Nawigacja

liczba odwiedzin: 308791

Zawieszenie zajęć

 
Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 8.02.2021r. do 12.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 1.02.2021r. do 5.02.2021r. Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 14.12.2020r. do 18.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 07.12.2020r. do 11.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 30.11.2020r. do 04.12.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 23.11.2020r. do 27.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 16.11.2020r. do 20.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 09.11.2020r. do 13.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 02.11.2020r. do 06.11.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 26.10.2020r. do 30.10.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 22.06.2020r. do 26.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 15.06.2020r. do 19.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 08.06.2020r. do 10.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 01.06.2020r. do 05.06.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 25.05.2020r. do 29.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 18.05.2020r. do 22.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 11.05.2020r. do 15.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 04.05.2020r. do 08.05.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 27.04.2020r. do 30.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 20.04.2020r. do 24.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 14.04.2020r. do 17.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 06.04.2020r. do 10.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 30.03.2020r. do 03.04.2020r Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach od 25.03.2020r. do 27.03.2020r Formy kontaktu z nauczycielami Kształcenie na odległość - Nauka w domu - dobre rady dla rodziców Kształcenie na odległość Nauka w domu – dobre rady dla uczniów Rekrutacja Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w Oddziale Przedszkolnym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19 O szkole Tekstowa podstrona Tekstowa podstrona

Kształcenie na odległość

Tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych od 22.06.2020r. do 26.06.2020r

Tygodniowy zakres treści nauczania

do zrealizowania w poszczególnych klasach i oddziałach przedszkolnych

od 22.06.2020r. do 26.06.2020r

 

Oddział przedszkolny - grupa 3 - 4 latków „Słoneczka”

 

Blok tematyczny : Nadchodzą wakacje.

 

Poniedziałek 22.06

Temat:  Wakacje w górach

  • Wakacje w górach – liczymy owieczki – rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania.
  • Zabawa przy piosence - Już wkrótce wakacje.
  • Wykonanie pracy plastycznej – Wakacyjny pociąg – rozwijanie sprawności manualnej.
  • Rysowanie w każdej pętli o jedną muszelkę mniej, nazywanie tego co jest na zdjęciach umieszczonych na dole karty. Zamknięcie kart pracy, nazywanie zdjęć po kolei ( Karta pracy, cz. 2, s 61 – czterolatek ).

 

Wtorek 23.06

Temat:  Jedziemy na wakacje

  • Zabawa Układamy według wzoru.
  • Zabawa Czym pojedziemy na wakacje ?
  • Nazywanie pojazdów przedstawionych na zdjęciach. Określenie, czym dzieci chciałyby pojechać ( polecieć ) na wakacje.

 

Środa 24.06

Temat:  Wakacyjne rady

  • Wykonywanie pacynki kota – rozwijanie sprawności manualnej.
  • Wakacyjne rady – rozmowa na temat właściwego postępowania podczas wakacyjnego odpoczynku. Uświadamianie niebezpieczeństw wynikających z nieprzestrzegania zakazów.

 

Czwartek 25.06

Temat:  Nadszedł czas pożegnania

  • Żegnamy przedszkole – udział w uroczystym pożegnaniu przedszkolaków.

 

SERDECZNIE  ZAPASZAMY  NA  UROCZYSTE  ZAKOŃCZENIE ROKU  SZKOLNEGO  2019/2020  W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM,  KTÓRE ODBĘDZIE  SIĘ 25 CZERWCA 2020r.O GODZ. 10.00.

 

 

Oddział przedszkolny - grupa 5 - 6 latków „Jeżyki”

 

Blok tematyczny : Nadszedł czas wakacji.

 

22. 06.2020r. – Poniedziałek

 „WSZYSTKIEGO, CO NAPRAWDĘ TRZEBA WIEDZIEĆ, NAUCZYŁEM SIĘ W PRZEDSZKOLU” Robert Fulghum.

  1. Zabawa słowna: „Łańcuszek skojarzeń” – rodzic wypowiada dowolne słowo, a dziecko dopowiada kolejne, tworząc cały ciąg. Np.; ( boisko – piłka – bramka..)
  2. Przypomnienie i utrwalenie sobie wiersza: „Dla taty”
  3. Nauka czytania sylabowego:

https://www.youtube.com/watch?v=pXxFnz_shHw&t=25s/  – lekcja 1 https://www.youtube.com/watch?v=4ZSh93Ivd50&t=1s/  – lekcja 2 https://www.youtube.com/watch?v=PvVO-xoTFts/ – lekcja 3

  1. Zabawa „Podobieństwa i różnice” (potrzebna będzie piłka)

Dziecko i rodzic siedząc naprzeciwko rzucają lub toczą do siebie piłkę wymieniając cechy podobieństwa : „Jestem podobna(y) do Ciebie, bo...”. Następnie wymieniają różnice : „Różnię się od Ciebie, bo...”. Uczestnicy zabawy mówią w czym są do siebie podobni, a czym się różnią.  

 

23.06.2020r. - Wtorek

Temat. Dzień taty.

  1. „ Dla taty” –dzieci recytują wiersz – będzie on dla taty na pewno miłą niespodzianką.
  2.  „Medal dla taty” praca plastyczna - https://www.youtube.com/watch?v=U6328IqsjE4/
  3. Pięć Zmysłów - Piosenki dla dzieci: Przypominamy sobie i utrwalamy:  Jakie mamy zmysły, i jaką pełnią funkcję? - https://www.youtube.com/watch?v=MnD7PFCTsVo/
  4. Zabawy z bańkami - eksperymenty

https://www.youtube.com/watch?v=6UoQ7Yy9wyU/

 

ŻYCZENIA OD KAŻDEGO DZIECKA DLA SWOJEGO TATY.

 

Tatusiowi Drogiemu

Zawsze uśmiechniętemu

Dużo życzę radości

I dni pełnych miłości

Szczęściem wypełnionych chwil

A do pracy... dużo sił!
 

24.06.2020r. – Środa

Temat: Bezpieczne wakacje.

  1. Zabawa rozwijająca umiejętność kojarzenia: „ To znak” – rodzic rozpoczyna zdania, a dziecko kończy je, podając swoje propozycje. Np. Kiedy słońce zachodzi… ( to znak, że zbliża się noc)

 

BEZPIECZNE WAKACJE

 

Gdy nadejdą już wakacje, czas swobody i radości,

Zapamiętaj kilka zasad, aby uniknąć przykrości:

 

Nigdy nie chodź sam nad wodę, słuchaj mamy albo taty,

Kąp się blisko ratownika i ostrożnie w wodzie brykaj!

Gdy na słońcu chcesz się bawić, nie zapomnij z daszkiem czapki,

Ona głowę twoją chroni, nos i buzię też osłoni.

Gdy do lasu się wybierzesz, gdzie owoców leśnych krocie,

Zanim zerwiesz, zechcesz zjeść je-

Spytaj babcię, mamę, ciocię!

Morze, góry, las, jezioro, wszystkie miejsca są bajeczne!

Lecz pamiętaj te przestrogi, aby były też bezpieczne!

 

 

Religia: Dzieci sześcioletnie

 

Temat: Choć wakacji nadszedł czas Jezus zawsze czeka nas.

Treści: Pan Bóg obecny w czasie naszego wypoczynku

Na str. 116 dziecko koloruje obrazek z wakacyjnym

wypoczynkiem o wkleja dzieci radośnie się bawiące.

 

Religia: Dzieci pięcioletnie.

 

Temat: Wakacje czasem radosnego wypoczynku z Bogiem.

Treści: Bóg jest obecny w naszym życiu.

Na str. 108 dziecko wkleja naklejkę z kościołem

w wybranym miejscu swojego wypoczynku w książeczce.

 

Język angielski

 

Temat: Gry i zabawy leksykalne. Utrwalenie słownictwa.

  1. Piosenka „Hello” (https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg
  2. Powtarzamy nazwy członków rodziny: Finger family song:https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
  3. Gra online:https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family
  4. Finger Twister: dzieci nakładają na paluszki kukiełki z poprzedniej lekcji, mogą też narysować na placach członków rodziny. Mówimy: show me (pokaż mi):  mummy/daddy/sister/brother/ baby  finger!

Put the daddyfinger on yourear (połóż paluszek z tatą na uchu), put the mymmyfibger on yourhead (mama na głowie), sister on tummy (siostra na brzuszku), brother on leg, baby on nose (dziecko na nosku),itd.

  1. Rozkładamy karty z obrazkami z poprzednich lekcji:  zwierzątka, kolory, karty z cyferkami od 1-6. Mówimy: putmummy on a cat, putdaddy on five itd.
  2. Liczmy członków rodziny. Możemy pokazać dziecku zdjęcia z rodzinnego albumu. Dziecko nazywa członków rodziny, liczy, mówi kolory.

 

 

 

SERDECZNIE  ZAPASZAMY  NA  UROCZYSTE  ZAKOŃCZENIE ROKU  SZKOLNEGO  2019/2020  W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM,  KTÓRE ODBĘDZIE  SIĘ 25 CZERWCA 2020r.O GODZ. 9.00.

 

 

Wychowawczynie:

Małgorzata Kwiecień

Anna Gudowska

 

Klasa I

 

Blok tematyczny- Bezpieczne wakacje

 

22.06.2020r. – Poniedziałek

Temat-Bezpieczne wakacje nad wodą.

           1. Czytanie tekstu ,,Nad morzem”

               Zasady zachowania bezpieczeństwa podczas kąpieli w zbiornikach 

               wodnych.

           2. Pisanie zdań o bezpieczeństwie nad wodą.

           3. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu- wykonanie ćw. 1-3 str.49.

           4. Dodawanie dziesiątek w zakresie 50                    

.     

 Informatyka

 

           Temat: Wakacje z komputerem.

           Uczniowie wykonują pracę w Paint na powyższy temat.

 

J. angielski

 

         Temat: Now I know –podsumowanie materiału z rozdziału 6.

  1. Zaśpiewaj piosenki: płyta Cd2 nagranie nr 16, płyta Cd2 nagranie nr 22 lub strona wydawnictwa Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
  2. Zeszyt ćwiczeń str. 45 zad 1 zad. 2 Nagrania do 1 zadania: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub (klikamy na nagrania do zeszytu ćwiczeń).
  3. Zagraj w gry online:

Unit 6 game 1: kliknij na słuchawkę a następnie na właściwe zwierzątko https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/game-6-1?cc=pl&selLanguage=pl

Unit 6 game 2: przeczytaj opis zwierzątka, znajdź je na obrazku i wybierz: https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/gam-6-2?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

 

23.06.2020 r.-Wtorek  

Temat- Dzień Ojca

           1. Czytanie wiersza pt.,, To ja, twój ojciec”. Ocena postępowania taty.

           2. Za co kochamy mojego tatę- układanie i zapisywanie zdań w zeszycie.

           3. Wykonanie upominku dla taty według własnego pomysłu.

           4. Odejmowanie dziesiątek w zakresie 50- karty pracy

           5.  Oglądanie bajki ,, Tata lew”- ,,Czym jest miłość”

 

W-f

 

Temat: Ćwiczenia i taniec z Zygzakiem.

 

24.06.2020r.- Środa

Temat- Bezpiecznie spędzamy wakacje w górach.

           1.  Wskazanie na mapie Polski najważniejsze pasm górskich.

.               Zaznaczanie przedmiotów, które mogą być potrzebne podczas wakacji

                w górach

           2.  Oglądanie filmiku na youtube  ,,Bezpieczeństwo w górach”

           3.  Układanie i zapisywanie rad dotyczących bezpiecznych wakacji w górach

           4.  Wykonanie pracy plastycznej ,,Moje wymarzone wakacje”

           5. Dodawanie i odejmowanie dziesiątek.

 

Koło artystyczne  

,,Wakacyjna podróż” –wykonanie pracy dowolną  techniką plastyczną

 

 25.06.2020 r.- Czwartek

Temat- Co to jest świadectwo?

         1.  Gry i zabawy matematyczne.

         2.  Słuchanie opowiadania Hanny Ożogowskiej pt.,,Świadectwo”

              Układanie i zapisywanie pytań do tekstu.

         3.  Mini lista przebojów- śpiewanie ulubionych piosenek.

         4.  Ortografia na wesoło                

        

W-f

 

Temat:. Gimnastyka, to zabawa!

  

 Religia     

 

          Temat: Temat: Wakacje z Panem Jezusem.

           Treści: Radosne przeżywanie wakacji z Panem Bogiem.

           Uczeń  zapoznaje się z katechezą na str. 114

           wpisując w odpowiednie kratki właściwe rozwiązania.

          Odczytuje kto jedzie z nami na wakacje.

           Następnie na  str. 115 koloruje górny obrazek

           a na dolnym obrazku zaznacza różnice.

.

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 9:00

 

Klasa II

 

Blok tematyczny- Bezpieczne wakacje

 

22.06.2020r. – Poniedziałek

Temat: Jak dobrze spędzić wakacje?

  1. Pisanie zdań na temat wakacji- ćwicz. str. 67
  2. Rozwiązywanie zadań- ćwicz. str. 66, 68
  3. Wakacyjne plany dzieci– praca plastyczna

 

Informatyka:

 

        Temat: Powtórzenie wiadomości

                Książka ucznia str. 62-63, płyta zaj. 28

                                                    

23.06.2020r. – Wtorek

Temat: Jak zachować się w czasie burzy i w razie ataku psa?

  1. Mowa ciała psa- ćwicz. str. 70
  2. Obejrzenie filmów edukacyjnych – burza, pies- link
  3. Zadania matematyczne - ćwicz. str. 71
  4. Ćwiczenia i taniec z Zygzakiem- link

 

24.06.2020r. – Środa

Temat: Jak udzielać pierwszej pomocy?

  1. Powtórzenie części mowy- ćwicz. str. 72
  2. Ćwiczenia w liczeniu- ćwicz. str. 73
  3. Pierwsza pomoc- film edukacyjny- link
  4. Śpiewanie poznanych piosenek

 

 Język angielski:

 

Temat: Now I know –podsumowanie materiału z rozdziału 6

  1. Powiedz wierszyk:  Cd 2 nagranie nr 14 lub strona wydawnictwa Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
  2. Zeszyt ćwiczeń str. 59 zad 1 i 2.
  3. Zagraj w gry online:  Unit 6 game 1: posłuchaj i klikaj na właściwe obrazki https://elt.oup.com/student/goldsparks/level2/games/game-6-1?cc=pl&selLanguage=pl

             Unit 6 game 2: posłuchaj i połącz

             https://elt.oup.com/student/goldsparks/level2/games/game-1-25?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

 

25.06.2020r. – Czwartek

Temat: Hura Wakacje!

 1.   Rodzaje muzeów- ćwicz. str. 74.

 2.   Rozwiązywanie zadań-  ćwicz. str. 75

  1. Gimnastyka, to zabawa!- link

 

Religia:

 

  Temat: Nasze wakacje z Bogiem

              Treści:  – Dziękczynienie Bogu za czas radosnego wypoczynku. Na str. 105 uczeń wpisuje SŁOWO DNIA...oraz  koloruje obrazek przedstawiający wakacyjny wypoczynek

 

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 10:00

 

Klasa III

 

Wychowawcy klasy będą wysyłać zakres materiału na każdy dzień bezpośrednio
do rodziców, według ustalonego sposobu.

 

Blok tematyczny: BEZPIECZNE WAKACJE!!!

 

22.06. 2020 (poniedziałek)

Temat dnia:. : Uważaj nad wodą! (zajęcia on-line)

  1. Pisanie opowiadania o tym, co spotkało dziewczynkę na podstawie historyjki obrazkowej Już nigdy nie będę się kąpać!
  2. Rozwiązywanie zadań.
  3. Trójwymiarowy obraz – dzieci na plaży nad brzegiem morza.
  4. Wychowanie fizyczne


23.06.2020 (wtorek)

Temat dnia: Uważaj na podwórku! (zajęcia on-line)

  1. Rozmowa o językach oficjalnym i nieoficjalnym oraz o ich stosowaniu inspirowana opowiadaniem Grażyny Lech Jeje, Chudy i inni.
  2. Rozmowa o zachowaniu bezpieczeństwa podczas przebywania na podwórku.
  3. Rozwiązywanie zadań.
  4. Edukacja informatyczna:

Temat: Wakacje tuż, tuż!  - uczniowie piszą w formie listu o wymarzonych wakacjach.

 

24.06.2020 (środa)

Temat dnia: Uprawiaj sport!

  1. Prezentowanie kilkuzdaniowej wypowiedzi na temat swoich zainteresowań, inspirowanej opowiadaniem Grażyny Lech Olimpiada podwórkowa.
  2. Autoportret na papierowym talerzu – Tak wyglądam pod koniec trzeciej klasy.
  3. Rozwiązywanie zadań.
  4. Wychowanie fizyczne.

 

25.06.2020 (czwartek)

Temat dnia: Bezpieczne wakacje.

  1. Wiersz „Na wakacje ruszać czas”.
  2. Wychowanie fizyczne przy piosenkach.
  3. Zasady bezpieczeństwa podczas wakacji na podstawie wiersza „Dobre rady”
    W. Bodalskiej. Numery alarmowe.
  4. Zadania matematyczne „Wakacje”.


26.06.2020 (piątek)

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 11:00


Język angielski

 

Topic: Podsumowanie wiadomości z rozdziału 6. Utrwalenie slownictwa.

  1. Powiedz wierszyk:  płyta Cd3 nagranie nr 3 lub strona wyd. Oxford: https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
  2. Zeszyt ćwiczeń str. 59 zad 1 (zdania zaczynamy od I like..) i zad 2 ( Znajdź 2: zwierzęta, meble kuchenne, rodzaje pogody, sklepy, jedzenie, dni tygodnia).
  3. Zagraj w grę planszową na str. 60 -61 w ćwiczeniówce.

Rzucamy monetą: orzełek to 1 oczko do przodu, reszka to 2 oczka.

Kwadrat- odpowiadamy na pytanie What is it?  Co to jest?

Chmurka- odpowiadamy na pytanie, koło –nazwij czynność i ja pokaż.

Gra planszowa na str. 62.

  1. Gry online: Unit 6 game 1:  posłuchaj i kliknij n a właściwy obrazek https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/games/game-6-1?cc=pl&selLanguage=pl

Game 2: słuchaj i klikaj na obrazki

https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/games/game-6-2?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub


Religia

 

Temat: Jezus i ja na wakacjach.

  • Uczeń  zapoznaje się z zadaniami w ćwiczeniach na str. 116- 117
  • Następnie wykonuje zadanie na str. 116 a na str. 117 rysuje siebie z rodziną na obrazku i koloruje.

 

Klasa V

 

J. polski:

 

1. Utrwalenie zasad pisowni.

Uczeń utrwala zasady pisowni wyrazów  z cząstką „by”, z „ę”, „ą”  w zakończeniach, z ó, u, rz, ż, ch, h oraz stosowanie wielkiej  i małej  litery. Wykonuje w zeszycie ćwiczeń „Sprawdź, czy potrafisz” – str. 90.

 

2,3. Pisownia wyrazów z „ę”, „a” w zakończeniach.

Uczeń zapoznaje się z zasadami pisowni „ę”, „ą” w zakończeniach – notatka przesłana przez nauczyciela. Następnie wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str. 67 – 70. Zdjęcia prac przesyła nauczycielowi.

 

4. Czego nauczyły nas przygody bohaterów naszych lektur?

Uczeń przypomina sobie tytuły lektur omawianych w klasie 5, ich autorów, bohaterów oraz tematykę ( o czym jest). Wykonuje kartę pracy przesłaną  przez nauczyciela.

 

5. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z interpunkcji i gramatyki.

Uczeń w ramach powtórzenia wiadomości wykonuje w zeszycie ćwiczeń  „Sprawdź, czy potrafisz” – str. 108.

 

J. angielski:

 

 Temat: Revision. Powtórzenie materiału gramatyczno-leksykalnego z rozdziału 7.

  1. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 66 zad. 1-4.

 

Temat: Wydarzenia i ich daty –słownictwo.

  1. Notatki i karta pracy wysłana do uczniów e- pocztą.
  2. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 68.

 

Religia:

 

Temat: Nauczyciel- przewodnik w drodze.

Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 138. Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu oraz Zapamiętaj.

 

Historia:

 

Temat: Czasy Kazimierza Wielkiego

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 203 – 207 następnie wykonuje ćwiczenie 1,2,3, str 207  i przesyła je do nauczyciela.
W zrozumieniu tematu może pomóc film edukacyjny „Czasy Kazimierza Wielkiego”

https://www.youtube.com/watch?v=pG4Grmqwqh8

 

Biologia:

 

Temat: Powtórzenie wiadomości z działu Różnorodność roślin. ( lekcja online)

Uczeń powtarza wiadomości z działu „Różnorodność roślin” w formie quizu.

 

Matematyka:

 

Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb całkowitych.

Uczeń rozwiązuje wskazane w mailu zadania z podręcznika i zeszytu ćwiczeń do podanego tematu.
(szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

 

Temat: Mnożenie i dzielenie liczb całkowitych.

Uczeń rozwiązuje wskazane w mailu zadania z podręcznika i zeszytu ćwiczeń do podanego tematu.
(szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

 

Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości o liczbach całkowitych.

Uczeń rozwiązuje karty pracy otrzymane od nauczyciela drogą elektroniczną.
(szczegółowe informacje będą w mailu ).

 

W ramach zdw z matematyki uczeń utrwala wiadomości i umiejętności z bieżącego materiału.

 

Muzyka:

 

Temat: O rodzinie w rytmie rock and rolla. Rock and roll. Tworzenie portretów dźwiękowych.

Uczeń odtwarza piosenkę „Familijny rock and roll”:

https://www.youtube.com/watch?v=Xf1-AZhlS-Q

Zapoznaje się z wiadomościami ze s.145146.

Wysłuchuje przykład utworu rockandrollowego:

https://www.youtube.com/watch?v=v-Mc7qt7AOA

Odpowiada na pytanie, „Jakie instrumenty słyszy podczas wykonania utworu?”

 

Plastyka:

 

Temat: Polskie zabytki z XII - XVIII w.

Zapoznaj się z treścią w podręczniku na str. 66 - 67.

Dowiedz się, jakie ciekawe historyczne budowle znajdują się niedaleko Twojego miejsca zamieszkania lub w okolicy, do której planujesz się wybrać na wakacje.

 

Informatyka:

 

Lekcja 13. Moje wymarzone wakacje

Uczeń planuje swoje wakacje

https://epodreczniki.pl/a/moje-wymarzone-wakacje/DzllUrsUt

Wykonane zadanie przesyła nauczycielowi na e-maila: geoo@interia.pl

 

Technika:

 

Temat: Najważniejsze wynalazki ludzkości.
Nauczyciel prześle materiały uczniom.

 

Wychowanie fizyczne:

 

Temat: Ćwiczenia koordynacyjne z piłeczką.

 

Temat: Zdrowe żywienie młodego sportowca.

Nauczyciel prześle materiały uczniom.

 

Zajęcia z wychowawcą:

 

Temat: Bezpiecznie wyruszamy na wakacje.
 Zasady bezpieczeństwa w sieci, podczas poruszania się po drodze, w trakcie letnich zabaw nad wodą, w górach, w trakcie przebywania w domu, w miejscach publicznych , ochrona przed korona wirusem.

Nauczyciel prześle materiały uczniom.

 

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 9:00

 

Klasa VI

 

Biologia

 

Temat: : Powtórzenie wiadomości :” Zwierzęta bezkręgowe i kręgowe.” Lekcja online.

Uczeń powtarza wiadomości w formie quizu.

 

Geografia                    

 

 Temat: : Podsumowanie wiadomości.

 

Język angielski  

 

Temat: Revision. Powtórzenie materiału gramatyczno-leksykalnego z rozdziału 7.

1.         Uzupełnij zadania 1-3 w zeszycie ćwiczeń na str. 66

 

Temat: Ambicje i cele życiowe –słownictwo.

1.         Notatka i karta pracy wysłana e pocztą.

2.         Zeszyt ćwiczeń str. 68 zad 1-3. 

 

Język polski  

 

Temat: Temat:  Co już wiemy o głoskach i sylabach?     Lekcja online.

(1 godz.)

Uczeń zapoznaje się z wiadomościami ze s. 305‒307.                    

Definiuje głoski, sylaby i litery.

Dzieli głoski na samogłoski i spółgłoski.

Dokonuje podziału wyrazów na głoski i litery.

Odróżnia spółgłoski miękkie od twardych.

Wskazuje słowa, w których litera „i” oznacza tylko miękkość głoski, w których – tworzy sylabę (zeszyt ćwiczeń, s.64/zad5, s.65/zad7).

 

Temat: Jak rozróżnić głoski dźwięczne i bezdźwięczne oraz ustne i nosowe? (zdw)

W ramach zdw uczeń czyta wiadomości ze  s. 307‒310.    

Wymienia cechy głosek dźwięcznych, bezdźwięcznych, ustnych i nosowych.

Wskazuje głoski dźwięczne i bezdźwięczne oraz ustne i nosowe w podanych wyrazach (zeszyt ćw., s.66/zad.1 i 2 oraz s.68/zad.7).

Odróżnia głoski dźwięczne od bezdźwięcznych oraz ustne od nosowych.

 

Temat:  Jak akcentować wyrazy? Jak intonować zdania.

(1 godz.)        

Uczeń zaznajamia się z wiadomościami ze s. 310‒311.                  

Identyfikuje akcent paroksytoniczny jako dominujący w języku polskim.

Wymienia sytuacje, kiedy akcentujemy wyrazy na trzecią i na czwartą sylabę od końca( zeszyt ćw., s.69/ zad.1, 2, 3).

Wskazuje akcent w podanych wyrazach.

Czyta podany tekst poprawnie akcentując wszystkie wyrazy.

Definiuje słowo intonacja.

 

Temat: W czereśniowym sadzie z Julianem Tuwimem.

(1 godz.)

Uczeń czyta tekst ze s. 318, Julian Tuwim, Czereśnie.        

Wypowiada się na temat podmiotu lirycznego i jego postawy względem przyrody.

Omawia sytuację liryczną. (załącznik nauczyciela).

Odnajduje środki stylistyczne (uosobienie, porównanie, epitet, wyrazy nowo utworzone- neologizmy artystyczne) oraz określa ich funkcję.

Określa nastrój utworu poprzez dopisywanie do każdej litery słowa ”czereśnie” przysłówków (cudownie, entuzjastycznie, radośnie…)

Wyraża własny sąd na temat wiersza sporządzając krótką notatkę i odpowiadając na pytanie: ”Jak Ty postrzegasz naturę?”

 

Temat: W ortograficznej dżungli. Pisownia wyrazów z ó, u, rz, ż, ch, h.

(1 godz.)        

Uczeń zapoznaje się z wiadomościami ze s. 312‒317.                    

Uzupełnia podane słowa odpowiednimi literami.

Podaje wyrazy pokrewne uzasadniające pisownię.

Wykonuje dwa wybrane ćwiczenia ze s.97-101zeszytu ćwiczeń.

Tworzy akrostych («utwór wierszowany, w którym początkowe litery lub słowa wersów albo zwrotek tworzą wyraz bądź zdanie») z zastosowaniem pisowni wyrazów trudnych.

Rozwiązuje quizy sprawdzając swą wiedzę z arkanów ortografii:

e.pl/rozrywka/quizy/quiz-o-czy-u-sprawdz-czy-jestes-mistrzem-ortografii-aa-GWG9-XGL8-uDu9.html?question=result#quiz-ab-gmhu-2H6J-rcHy

https://samequizy.pl/tag/ortografia/

https://www.wprost.pl/quizy/jezyk-polski/10255851/5/wiesz-jak-poprawnie-zapisac-te-slowa-sprawdz-sie-w-naszym-quizie.html

 

Muzyka:

 

Temat: : Cztery pory roku z maestro Vivaldim.

Uczeń ogląda prezentację o Antonio Vivaldim:

 https://www.youtube.com/watch?v=cg8wJxyFmt8

Rozumie termin: koncert solowy.

Zna schemat budowy koncertu solowego.

Odtwarza nagrania: A. Vivaldi, koncert Lato:

https://www.youtube.com/watch?v=hGV-MRdcQOE

 

Zajęcia z wychowawcą

 

Temat: Czego nauczyło mnie zdalne nauczanie? -refleksje uczniowskie. Magia kina – animacja i superbohaterowie. Dzień Ojca w nowej odsłonie.

Uczeń odtwarza lekcję za pomocą kanału You Tube:

http://fundacjajaswedrowniczek.pl/portfolio/animacja-i-superbohaterowie-magia-kina/

Wyraża swą opinię na temat zdalnej edukacji podczas zajęć online.

Wysłuchuje10 najpiękniejszych piosenek o ojcu:

https://www.google.com/search?q=najpiekniejsze+piosenki+o+ojcu&oq=najpiekniejsze+piosenki+o+ojcu&aqs=chrome..69i57j33l3.15501j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ogląda prezentację związaną z Dniem Ojca:

https://slideplayer.pl/slide/816449/

Czyta aforyzmy:

http://ochkarol.com/najpiekniejsze-cytaty-z-okazji-dnia-ojca/

https://www.wielkieslowa.pl/ojciec

https://miastodzieci.pl/czytelnia/cytaty-na-dzien-taty-zlote-mysli-o-ojcach/

Określa rolę taty w życiu dziecka.

 

Matematyka

 

Temat : 1. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości o polach wielokątów. (online)

Uczeń rozwiązuje karty pracy otrzymane drogą elektroniczną.

 

2. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości o figurach przestrzennych. (online)

Uczeń rozwiązuje karty pracy otrzymane drogą elektroniczną.

 

3. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości o wyrażeniach algebraicznych. (online)

Uczeń rozwiązuje karty pracy otrzymane drogą elektroniczną.

 

4. Konsultacje w szkole(60 min)

 

5. ZDW w piątek nie odbędzie się (zakończenie roku szkolnego).

 

Technika

 

Temat: Najważniejsze wynalazki ludzkości.

 

Religia

 

Temat: Oko opatrzności-nieustanna pomoc wszechmogącego Boga.

Treści:  Przesłanie wybranych fragmentów biblijnych dotyczących

 opatrzności i miłości Boga.

Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 165-167

Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu oraz Zapamiętaj.

 

Historia

 

 Temat:  Księstwo Warszawskie.

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 207 – 211 następnie wykonuje ćwiczenie 1,2,3, str. 211  i przesyła je do nauczyciela.

W zrozumieniu tematu może pomóc Ci film edukacyjny.

Księstwo Warszawskie:

https://www.youtube.com/watch?v=fGqdKhxjy5k

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Ćwiczenia koordynacyjne z piłeczką.

 

Temat: Zdrowe żywienie młodego sportowca.

 

Informatyka

 

Temat : Wyszukiwanie informacji i elementów graficznych (otwarte zasoby).

Dowiem się, w jaki sposób wyszukiwać informacje graficzne i dlaczego warto korzystać z otwartych zasobów sieci.

https://epodreczniki.pl/a/wyszukiwanie-informacji-i-elementow-graficznych-udostepnianych-w-internecie-w-otwartych-zasobach-edukacyjnych/DTnk9Bigp

Wykonane ćwiczenia proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Plastyka

 

Temat: Ekologiczna sztuka użytkowa.

Zapoznaj się z treściami z podręcznika str. 106-107. Wybierz jedną z proponowanych prac i wykonaj ją zgodnie z instrukcją. Wyślij zdjęcie gotowej pracy.

 

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 10:00

 

Klasa VII

 

Religia

 

Temat: Tradycja, która niesie wiarę.

Treści:   Najważniejsze fakty i postaci z historii Kościoła

polskiego w okresie niewoli narodowej.

Uczeń  zapoznaje się z treścią  katechezy na str. 145-146

Następnie zapisuje temat katechezy do zeszytu  oraz Zapamiętaj.

 

Język polski

 

1. Kłopotliwe przedrostki i przyrostki.

Uczeń wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str. 76 – 77. Sprawdza w słowniku ortograficznym poprawność wykonanego zadania.

 

2. Skrótowce i skróty.

Uczeń zapoznaje się z notatką przesłaną przez nauczyciela na temat skrótowców i skrótów. Następnie wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń str.61 – 62.

 

3. Wyrazy złożone.
Uczeń zapoznaje się z informacją  przesłaną przez nauczyciela na temat wyrazów złożonych. Następnie wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń – str.65 – 66.

 

4. Z ortografią za pan brat – pisownia przymiotników złożonych.

Uczeń wykonuje zadania z zeszytu ćwiczeń str. 78 -79. Sprawdza w słowniku ortograficznym poprawność wykonanego zadania.

 

5. Utrwalenie wiadomości  - sprawdź, czy potrafisz.

Uczeń wykonuje zadania w zeszycie ćwiczeń – str. 84.

 

Zdw z j. polskiego  - utrwalenie zasad pisowni – ćwiczenia interaktywne.

 

Język angielski

 

Temat: Rodzina i przyjaciele – wprowadzenie słownictwa.

1.Notatka przesłana e pocztą.

2.Uzupełnij zadania 1-3 w zeszycie ćwiczeń na str. 76 oraz zadania 4 i 5 na str. 77.

 

Temat: Friendship day – reading. Dzień przyjaźni – odbiór tekstów czytanych.

Uzupełnij zadania w zeszycie ćwiczeń str. 79.

 

Język niemiecki

 

Temat: „Zwischenstation 3 - słuchanie, reagowanie, czytanie.”

Podręcznik str.94 – 97 rozumienie ze słuchu i tekstu pisanego, znajomość funkcji i środków językowych

 

Temat: „Schöne Sommerferien! - wakacje, życzenia.”

Zapoznanie się z wyrażeniami i zdaniami (nauczyciel wyśle uczniom materiały i link)

 

Muzyka

 

Temat: Improwizacja w muzyce.

Uczeń wysłuchuje lekcji poprzez kanał You Tube:

http://fundacjajaswedrowniczek.pl/portfolio/improwizacja-w-muzyce-rozrywkowej-muzyka/

 

Plastyka

 

Temat: Projekt artystyczno-edukacyjny.

Zapoznaj się z tematem: Czym jest projekt i jakie są jego etapy tworzenia. Niestety nie dane nam było w tym roku realizować projekt, ale warto wiedzieć jak go się przygotowuje i realizuje.

Dziękuję za miłe słowa, wspólne rozmowy, uśmiech, życzliwość i zaangażowanie podczas wspólnych zajęć artystycznych przez 3 lata nauki na lekcjach plastyki.

 

Historia

 

Temat: Polska w przededniu II wojny światowej.

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 264 – 267 następnie wykonuje ćwiczenie 1,2,3, str. 267  i przesyła je do nauczyciela.

 

Geografia

 

Temat: Podsumowanie wiadomości.

 

Biologia

 

Temat: Ucho – narząd słuchu i równowagi. Higiena ucha.

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- ucho narządem słuchu

- budowa i funkcje elementów budowy ucha

-  narząd zmysłu równowagi

W zrozumieniu  lekcji pomogą treści zawarte pod linkami

https://epodreczniki.pl/a/ucho---narzad-sluchu-i-rownowagi/D19FNnBQ3

https://epodreczniki.pl/a/dbamy-o-oczy-i-uszy/D2TW9p3HF

 

Chemia

 

Temat: Podsumowanie wiadomości o wodzie i roztworach wodnych.

(22.06.20)

(25.06.20)

Uczeń powtarza wiadomości w formie zadań.

 

Fizyka

 

Temat:  Podsumowanie i utrwalenie wiadomości i umiejętności . (24.06.20)

Bardzo proszę ułożyć krzyżówę do hasła: SPOTKANIA Z FIZYKĄ.

Krzyżówę oraz jej hasła proszę przesłać na maila: anetapalkaszkola@onet.eu

 

Matematyka

 

1. Objętość prostopadłościanu. Jednostki objętości. 

Uczeń rozwiązuje wskazane w mailu zadania z podręcznika i zeszytu ćwiczeń do podanego tematu (szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

 

2. Objętość graniastosłupa.

Uczeń rozwiązuje wskazane w mailu zadania z podręcznika i zeszytu ćwiczeń do podanego tematu (szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

 

3. Powtórzenie i  utrwalenie wiadomości o graniastosłupach.

Uczeń rozwiązuje karty pracy otrzymane drogą elektroniczną od nauczyciela

 

4. W ramach zdw z matematyki uczeń utrwala wiadomości i umiejętności szkolne z bieżącego materiału (szczegółowe informacje będą w mailu od nauczyciela).

 

Informatyka

 

Proszę o realizację tematu:

Lekcja: Mapa myśli.

https://epodreczniki.pl/a/mapy-mysli/Dt22TtrIb

Wykonane zadanie proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Wychowanie fizyczne

 

Temat: Ćwiczenia koordynacyjne z piłeczką.

 

Temat: Zdrowe żywienie młodego sportowca.

Materiały prześle uczniom nauczyciel.

 

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - odbiór świadectw- godzina 11:00

 

Klasa VIII

 

Katecheza

 

Temat: Moje obowiązki, które mnie rozwijają.

Treści: Wartości i ich hierarchia

Uczeń zapoznaje się z treścią katechezy na str. 177-179

Następnie wpisuje do zeszytu temat oraz Zapamiętaj.

 

Język polski

 

Temat: Zatrzymać czas…(1 godz.)

Uczeń zapoznaje się z historią fotografii ze s. 284–287.

Ogląda prezentację o historii fotografii:

https://www.slideshare.net/adrian219/historia-fotografii?next_slideshow=1

https://www.youtube.com/watch?v=GyZGH_0-O2w

Wymienia rodzaje fotografii.

Ocenia wybraną fotografię według podanych kryteriów.

Wypowiada się na temat roli światła w tej dziedzinie sztuki.

 

(W ramach zdw) Omawia fotografię Charlesa Ebbetsa „ Lunch na drapaczu chmur’.

 

Temat: Sprawdź wiedzę i umiejętności. (2 godz.)

Uczeń czyta ze zrozumieniem tekst nieliteracki Umberto Eco, Brzydota jest piękna

(fragmenty) ze s. 301-302.

Formułuje odpowiedzi na pytania do tekstu.

 

Temat: Nasze wrażenia i opinie po egzaminie ósmoklasisty. Lekcja online.(1 godz.)

 

Temat: W ortograficznej dżungli.(1 godz.)

Uczeń rozwiązuje quizy sprawdzając swą wiedzę z arkanów ortografii:

e.pl/rozrywka/quizy/quiz-o-czy-u-sprawdz-czy-jestes-mistrzem-ortografii-aa-GWG9-XGL8-

uDu9.html?question=result#quiz-ab-gmhu-2H6J-rcHy

https://samequizy.pl/tag/ortografia/

https://www.wprost.pl/quizy/jezyk-polski/10255851/5/wiesz-jak-poprawnie-zapisac-te-slowa-

sprawdz-sie-w-naszym-quizie.html

 

Język niemiecki

 

Temat: „Zwischenstation 3 - słuchanie, reagowanie, czytanie.”

Podręcznik str.90 – 92 rozumienie ze słuchu i tekstu pisanego, znajomość funkcji i środków

językowych

 

Temat: „Schöne Sommerferien! - wakacje, życzenia.”

Zapoznanie się z wyrażeniami i zdaniami (nauczyciel wyśle uczniom materiały i link)

 

Język angielski

 

Temat: Omówienie zadań egzaminacyjnych. Lekcja online.

 

Temat: Świat przyrody – słownictwo.

1. Repetytorium str. 139 zad. 6 i 7.

2. Strona 140 zad. 1.

 

Temat: Świat roślin i zwierząt – słuchowisko.

Repetytorium str. 140 zad. 5 i 6 oraz str. 141 zad.1, 2, 4, 5.

 

Temat: Rozumienie tekstów pisanych w kontekście przyrody.

Repetytorium str. 142 zad. 1 i 6b. Str. 143 zad. 7 i 8a, b.

 

Chemia- ( 2 godz.) ( lekcje online) ,22.06.20, 24.06.20

 

Temat: Powtórzenie wiadomości z działu: Substancje o znaczeniu biologicznym.

Uczeń powtarza wiadomości w formie zadań.

 

Biologia kl. 8 ( 1 godz. ) 23. 06.20 (lekcja online)

 

Temat: Racjonalne gospodarowanie zasobami przyrody. Sposoby ochrony przyrody

Uczeń na lekcji zapoznaje się z następującymi treściami:

- rodzaje zasobów przyrody oraz skutki ich niewłaściwej eksploatacji

- odnawianie zasobów przyrody

- zrównoważony rozwój

- ochrona zasobów przyrody na co dzień

- cele ochrony przyrody

- ochrona obszarowa

- parki narodowe Polski

- ochrona indywidualna

- ochrona gatunkowa

- gatunki chronione w Polsce

- ochrona przyrody

- gatunki zagrożone wyginięciem

W zrozumieniu lekcji pomogą treści zawarte pod linkami:

https://epodreczniki.pl/a/odnawialne-i-nieodnawialne-zrodla-energii-i-jej-

oszczędzanie/DXgcliG2B

https://epodreczniki.pl/a/formy-ochrony-przyrody-w-polsce/DPjHm6d1y

https://epodreczniki.pl/a/ochrona-gatunkowa-roslin-zwierzat-i-grzybow/DDwG3YoAL

 

WF 22.06-26.06.2020r.

 

Temat: Ćwiczenia koordynacyjne z piłeczką.

 

Temat: Zdrowe żywienie młodego sportowca.

 

Geografia , EDB

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Matematyka

 

1-2. Obliczanie prawdopodobieństw (cd)

Kartę pracy prześle uczniom nauczyciel.

 

3. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z rachunku prawdopodobieństwa.

Kartę pracy prześle uczniom nauczyciel.

 

4. W ramach zdw z matematyki uczeń analizuje z nauczycielem zadania egzaminacyjne – czerwiec 2020 (online).

 

Godzina wychowawcza

 

Jesteśmy absolwentami szkoły podstawowej - czas pożegnań.  Bezpieczne wakacje.

 

Informatyka

 

Zasady bezpiecznej pracy w sieci lokalnej i globalnej.

Nauczę się zasad bezpiecznej pracy w sieciach lokalnych i globalnych

https://epodreczniki.pl/a/zasady-bezpiecznej-pracy-w-sieci-lokalnej-i-globalnej/DhFPcW05o

Zdjęcia z ćwiczeń proszę o przesłanie na e-maila: geoo@interia.pl

 

Fizyka

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Historia

 

Temat: Wyzwania współczesnego świata

Uczeń zapoznaje się z tekstem w podręczniku str. 262 – 265 następnie wykonuje ćwiczenie 1,2,3, str. 265  i przesyła je do nauczyciela.

 

WOS

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

26.06.2020r. – Piątek

      Zakończenie roku szkolnego - uroczysty odbiór świadectw ukończenia szkoły podstawowej

- godzina 12:00

 

 

wiadomości

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach
    Szczytniki 91a
    32-112 Klimontów
    woj. małopolskie
  • (+12) 386-60-07

Galeria zdjęć