Odwiedź nową stronę internetową szkoły: kliknij

MYŚL ROKU: "Każdą pracę wykonuj tak, jakby miała ona być ostatnią w życiu" - Marek Aureliusz

Wycieczka szkolna - Zakopane 2012

W dniach 17-18 maja 2012 roku odbyła się długo wyczekiwana wycieczka szkolna do Zakopanego. Mimo kapryśnej pogody wyruszyliśmy wcześnie rano w iście wycieczkowych nastrojach. Jechaliśmy długo, z niepokojem spoglądając w niebo.

Jednak nasi harcerze pięknym śpiewem i melodią gitar rozgonili niemal wszystkie chmury a naszym oczom ukazały się szczyty Tatr pokryte …majowym śniegiem.

Po spotkaniu z naszym przewodnikiem rozpoczęliśmy wędrówkę po Dolinie Kościeliskiej. Poznaliśmy legendy góralskie związane z tym miejscem, odwiedziliśmy bacówkę. Dodatkową atrakcją był oczywiście śnieg, który urozmaicił nasz marsz. Gdy już osuszyliśmy nasze przemoczone stopy udaliśmy się do Capówki w Murzasichlu, czyli gospody , w której mieliśmy nocować. Po kolacji zajęliśmy pokoje, jednakże energia i wrażenia długo nie dawały zasnąć uczniom. Opiekunowie zorganizowali  więc o ognisko, lecz mimo to harcom do wczesnych godzin porannych nie było końca.

Drugi dzień, piękny i słoneczny  poświęciliśmy na Halę Gąsienicową, która również przywitała nas 30-centymetrową warstwą śniegu. Mieliśmy więc wiosnę, lato i zimę w jednym miejscu. Marsz dostarczył nam wielu śmiesznych sytuacji, które długo pozostaną w naszej pamięci. Trasa, nie należała do najłatwiejszych lecz cały wysiłek zrekompensowała nam  cudowna panorama Tatr i  niezapomniana atmosfera. Opaleni, zmęczeni  ale zadowoleni musieliśmy wracać.

Żegnając  Podhale  wszyscy żałowaliśmy, że ten wspólnie spędzony czas tak szybko minął. Mamy nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś pojechać na tak wspaniałą wycieczkę szkolną.