Blisko tysiąc osób skorzystało w ciągu miesiąca z nowo otwartych Punktów Obsługi Klienta Wydziału Komunikacji w Ozorkowie i Głownie. W okresie od 15 czerwca do 16 lipca br. w Głownie 334 osoby, w Ozorkowie zaś 544 złożyły wnioski i odebrały, po kilku dniach, dokumenty dotyczące m. in. zarejestrowania lub wyrejestrowania pojazdu, praw jazdy itp. – mówi Wojciech Brzeski, członek Zarządu Powiatu Zgierskiego.

- Kolejnym 200 osobom udzielono informacji i skierowano je do Zgierza.

Wydział Komunikacji mieszczący się w stolicy naszego powiatu nadal jest najczęściej wybieranym miejscem, gdzie mieszkańcy decydują się uzyskać niezbędne dokumenty (wydział dziennie obsługuje ok. 300 klientów), ale zamiejscowe POK-i są ogromnym ułatwieniem dla mieszkańców gmin, które są oddalone od Zgierza czasem nawet o kilkadziesiąt kilometrów.

- Z hasłem przywrócenia zamiejscowych oddziałów szliśmy do wyborów samorządowych do rady powiatu – mówi wiceprzewodniczący Rady Powiatu Zgierskiego, Władysław Sobolewski. – Dziś zewsząd słyszę głosy od mieszkańców gminy Ozorków i samego Ozorkowa, że są bardzo zadowoleni, że punkty takie działają.