Logo Rudnik Gmina

News

News zdjęcie id 349

ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY RUDNIK ZA 2018 ROK

10.06.2019

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Wójt Gminy Rudnik przedstawia Radzie Gminy Raport o stanie Gminy za rok 2018 w terminie do dnia 31 maja 2019 r.

Raport obejmuje podsumowanie działalności w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Rudnik za 2018 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Rudnik.
Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania  zgłoszenia.”


Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Rudnik odbędzie się 28 czerwca 2019 r. o godz. 900 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Rudnik. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 27 czerwca 2019 r. w Urzędzie Gminy Rudnik.

Formularz zgłoszenia do debaty oraz tresć raportu znajdują się poniżej.

Formularz zgłoszenia

Raport o stanie gminy

Wojt Gminy Zaprasza

Paweł Kucharczyk 

Godziny przyjęć interesantów:

W każdy wtorek w godz:

7:30 - 15:30 


 

URZĄD GMINY RUDNIK  

Rudnik 71 

22-330 Rudnik

tel/fax: 84 6841123

e-mail: urzad@rudnik.gmina.pl

urząd czynny:
pon.-pt. 7:30-15:30

 

 

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

grudzień 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.