Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Błaszkach

W związku z podwyższonym ryzykiem epidemiologicznym na terenie naszego kraju spowodowanym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID – 19   (wariant Omicron) zwracamy  się z prośbą do mieszkańców, aby w miarę możliwości  w celu załatwienia  spraw urzędowych wybierać  formę komunikacji elektronicznej lub bezpośrednio wrzucać korespondencję do skrzynek pocztowych znajdujących się przy wejściu do Urzędu. Urząd  Miejski w Błaszkach jest  w pełni przygotowany do obsługi petentów drogą komunikacji elektronicznej za pomocą e-puap – /ugblaszki/SkrytkaESP oraz  przy pomocy poczty elektronicznej email: urzad@blaszki.pl. Niezbędnych informacji udzielamy także drogą telefoniczną pod numerem telefonu 43 829 09 39. Wszystkie informacje oraz numery kontaktowe można znaleźć na stronie internetowej urzędu pod adresem www.blaszki.pl  oraz www.bip.blaszki.pl.   Jednocześnie informujemy, że w przypadku osobistej wizyty w Urzędzie należy pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa i higieny. Wszystkie pomieszczenia sanitarne w naszym Urzędzie są wyposażone w preparaty antybakteryjne i inne środki higieniczne minimalizujące ryzyko zakażenia.

Warto przeczytać

Skip to content