Odwiedź nową stronę internetową szkoły: kliknij

MYŚL ROKU: "Każdą pracę wykonuj tak, jakby miała ona być ostatnią w życiu" - Marek Aureliusz

Wycieczka klasy VIII do Wrocławia

W dniu 10 czerwca 2019 roku wraz z zaprzyjaźnioną szkołą z Potoka zwiedzaliśmy stolicę Dolnego Śląska.

Wrocław przywitał nas upalną pogodą. Pierwsze kroki skierowaliśmy do Panoramy Racławickiej. W muzeum obejrzeliśmy historyczny obraz Jana Styki i Wojciecha Kossaka upamiętniający bitwę pod Racławicami. Stare Miasto zwiedzaliśmy „ Szlakiem Krasnali”. Pani przewodnik zaprosiła nas na dłuższy spacer, podczas którego pokazała wspaniałe zabytki architektury - gotyckie kościoły, barokowe gmachy klasztorów i uniwersytetów oraz Rynek, Ratusz, Ostrów Tumski i Most Zakochanych. Punktem kulminacyjnym wycieczki było Afrykarium. Tam obserwowaliśmy różne gatunki ryb zamieszkujących morza i oceany, żółwie morskie, węże i inne gady. Atrakcją pobytu w ZOO była „ ściana wody”, pod którą szukaliśmy ochłody. Ostatnim punktem programu był rejs statkiem. O godzinie 17. 00 udaliśmy się na pokład statku wycieczkowego i pływaliśmy po Odrze, obserwując urzekające widoki.

To był dzień niesamowitych wrażeń. Zmęczeni , ale w „ mega” humorze  wróciliśmy na Podkarpacie.