Ogłoszenie o naborze na stanowisko sekretarza szkoły
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Klembowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – sekretarz szkoły
-
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie,
-
biegłość w obsłudze komputera przede wszystkim w zakresie MS Office.
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność i dyspozycyjność
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania dodatkowe:
-
obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, terminowość, samodzielność, dyspozycyjność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku, którego dotyczy konkurs należeć będzie między innymi:
-
załatwianie spraw związanych z obsługą szkoły wynikających z jej bieżącego funkcjonowania,
-
prowadzenie kancelarii i sekretariatu szkoły,
-
bieżące załatwianie wszelkich spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno-biurowych na wniosek uczniów i ich rodziców, nauczycieli i wychowawców: przygotowywanie i wydawanie legitymacji i zaświadczeń,
-
wykonywanie typowych prac biurowych i kancelaryjnych według zaistniałych potrzeb,
-
samodzielne redagowanie pism po uzgodnieniu treści z dyrektorem,
-
terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,
-
przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy,
-
obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki,
-
kierowanie ruchem gości i interesantów, organizowanie spotkań z dyrektorem szkoły,
-
dbałość o właściwe zabezpieczenie dokumentacji szkolnej związanej z obowiązkiem szkolnym, zachowując dyskrecję i tajemnicę załatwianych spraw,
-
zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci oraz druków ścisłego zarachowania,
-
dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie szkoły,
-
dbałość o należyty ład i porządek na stanowisku pracy,
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora.
-
Warunki pracy:
-
wymiar czasu pracy: 3/4 etatu
-
okres zatrudnienia: od 20.04.2018r.
-
umowa trzymiesięczny okres próbny, po okresie próbnym nastąpi ewentualne przedłużenie umowy.
-
Osoby ubiegające się o zatrudnienie powinny złożyć osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Klembowie przy ul. Gen. Franciszka Żymierskiego 68 ( pon.- pt. w godz. 8-15) lub przesłać pocztą na w/w adres oferty pracy zawierające niżej wymienione dokumenty w zamkniętej kopercie z napisem ,,Nabór na wolne stanowisko pracy ”
-
-
podanie o przyjęcie do pracy;
-
życiorys;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
-
oświadczenie kandydata o tym, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
-
Dokumenty należy składać do dnia 12.04.2018r. do godz. 12.00
Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
-
Oferta powinna być opatrzona własnoręcznie podpisaną klauzulą o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016, poz. 922 ze zm.)”.
Andrzej Olszewski
Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Klembowie