Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół nr 13/2020 Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo z dnia 13.05.2020 r.

Protokół nr 13/2020

Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo z dnia 13.05.2020 r.

 

1.Nazwa i adres kontrolowanego podmiotu:

Urząd Gminy w Kołaczkowie, Wójt Gminy Kołaczkowo – Teresa Waszak, pl. Wł. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo,

2.Imię i nazwisko kontrolujących:

- Adam Kruszyński                                     -  przewodniczący Komisji Rewizyjnej

-Bogusława Wietrzyńska-Stramczewska    - zastępca przewodniczącego Komisji Rewizyjnej

- Magdalena Cieślak                                  - członek Komisji Rewizyjnej

-Zofia Kominek                                          - członek Komisji Rewizyjnej

3.Data przeprowadzonej kontroli:

13 maja 2020 r.

 

4. Określenie przedmiotowego zakresu kontroli i okresu objętego kontrolą:.

Opracowanie opinii i wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy.

 

5. Imię i nazwisko kierownika kontrolowanego podmiotu:

Wójt Gminy Kołaczkowo – Teresa Waszak

6. Przebieg i wynik czynności kontrolnych:

W posiedzeniu Komisji Rewizyjnej wzięli udział wszyscy członkowie, a Urząd Gminy reprezentowała Skarbnik Danuta Olejniczak.  Komisja Rewizyjna nie miała uwag do sposobu przedstawienia informacji o stanie mienia komunalnego, również nie zgłosiła zastrzeżeń do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Kołaczkowo za 2019 rok. Komisja po zapoznaniu się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta Gminy Kołaczkowo sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kołaczkowo za 2019 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego, przystąpiła do głosowania nad wnioskiem o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Kołaczkowo za 2019 r.  Komisja Rewizyjna Rady Gminy Kołaczkowo w głosowaniu jawnym jednogłośnie przyjęła ten wniosek.

 

7.Wnioski pokontrolne:

Po przeanalizowaniu przedłożonych dokumentów Komisja Rewizyjna nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości w wykonaniu dochodów jak i wydatków. Kontrolowane wydatki były dokonane  w granicach kwot ustalonych w planie finansowym, zgodnie z zaplanowanym przeznaczeniem. Zobowiązania wynikające z zwartych umów i przepisów prawa regulowane były terminowo. Wydatki bieżące oraz wydatki inwestycyjne ponoszone były zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Spłaty kredytów i pożyczek regulowane były terminowo i w kwotach określonych w umowach. Wykonanie budżetu Komisja uważa za prawidłowe.

Wobec powyższego Komisja Rewizyjna opiniuje pozytywnie wykonanie przez Wójta Gminy Kołaczkowo Teresę Waszak budżetu za 2019 rok i  postanawia wystąpić do Rady Gminy Kołaczkowo o udzielenie absolutorium.

 

8.Zalecenia pokontrolne:

W przypadku odmowy podpisania protokołu pokontrolnego przez wójta
Gminy Kołaczkowo, jest on obowiązany do złożenia w terminie 3 dni od daty odmowy pisemnego wyjaśnienia jej przyczyny. Wójt może złożyć na ręce Przewodniczącego Komisji uwagi dotyczące kontroli i jej wyników. Uwagi składa się w terminie 7 dni od daty przedstawienia protokołu pokontrolnego do podpisania

 Podpis kierownika kontrolowanego podmiotu:                   Popisy kontrolujących:

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 czerwca 2020 09:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 252
17 czerwca 2020 09:41 (Robert Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany