Protokoły Komisji Rewizyjnej

PROTOKÓŁ Nr 19/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 12.09.2016r.

PROTOKÓŁ Nr 19/2016
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 12.09.2016r.


Posiedzenie odbyło się w UG w Kołaczkowie.
W posiedzeniu uczestniczyli:
1. Tamborski Wojciech        - Przewodniczący
2. Frąckowiak Agnieszka    - Zastępca Przewodniczącego
3. Jakubowska Małgorzata    - Członek
4. Stefański Michał         - Członek
5. Danuta Olejniczak        - Skarbnik Gminy

Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Wojciech Tamborski. Powitał zebranych – lista obecności w załączeniu, oraz przedstawił porządek posiedzenia:
1. Otwarcie.
2. Kontrola wydatków administracyjnych w Urzędzie Gminy w I półroczu 2016r.
3. Wnioski i spostrzeżenia.

Skarbnik Gminy Danuta Olejniczak przedstawiła szczegółowo realizację wydatków administracyjnych w Urzędzie Gminy w 2016r. Plan ogólny działu 750 administracja publiczna wynosił 1.987.243,12 zł. W pierwszym półroczu 2016r. wydatki wyniosły 963.328,36 zł.
Ważniejsze wydatki w poszczególnych działach dotyczyły:
wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń pracowników Urzędu Gminy -prace zlecone przez Wojewodę Wlkp. 25.143,30,-
diety dla radnych oraz koszty podróży służbowych 40.642,15,-
wynagrodzenia i pochodne 646.855,92,-
składki członkowskie do WOKISS, SG i PW oraz „Z Nami Warto” 7.510,10,-
wypłata za inkaso sołtysów 27.149,-
diety dla sołtysów 18.650,-
energia + woda 2.059,65,-

ZAKUPY
zakup węgla 14.845,71,-
art. biurowe, tonery, papier ksero 13.601,70,-
remont pomieszczenia archiwum i pomieszczeń biurowych 10.066,86,-
sprzęt komputerowy, dwie drukarki i dwa skanery 10.332,-
oprogramowanie FKB, kadry, płace 6.548,52,-

USŁUGI
opłaty pocztowe 8.979,15,-
opieka autorska programów komputerowych 13.943,80,-
doradztwo podatkowe 6.201,66,-
rozbudowa linii telefonicznej 10.553,40,-
dostęp do sieci internetowej i telefonicznej 3.483,46,-
Ad. 3.
Na podstawie faktur będących załącznikiem do protokołu dokonano szczegółowej analizy wydatków na zakup materiałów i wyposażenia Urzędu Gminy oraz usług administracyjnych.
Sprawdzono następujące faktury:
1. Faktura Nr 10/BOR/16 z dnia 2016.01.05 zakup węgla ilość 6,946t. wartość 4.965,55,-
2. Faktura Nr 39/BOR/16 z dnia 2016.01.14 zakup węgla ilość 6,956t. wartość 5.843,07.-
3. Faktura Nr 154/BOR/16 z dnia 2016.02.15 zakup węgla ilość 3,484t wartość 2.926,58,-
4. Faktura Nr 324/BOR/16 z dnia 2016.03.10 zakup węgla ilość 3,764t wartość 3.161,78,-
5. Faktura Nr 994/BOR/16 z dnia 2016.04.15 zakup węgla ilość 2,018t wartość 1.695,12,-. Dnia 30.06.2016r. kwotę 3.746,39,- z tytułu zakupu węgla przeksięgowano na wydatki związane z wypłatą podatku akcyzowego.
6. Faktura Nr 19/01/2016 z dnia 2016.01.08 zakup tonerów ilość 10 szt o wartości 2.623,88,-
7. Faktura Nr 692/2016 z dnia 2016.02.27 zakup tonerów ilość 51 szt o wartości 3.274,80,-
8. Faktura Nr 22/2016 z dnia 2016.03.01 zakup urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch skanerów o wartości 1.248,01,- .                                                                                             Dnia 02.05.2016 kwotę 949,01,- z tytułu zakupu skanera i drukarki przeksięgowano na wydatki związane z wypłatą podatku akcyzowego.
9. Faktura Nr 1603/0019 z dnia 2016.03.16 zakup konsoli, switcha i telefonu systemowego o wartości 2.533,80,-
10. Faktura Nr FNS-235002/2016/05/00020 z dnia 2016.05.10 zakup sprzętu komputerowego o wartości 1.254,00,-
11. Faktura Nr  0067/16/FVS/PN z dnia 2016.05.10 zakup sprzętu komputerowego o wartości 3.500,-
12. Faktura Nr 0101/16/FVS/PN z dnia 2016.06.10 zakup sprzętu komputerowego o wartości 2.728,-
13. Faktura Nr 0110/16/FVS/PN z dnia 2016.06.17 zakup sprzętu komputerowego o wartości 2.728,-
14. Faktura Nr 318/16 z dnia 2016.02.05 zakup oprogramowania FKB, kadry, płace o wartości 6.548,52,-
15. Faktura z dnia 2016.05.12 zakup regałów do archiwum o wartości 2.738,70,-
16. Faktura Nr 299/16 z dnia 2016.02.04 opieka autorska programów komputerowych wartość 8.718,46,-
17. Faktura Nr 1603/0017 z dnia 2016.03.16 usługa wykonania sieci komputerowej i zakup telefonu o wartości 10.607,52,-
18. Faktura Nr 2016/01/001 z dnia 2016.01.04 usługa doradztwo podatkowe o wartości 6.201,66,-
19. Faktura Nr FV-02921/G0400/11/SFAKA/P/01/16 z dnia 2016.01.31 opłata za znaczki pocztowe o wartości 2.075,80,-
20. Faktura Nr FV-06439/G0400/11/SFAKA/P/02/16 z dnia 2016.02.29 opłata za znaczki pocztowe o wartości 3.490,05,-
21. Faktura Nr FV-09576/G0400/11/SFAKA/P/03/16 z dnia 2016.03.31 opłata za znaczki pocztowe o wartości 2.900,30,-
22. Faktura Nr FV-15672/G0400/11/SFAKA/P/05/16  z dnia 2016.05.31 opłata za znaczki pocztowe o wartości 2.012,60,- . Dnia 2016.05.02 kwotę 2.000,-  i z dnia 2016.06.30 kwotę 929,80,- z tytułu opłaty za znaczki pocztowe przeksięgowano na wydatki związane z wypłatą podatku akcyzowego.

Wszystkie faktury zostały sprawdzone pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym, a także zatwierdzone podpisem p. wójt lub z up. p. sekretarz.
Komisja po zapoznaniu się z poszczególnymi wydatkami stwierdza, że środki zostały wykorzystane prawidłowo i zgodnie z założonym planem i potrzebami Urzędu Gminy.
Komisja nie wnosi zastrzeżeń do zrealizowanych wydatków administracyjnych w Urzędzie Gminy.
Na tym posiedzenie zakończono.


Jednostka kontrolowana                            Podpisy Komisji
                       

Wiadomość powiązana z

Komisja 2014 - 2018

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Komisja Rewizyjna 2014 - 2018
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 listopada 2016 14:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 1070
05 kwietnia 2018 14:15 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lutego 2017 10:27 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 listopada 2016 14:55 (Robert Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany