Wyjątkowa wycieczka do zamku w Baranowie Sandomierskim!

W dniach od 27 do 29 października bieżącego roku wzięliśmy udział w wycieczce do Baranowa Sandomierskiego pod opieką pani Agnieszki Wyczółkowskiej i pani Danuty Dołowej. Wyjazd został zorganizowany w ramach projektu ,,Kuźnia Kreatywności”.
Pierwszego dnia mięliśmy okazję uczestniczyć w lekcji dobrych manier i zachowania się przy stole, którą prowadziła szlachcianka. Wzięliśmy również udział w akademii mini golfa. Gra okazała się być bardzo ciekawa, a zarazem nie taka łatwa jak się wydawała. Wieczorem, po kolacji zapoznaliśmy się z uczniami z innych szkół podczas gier stolikowych. Była to okazja do nawiązania nowych przyjaźni i wymiany doświadczeń. Drugiego dnia zwiedziliśmy czternastowieczny zamek w Baranowie Sandomierskim. Poznaliśmy tu historię rodziny Leszczyńskich, która była ciekawa i interesująca. Potem zostaliśmy podzieleni na dwie grupy i wzięliśmy udział w dawnych zabawach plebejskich, czemu towarzyszyło dużo śmiechu i radości. Po obiedzie udaliśmy się do podziemi zamku, gdzie spotkaliśmy rycerza i szlachciankę, którzy zaprowadzili nas do sali tortur. To tu mogliśmy spróbować fechtunku, czyli musztry z bronią w ręku. Ten dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy. Ostatniego dnia wycieczki udaliśmy się do Sandomierza, gdzie zwiedziliśmy zamek i rynek. Podczas spaceru podziemnymi korytarzami miasta poznaliśmy legendę o Halinie, która nas bardzo zaciekawiła.
Po mile spędzonym weekendzie w Województwie Podkarpackim szczęśliwi i wypoczęci wróciliśmy do swoich domów.

Uczestnicy wycieczki

Udział w projekcie jest bezpłatny.