Zgodnie z art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446), zwołuję na dzień 29 sierpnia 2018 roku. (środa) o godz. 09:00 w Urzędzie Miejskim w Błaszkach (sala konferencyjna w budynku B) L Sesję Rady Miejskiej w Błaszkach.
Proponowany porządek obrad:
-
Otwarcie L Sesji Rady Miejskiej w Błaszkach.
-
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
-
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
-
Informacja Burmistrza Błaszek o działalności między Sesjami oraz aktualna sytuacja finansowa gminy.
-
Wystąpienia zaproszonych gości.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Błaszki na 2018 rok.
-
Podjęcie uchwały w sprawie Szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłaty oraz trybu ich pobierania.
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Błaszek
-
Nakłady na oświatę w latach 2014 – 2018 – potrzeby na najbliższe lata.
-
Przygotowanie obiektów oświatowych do rozpoczęcia roku szkolnego oraz ocena wykonanych w 2018r. remontów w placówkach kulturalno – oświatowych.
-
Wolne wnioski i zapytania radnych.
-
Zakończenie L Sesji Rady Miejskiej w Błaszkach.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Błaszkach
/-/ Agnieszka Bieńkowska
UWAGA!!!
Na podstawie § 5 ust. 2 Regulaminu Rady Miejskiej w Błaszkach materiały na L Sesję Rady Miejskiej w Błaszkach dla radnych i przewodniczących rad sołeckich (porządek obrad, projekty uchwał i inne materiały na sesję) są dostępne w zakładce MATERIAŁY NA SESJE