Statystyki

  • Odwiedziło nas: 743865
  • Do końca roku: 288 dni
  • Do wakacji: 99 dni

"Mamo, Tato wolę wodę"


 

Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została zainicjowana w 2009 roku.

Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie

dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych

nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Patronami merytorycznymi

akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka.

W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!”

została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Podczas zajęć, których program został opracowany przez specjalistów,

m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów,

a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać

zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej

o właściwościach wody i jej zastosowaniu.

Dobry przykład musi iść z góry, dlatego w tegorocznej

edycji kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” organizator

i partnerzy chcą zwrócić uwagę na szczególną rolę rodziców

w procesie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych.

To właśnie mama i tata mają największy wpływ na dzieci

i dlatego powinni być dla nich wzorem do naśladowania.

Zaplanowane w ramach programu działania mają

jednocześnie uczyć i bawić. Bohaterem kampanii „Mamo, tato, wole wodę!” jest Zdrojek – sympatyczna wodna postać.


Podziękowanie dla naszego przedszkola za udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Mamo, tato wolę wodę"