Logo Rudnik Gmina

News

News zdjęcie id 990

INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI KTÓRZY ZŁOŻYLI WNIOSKI NA USUWANIU WYROBÓW AZBESTOWYCH

26.07.2021

Szanowni Mieszkańcy,

Informujemy, że Gmina Rudnik podpisała umowę z firmą ,,HUBER” Hubert Wieczorek, której przedmiotem będzie realizacja zadania pn. ,,Usuwanie wyrobów azbestowych”.
Prace zostaną wykonane dzięki środkom pochodzącym z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiskai Gospodarki Wodnej. Z uwagi na duże zainteresowanie gmin realizacją tego typu zadań (oraz ograniczone środki finansowe) przyznana naszej Gminie dotacja, musiała być również pomniejszona w stosunku do wnioskowanej. Rozpoczęcie przedmiotowych prac przewiduje się jeszcze w tym miesiącu. Na podstawie przekazanej przez nas listy zgłoszeń, pracownicy wybranej firmy będą prowadzić (ze stosownym wyprzedzeniem) telefoniczne ustalenia związane z terminami odbioru materiałów azbestowych. Zadanie będzie realizowane do momentu wyczerpania przyznanych środków. W przypadku nieruchomości  z których nie zostanie odebrany azbest, przewiduje się kontynuację prac pod warunkiem otrzymania środków w przyszłym roku.

Informujemy również o możliwości bezpośredniego kontaktowania się
z przedmiotową firmą w godz. 8.00 - 16.00, tel. 48 332 02 13, dodatkowych informacji udziela także pracownik ds. rolnictwa i ochrony środowiska pod nr tel. 84 684 11 82.

 

Wojt Gminy Zaprasza

Paweł Kucharczyk 

Godziny przyjęć interesantów:

W każdy wtorek w godz:

7:30 - 15:30 


 

URZĄD GMINY RUDNIK  

Rudnik 71 

22-330 Rudnik

tel/fax: 84 6841123

e-mail: urzad@rudnik.gmina.pl

urząd czynny:
pon.-pt. 7:30-15:30

 

 

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

kwiecień 2022
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.