XLI Sesja Rady Miejskiej w Błaszkach

0

Zgodnie z art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8  marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446), zwołuję na dzień 14 listopad 2017 r. (wtorek) o godz.13:00 w  Urzędzie Miejskim w  Błaszkach (sala konferencyjna w budynku B) XLI Sesję Rady Miejskiej w Błaszkach.

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie XLI Sesji Rady Miejskiej w Błaszkach.
2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad,
3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków,
4. Informacja Burmistrza Błaszek o działalności między Sesjami oraz aktualna sytuacja finansowa Gminy,
5. Wystąpienia zaproszonych gości,
6. Interpelacje i zapytania radnych,
7. Informacja na temat ilości złożonych wniosków w roku 2017 mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację zadań Gminy i Miasta Błaszki,
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Błaszki na 2017 rok,
9. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę Nr XXI/129/08 Rady Gminy i Miasta Błaszki z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie opłaty targowej,
10. Podjęcie uchwały w sprawie: zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz ustalenia dopłat do taryfowych grup odbiorców usług w zakresie odprowadzenia ścieków,
11. Podjęcie uchwały w sprawie: podatku od nieruchomości,
12. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały nr XXVII/167/05 Rady Gminy i Miasta Błaszki z dnia 2 grudnia 2005 r. w sprawie podatku od nieruchomości
13. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia stawek podatku od środków transportowych,
14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,
15. Wolne wnioski i informacje radnych,
16. Zakończenie XLI Sesji Rady Miejskiej w Błaszkach.

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Błaszkach

/-/ Agnieszka Bieńkowska

UWAGA!!!
Na podstawie § 5 ust. 2 Regulaminu Rady Miejskiej w Błaszkach materiały na XLI Sesję Rady Miejskiej w Błaszkach dla radnych i przewodniczących rad sołeckich (porządek obrad, projekty uchwał i inne materiały na sesję) są dostępne w zakładce MATERIAŁY NA SESJE