Nabór wniosków o dofinansowanie do usuwania azbestu na 2017 rok

0

Ogłoszenie o naborze wniosków
o dofinansowanie do usuwania azbestu na 2017 rok

W związku z kontynuacją realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Błaszki na lata 2010 – 2016 z perspektywą do roku 2032”, Burmistrz Gminy i Miasta Błaszki ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Błaszki w 2017 roku.
Nabór wniosków będzie trwał od 13 lutego 2017 r. do 15 marca 2017 r.
W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie, powinny złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Błaszki, Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, pokój 20 – komplet dokumentacji.
Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w tut. urzędzie pokój 20 oraz ze strony internetowej urzędu test1.blaszki.pl. Wniosek obejmować będzie planowane prace z zakresu demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. Kwota dofinansowania wynosi do 80% kosztów realizacji zadania. Pozostała kwota (ok. 20%) to wkład własny, który leży po stronie właściciela nieruchomości. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
W przypadku ubiegania się o dofinansowanie na demontaż wyrobów zawierających azbest, wnioskodawca ma obowiązek zgłosić planowaną wymianę pokrycia dachowego w Starostwie Powiatowym w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz. Zgłoszenie musi być dołączone do wniosku o dofinansowanie na usunięcie i unieszkodliwianie azbestu.
Wykonawcą zadania obejmującego prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu na terenie Gminy i Miasta Błaszki będzie firma wybrana w drodze zapytania ofertowego/przetargu. Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, objęte tym naborem, będą zakończone w terminie do 15 października 2017 r. Informujemy, że złożenie wniosku nie stanowi zobowiązania mogącego być podstawą roszczeń. Dofinansowanie nastąpi w przypadku gdy Gmina i Miasto Błaszki otrzyma dotację na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta Błaszki, Referat Gospodarowania Odpadami, pokój 20 w godzinach pracy Urzędu – tel. 43 829 09 31.

Załączniki do pobrania