News
INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI KTÓRZY ZŁOŻYLI WNIOSKI NA USUWANIU WYROBÓW AZBESTOWYCH
26.07.2021
Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, że Gmina Rudnik podpisała umowę z firmą ,,HUBER” Hubert Wieczorek, której przedmiotem będzie realizacja zadania pn. ,,Usuwanie wyrobów azbestowych”.
Prace zostaną wykonane dzięki środkom pochodzącym z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiskai Gospodarki Wodnej. Z uwagi na duże zainteresowanie gmin realizacją tego typu zadań (oraz ograniczone środki finansowe) przyznana naszej Gminie dotacja, musiała być również pomniejszona w stosunku do wnioskowanej. Rozpoczęcie przedmiotowych prac przewiduje się jeszcze w tym miesiącu. Na podstawie przekazanej przez nas listy zgłoszeń, pracownicy wybranej firmy będą prowadzić (ze stosownym wyprzedzeniem) telefoniczne ustalenia związane z terminami odbioru materiałów azbestowych. Zadanie będzie realizowane do momentu wyczerpania przyznanych środków. W przypadku nieruchomości z których nie zostanie odebrany azbest, przewiduje się kontynuację prac pod warunkiem otrzymania środków w przyszłym roku.
Informujemy również o możliwości bezpośredniego kontaktowania się
z przedmiotową firmą w godz. 8.00 - 16.00, tel. 48 332 02 13, dodatkowych informacji udziela także pracownik ds. rolnictwa i ochrony środowiska pod nr tel. 84 684 11 82.