Logo Rudnik Gmina

News

INFORMACJA - WYCINKA DRZEW NOWE PRZEPISY

07.08.2017

WYCINKA  DRZEW  NOWE  PRZEPISY

Informujemy mieszkańców, że od dnia 17.06.2017r. zmieniają się przepisy odnośnie uzyskiwania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.

1. Aby uzyskać zezwolenie na usunięcie drzew właściciel działki musi obowiązkowo zgłosić taki zamiar do gminy w przypadku, gdy obwód pnia na wysokości 5 cm przekracza:

a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,

b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,

c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew, zezwolenie i zgłoszenie nie obowiązuje.

Druki na zgłoszenie dostępne są w Urzędzie Gminy Rudnik pokój Nr 4 oraz na stronie internetowej.

2. W ciągu 21 dni od złożonego zgłoszenia przedstawiciel gminy dokona oględzin drzewa, które ma być usunięte i sporządzi z tej czynności protokół. Jeżeli po upływie 14 dni od dnia dokonania oględzin gmina nie wniesie sprzeciwu na wycinkę drzewa traktowane to będzie jako „milcząca zgoda” na wycinkę i drzewo będzie można usunąć.

3. Na terenie z którego wycięto drzewa przez 5 lat nie będzie można prowadzić działalności gospodarczej, w przeciwnym razie właściciel poniesie opłatę za dokonaną wycinkę.

4. W przypadku nie usunięcia drzewa prze upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzewa może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia.

Wojt Gminy Zaprasza

Paweł Kucharczyk 

Godziny przyjęć interesantów:

W każdy wtorek w godz:

7:30 - 15:30 


 

URZĄD GMINY RUDNIK  

Rudnik 71 

22-330 Rudnik

tel/fax: 84 6841123

e-mail: urzad@rudnik.gmina.pl

urząd czynny:
pon.-pt. 7:30-15:30

 

 

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

grudzień 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.