energia potencjalna grawitacji i potencjalna sprężystości.

2.Proszę przeczytać treści z podręcznika ze str. 209 - 212.

3.Proszę wykonać notatkę w zeszycie.

4.Proszę wykonać zad. 1, 2, 5 str. 213.

5.Proszę zdjęcia z zeszytu przesłać na maila anetapalkaszkola@onet.eu - w temacie wiadomości proszę wpisać: Energia potencjalna. 22 maj.

6.Termin przesłania zdjęć: 22 maj do godz.16.

 

Matematyka

 

1-2. Działania na potęgach. (online)

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, rozwiązuje zadania z podręcznika, str.233-327 oraz z. ćwiczeń, str.97-99.

Ponadto przesyła informacje zwrotne do nauczyciela w postaci rozwiązanych zadań, które należy wykonać samodzielnie i przesłać w ustalonym terminie.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

3-4. Notacja wykładnicza. (online)

Uczeń zapisuje notatkę w zeszycie, rozwiązuje zadania z podręcznika, str.237-244 oraz z. ćwiczeń, str.99-102.

Ponadto przesyła informacje zwrotne do nauczyciela w postaci rozwiązanych zadań, które należy wykonać samodzielnie i przesłać w ustalonym terminie.

O zadaniach do samodzielnego rozwiązania, uczeń będzie poinformowany przez nauczyciela drogą mailową.

 

5. W ramach zdw z matematyki uczeń rozwiązuje zadania o notacji wykładniczej ze stron internetowych – link do strony, uczeń otrzyma drogą elektroniczną. (online)

 

Informatyka

 

Proszę o realizację tematu: Scratch - instrukcja iteracyjna i zmienne

https://www.youtube.com/watch?v=xFBCPCflC0E

Wykonane zadanie proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Gra ruchowa z wykorzystaniem plansz rysunkowych.

 

Temat: Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha.

Materiały do lekcji prześle uczniom nauczyciel

 

Doradztwo zawodowe

 

Temat 7: Ja w oczach innych.

 

Temat 8: Rozpoznaję swoje aspiracje.

 

Zadania i karty pracy wysłane e pocztą

 

Klasa VIII

Religia

 

1. Św. Jana Pawła II-setna rocznica urodzin

Treści: Przypomnienie życia i pontyfikatu Jana Pawła II

Uczeń w miarę możliwości ogląda historię papieża Jana Pawła II:

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3yxx2W4hqxRdX

FTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28pmIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A0

6GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-

NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

Następnie zapisuje do zeszytu temat oraz na podstawie

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dr57XFHhdorg%26list%3DRDCMUCd3y

xx2W4hqxRdXFTTEuyKg%26index%3D2%26fbclid%3DIwAR0w3MplxmBc5wBTH8QmHnQxKQqLLYj6Csu7NlT7Y9UGO28p

mIeHe6T3Uww&h=AT2nni1A06GO9NZRL0W3MomaEijiKKfJT4GhvSaUr1-

TilGNT0JxGMvsVBDWn5ZwETfzCHUMzTjWCWJTPP3-YxjW5by41LzT6T5xTV2F_Td-NnTrSu6Y5q_ZykNp5eIfFUM

 odpowiada na pytania z quizu przesłane na Grupę

 Wykonuje polecenia znajdujące się poniżej quizu

 przesyła wykonane zadania na mail lub messengera nauczyciela

 

Język polski

 

1-2. Czy można zachwycić się codziennością?

Uczeń czyta wiersz Mirona Białoszewskiego „Szare eminencje zachwytu” ze s. 270–271.

Rozumie znaczenie terminów: liryka bezpośrednia, podmiot liryczny, epitet, metafora, przeżycie estetyczne.

Referuje treść utworu.

Określa rodzaj liryki.

Wypowiada się na temat podmiotu lirycznego.(Co wyrażają słowa” Jakżeś nieprzecedzona w

bogactwie”?).

Wskazuje bohaterów wiersza.

Omawia funkcje słownictwa i środków stylistycznych dla wymowy wiersza.

Interpretuje tytuł oraz znaczenie utworu (załącznik nauczyciela).

Tworzy własną wypowiedź opisującą piękno codziennego przedmiotu.

 

(W ramach zdw) omawia sposób uwznioślenia codzienności w wybranym tekście kultury.

 

1-2. Dorota Terakowska, Poczwarka (fragmenty). Lekcja online.

Uczeń poznaje fragmenty tekstu D. Terakowskiej ze s. 271–274.

Ogląda spektakl teatralny na kanwie „Poczwarki”:

https://www.youtube.com/watch?v=kVcW0NMkUcc

Ogląda film recenzujący „Poczwarkę”:

https://www.youtube.com/watch?v=DOHCPKIYtvU

Charakteryzuje Myszkę oraz jej rodzinę.

Omawia zachowania rodziców zdradzające ich stosunek do dziecka- opis przeżyć wewnętrznych.

Wskazuje różnice w postawach obojga rodziców względem Myszki.

Dzieli tekst na części dotyczące najważniejszych problemów.

Omawia funkcję bajki o Kopciuszku w tekście.

Wskazuje punkt kulminacyjny.

Interpretuje tytuł powieści.

Uczestniczy w dyskusji na temat społecznego odbioru ludzi z zespołem Downa.

Omawia wybrany tekst kultury podejmujący problem społecznego funkcjonowania osób z

niepełnosprawnością.

 

1-2. Konstanty Ildefons Gałczyński, Pieśń III.

Uczeń czyta tekst ze s. 274–275 podręcznika.

Rozumie termin: pytanie retoryczne.

Relacjonuje treść wiersza.

Określa relacje pomiędzy podmiotem lirycznym a adresatem lirycznym.

Omawia funkcję pytań w wierszu.

Interpretuje puentę utworu (załącznik od nauczyciela).

Analizuje obraz Johna Williama Waterhouse’a „Słodkie lato”(informacja zwrotna).

 

Matematyka

 

1-2. Liczba π. Długość okręgu (cd) – (online)

Ze strony 241-242 w podręczniku, uczeń wpisuje notatkę do zeszytu.

Następnie  zapoznaje się z listą zadań do wykonania.

Rozwiązuje wskazane przez nauczyciela zadania z podręcznika str. 243-246 oraz z. ćwiczeń str. 100-102.

Przesyła informacje zwrotne w postaci rozwiązanych zadań, które były obowiązkowo do samodzielnego rozwiązania przez ucznia.

 

3-4. Trening utrwalający poznane wiadomości o kołach i okręgach. (online)

Uczeń zapoznaje się z listą zadań do wykonania, którą otrzyma od nauczyciela.

Następnie  rozwiązuje samodzielnie zadania i przesyła informacje zwrotne do nauczyciela (rozwiązanie zadań, które były obowiązkowo do samodzielnego wykonania przez ucznia).

 

5. Rozwiązywanie próbnych egzaminów ze stron internetowych. (online)

Nauczyciel prześle uczniowi informację o zadaniach do wykonania.

 

6. W ramach zdw z matematyki, uczeń utrwala wiadomości i umiejętności szkolne poprzez rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. (online)

 

Język angielski

 

1. Słownictwo z zakresu: sport.

1. Repetytorium str. 105 zad. 6 i 7, str. 106 zad. 1. Repetytorium str. 107. Zad. 1 i 2. Odpowiedzi zapisz w zeszycie.

2. Zadania ze słuchu na lekcji online w poniedziałek o godz. 10.00

 

2. Rozumienie tekstów pisanych.

Lekcja online we wtorek o godz. 11.00

 

3. Znajomość środków językowych.

Repetytorium str. 110 zad. 2 i 3. Odpowiedzi zapisz w zeszycie.

4. Rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych.

 

Karta pracy przesłana e pocztą. Lekcja online w środę o godz. 10.00

 

Doradztwo zawodowe

 

1. Ograniczenia czy możliwości?

 

2. Marzenia do spełnienia.

Karty pracy i zadania przesłane e pocztą.

 

Język niemiecki

 

1. „Wem tut was weh?” (Kogo co boli?) – celownik rzeczowników i zaimków.

Zapoznanie się z wyrażeniami i zdaniami (nauczyciel prześle uczniom materiały)

Podręcznik str.83/7 ułożenie zdań

Książka ćwiczeń str.65/9 uzupełnienie zdań

 

2. „Wie geht’s deiner Freundin?” (Jak się ma twoja przyjaciółka?) – samopoczucie.

Zapoznanie się z wyrażeniami i zdaniami (nauczyciel prześle uczniom materiały)

Podręcznik str.83/9 słuchanie nagrania i udzielenie odpowiedzi na pytania

Książka ćwiczeń str. 65/8 uzupełnienie zdań

 

Chemia

 

1. Podsumowanie wiadomości o pochodnych węglowodorów.

 

Uczeń powtarza wiadomości z działu „Pochodne węglowodorów” rozwiązując quizy online

( nauczyciel poda linki ). Uczeń rozwiązuje zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 „Sprawdź, czy umiesz, czy

wiesz….”, podręcznik str. 188.

 

Chemia (lekcje online 20.05.20)

 

2. Test sprawdzający z działu „Pochodne węglowodorów”

Uczeń rozwiązuje test online ( nauczyciel prześle link do testu).

 

Biologia (lekcja online 19. 05.20)

 

1. Materia i energia w ekosystemie.

https://epodreczniki.pl/a/ekosystem---obieg-materii-i-przeplyw-energii/DvPg1G4FH e-

podręczniki

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- krążenie materii w przyrodzie

- rola producentów, konsumentów i destruentów w obiegu materii

- obieg węgla w ekosystemie

- przyczyny zaburzeń krążenia materii

- przepływ energii w ekosystemie

Uczeń zapisuje notatkę ( załącznik prześle nauczyciel) oraz rozwiązuje ćwiczenia online ( e-

podręczniki - Ekosystem – obieg materii i przepływ energii)

 

Fizyka

 

Zjawisko cienia i półcienia.

 

1. Proszę wpisać temat lekcji do zeszytu: Zjawisko cienia i półcienia.

2. Proszę kliknąć link i obejrzeć film o zjawisku cienia i półcienia.

https://www.youtube.com/watch?v=Lg5O1u8e8-E

3. Proszę zapoznać się z treściami z podręcznika do fizyki dla kl.8 ze str. 219 - 221

4. Proszę wykonać notatkę w zeszycie.

5. Proszę wykonać zad. 1, 2 str. 222 oraz zad. 4 str. 223.

6. Proszę zdjęcia rozwiązanych zadań przesłać na maila anetapalkaszkola@onet.eu

- w temacie wiadomości proszę wpisać: „Zjawisko cienia i półcienia. 18 maj 2020r. ”

7. Bardzo o to proszę.

8. Termin przesłania zdjęć: 22 maj do godz.16.

 

Odbicie i rozproszenie światła.

 

1. Proszę wpisać temat lekcji do zeszytu: Odbicie i rozproszenie światła..

2. Bardzo proszę przeczytać ze zrozumieniem tekst z podręcznika do fizyki dla klasy

VIII, str.224 - 227

3. Proszę kliknąć link i obejrzeć film edukacyjny

https://www.youtube.com/watch?v=gV_hvE0EfbA

4. Proszę wpisać notatkę do zeszytu przedmiotowego.

5. Proszę wykonać zadania z podręcznika str. 228 zad.1, 2, 3 str. 228.

6. Proszę zdjęcia rozwiązanych zadań przesłać na maila anetapalkaszkola@onet.eu

- w temacie wiadomości proszę wpisać: „Odbicie i rozproszenie światła. 22 maj 2020r. ”

7. Bardzo o to proszę.

8. Termin przesłania zdjęć: 22 maj do godz.16.

 

WOS

 

1. Ustrój Rzeczpospolitej Polskiej -  utrwalenie wiadomości

Rozwiąż test powtórkowy ze str. 165 i prześlij go do nauczyciela.

 

Historia

 

1. Działalność opozycji ( lekcja online 20.05. 2020 godz.  11.00)

Problematyka:

·         skutki protestów z czerwca 1976

·         powstanie i działalność demokratycznej opozycji

·         wpływ wyboru Karola Wojtyły na papieża na sytuację w Polsce..

 

2. Tło historyczne w filmie "Karol- Człowiek, który został papieżem."

Obejrzyj film "Karol- Człowiek, który został papieżem "- napisz jakie postacie oraz fakty historyczne  zostały w nim przedstawione.

 

 

Geografia

 

1. Australia – świat roślin i zwierząt. Lekcja na żywo przez zoom.

 

EDB

 

1. Zatrucia.

Uczniowie odpowiedzą na pytania postawione przez nauczyciela.

 

Informatyka

 

1. Bezpieczeństwo w sieci

https://epodreczniki.pl/a/bezpieczenstwo-w-sieci/DHNWQkG53

Zdjęcia z ćwiczeń proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

WF

 

1. Gra ruchowa z wykorzystaniem plansz rysunkowych.

 

2. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha.

wiadomości

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach
    Szczytniki 91a
    32-112 Klimontów
    woj. małopolskie
  • (+12) 386-60-07

Galeria zdjęć