Projekt nr RPLD.11.01.01-10-0010/19;  w ramach Osi priorytetowej XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie dla Osi XI.1 Wysoka jakość edukacji;  Poddziałanie XI.1.1 Edukacja przedszkolna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020


Rekrutacja uzupełniająca do projektu pn. Równe szanse i możliwości- rozwój powiatowych przedszkoli" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego będzie prowadzona w dniach 31.08.2020r. - 02.09.2020r. 

Skierowana jest do nauczycieli Ośrodków Wychowania Przedszkolnego zatrudnionych w:

* Przedszkolu Specjalnym w SOSW w Zgierzu

Wsparciem mogą zostać objęci wyłącznie nauczyciele zatrudnieni w wyżej wymienionym Ośrodku Wychowania Przedszkolnego.  Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza rekrutacyjnego dostępnego na stronie internetowej, sekretariacie Placówki oraz w Biurze Projektu.

W ramach rekrutacji uzupełniającej do projektu zakres wsparcia obejmował będzie doskonalenie nauczycieli w zakresie umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy z dziećmi: 

Zadanie 9. Doskonalenie nauczycieli w zakresie umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy z dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi- studia podyplomowe "Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej" - 1 osoba

Zadanie 10. Doskonalenie nauczycieli w zakresie umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy z dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi- kursy i szkolenia:

*Cykl Szkoleń Metoda Masqutowej- 1 osoba

*Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa: 1 osoba

Szczegółowy zakres został opisany w regulaminie rekrutacji dostępnym pod artykułem.

Do kryteriów merytorycznych należą: zgodność studiów podyplomowych, szkoleń, kursów z kierunkami nauczania oraz z potrzebami placówki zawartymi w Diagnozie.


Biuro Projektu: Starostwo Powiatowe w  Zgierzu, ul. Sadowa 6A, Zgierz, pokój 6

Koordynator projektu: Katarzyna Isert- Socha (42 288 81 72)


Pliki do pobrania:

Formularz rekrutacyjny

Regulamin rekrutacyjny

oświadczenie uczestnika projektu