Odwiedź nową stronę internetową szkoły: kliknij

MYŚL ROKU: "Każdą pracę wykonuj tak, jakby miała ona być ostatnią w życiu" - Marek Aureliusz

Wycieczka szkolna

W dniach 6-7 czerwca 2016 roku gimnazjaliści ZS- P Jaszczew wraz z uczniami z Zespołu Szkół w Moderówce uczestniczyli we wspaniałej wycieczce. Celem naszej tegorocznej podróży stał się Ojcowski Park Narodowy oraz Zator. Pierwszego dnia mieliśmy okazję podziwiać Grotę Łokietka
i wysłuchać wspaniałych legend i ciekawostek historycznych, dotyczących tego wspaniałego miejsca. Wspaniała pogoda umożliwiła nam podziwianie przyrody Doliny Prądnika. Zobaczyliśmy Bramę Krakowską, a zakochani mieli okazję napić się wody z legendarnego źródełka miłości. Od Bramy Krakowskiej do Ojcowa zaprowadził nas Szlak Orlich Gniazd. Na własne oczy podziwialiśmy Maczugę Herkulesa oraz okazały, stojący nieopodal zamek w Pieskowej Skale. Kolejnym punktem naszej wyprawy był Zamek Ogrodzieniec, w którym kręcono ekranizację sztuki Aleksandra Fredy „Zemsta”. Przepiękne ruiny, wkomponowane w pejzaż Jury Krakowsko- Częstochowskiej , zachwyciły swoją potęgą i niebywałą historią. Zmęczeni, ale pełni wrażeń udaliśmy się do Olkusza, gdzie czekała na nas pyszna obiadokolacja oraz nocleg, z którego młodzież właściwie nie miała ochoty skorzystać. J

Następnego dnia, tuż po śniadaniu wyruszyliśmy w kierunku „Energylandii” w Zatorze. Ciekawość wrażeń i adrenalina sprawiły, że nikt nie czuł zmęczenia po nieprzespanej nocy. Rollercoaster, młoty, inne zjeżdżalnie i atrakcje wypełniły nam cały dzień. Mogliśmy się zmierzyć z własnymi słabościami, przełamać lęk i w rezultacie dobrze się bawić,szaleć bez granic.

Należy przyznać, że tegoroczna wycieczka w 100% należała do udanych: świetni uczniowie, wspaniała atmosfera, super atrakcje, oddani opiekunowie- nic dodać, nic ująć, a dowodem tego były radosne śpiewy w autokarze do ostatnich chwil zintegrowanych uczniów /J i nauczycieli: Edyty Bondaronek, Agnieszki Próchnickiej, Gabrieli Biedroń, Tomasza Gajdy i Mirosława Izowita/sąsiadujących szkół w Jaszczwi i Moderówce.

Dziękujemy Wam za ten wspaniały, wspólnie spędzony czas!