"Mamo, Tato wolę wodę"
Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została zainicjowana w 2009 roku.
Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie
dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych
nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Patronami merytorycznymi
akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.
W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!”
została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Podczas zajęć, których program został opracowany przez specjalistów,
m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów,
a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać
zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej
o właściwościach wody i jej zastosowaniu.
Dobry przykład musi iść z góry, dlatego w tegorocznej
edycji kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” organizator
i partnerzy chcą zwrócić uwagę na szczególną rolę rodziców
w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych.
To właśnie mama i tata mają największy wpływ na dzieci
i dlatego powinni być dla nich wzorem do naśladowania.
Zaplanowane w ramach programu działania mają
jednocześnie uczyć i bawić. Bohaterem kampanii „Mamo, tato, wole wodę!” jest Zdrojek – sympatyczna wodna postać.
Podziękowanie dla naszego przedszkola za udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Mamo, tato wolę wodę"