Logo UE

 

Program asystent rodziny na rok 2022


Program Opieka wytchnieniowa




Biuletyn informacji publicznej MOPR Bytom


Ośrodek Interwencji Kryzysowej


Herb Bytomia


ŚDS Integracja


Logo MRPIPS


Logo rodzina.gov.pl

rodzina.gov.pl


Logo PFRON


Logo SOW


PUP Bytom


Logo ePUAP2


Praca-bytom.info


Logo Portalu OPS


Logo Bytom od Nowa


Logo podatki.gov.pl

 
 
 
 
 

22 1560 1049 0000 9030 0005 3314  wpłaty za usługi opiekuńcze,  pielęgnacyjne; odpłatność za pobyt w Domach Pomocy Społecznej, mieszkaniach chronionych; koszty upomnienia; wszystkie nienależnie pobrane świadczenia

52 1560 1049 0000 9030 0005 3356  wpłaty za usługi specjalistyczne

60 1560 0013 0383 0201 0000 0001  wpłaty za wydanie zaświadczenia

40 1560 0013 2008 2964 3000 0048  wpłaty dot. Kart Dużej Rodziny

13 1560 0013 2008 2964 3000 0049  wpłaty dot. Kart Parkingowych i Legitymacji

UWAGA! Wpłaty za wydanie karty parkingowej (21 zł) i duplikatu legitymacji (15 zł) należy dokonać dopiero po weryfikacji uprawnień do ich posiadania u pracownika Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Bytomiu pod numerem tel. 32 388-67-10 lub 32 388-67-04

WAŻNE !  W tytule wpłat należy wpisać imię i nazwisko osoby, za którą dokonywana jest wpłata.

Godziny pracy kasy (ul. Strzelców Bytomskich 16, pokój 9):

poniedziałek 10.00 - 15.30, przerwa 12.30 - 13.00

wtorek         10.00 - 14.00, przerwa 11.30 - 12.00

środa           10.00 - 14.00, przerwa 11.30 - 12.00

czwartek      10.00 - 14.00, przerwa 11.30 - 12.00

piątek          10.00 - 12.30, przerwa 11.00 - 11.30

WZÓR WNIOSKU O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O KORZYSTANIU BĄDŹ NIE KORZYSTANIU Z POMOCY MOPR dostępny jest na naszej stronie internetowej (zakładka: Druki do pobrania – Zaświadczenie o korzystaniu z pomocy MOPR) lub w formie papierowej - druki wyłożone przy urnie, wystawionej przy wejściu głównym do budynku przy ulicy Strzelców Bytomskich 16.

Wysyłka korespondencji (decyzja, zaświadczenie, inne pismo) dokonywana będzie częściowo za pośrednictwem operatora pocztowego.

Przesyłanie informacji do części klientów za pośrednictwem gońców (wyłącznie poprzez pozostawienie w odbiorczych skrzynkach adresowych awiza) o możliwości odbioru korespondencji bezpośrednio w Ośrodku, ze wskazaniem godzin odbioru przysyłki, ustalonych z innymi działami merytorycznymi, które będą także miały wyznaczony czas na bezpośredni kontakt w klientem.

Awiza wystawione po 15 maja br. stanowią podstawę do odbioru korespondencji w Ośrodku. Przypominamy o obowiązku posiadania dowodu tożsamości, a także ważnego pełnomocnictwa (w przypadku odbioru korespondencji osobie trzeciej).


RODO - Klauzule informacyjne związane z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. .pdf (508 KB)


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BYTOMIU (MOPR)
z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom

prowadzi rekrutację kandydatów do pracy na stanowisko:
PRACOWNIK SOCJALNY

Szczegóły oferty, w tym wymagania kwalifikacyjne wobec kandydatów oraz zakres realizowanych zadań na oferowanym stanowisku w załączniku:
Pracownik socjalny .pdf (309 KB) - oświadczenie .pdf (343 KB)


MOPR CZEKA NA KANDYDATÓW NA RODZICÓW ZASTĘPCZYCH

Dzieciaki

ARTYKUŁY I REPORTAŻE

Logo TVP3 KatowiceSfera TV

Informacje można uzyskać w Dziale Pieczy Zastępczej i Asysty Rodzinnej
MOPR w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 21 (pok. 33).


Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu poszukuje kandydatów na zawodowe i niezawodowe rodziny zastępcze.

Wyczerpujących informacji na ten temat udzielają pracownicy Działu Wsparcia Rodziny pod nr telefonów 32 388-90-61 lub 32 388-61-53.

KTO MOŻE ZOSTAĆ RODZINĄ ZASTĘPCZĄ LUB RODZINNYM DOMEM DZIECKA, czyli wymagania dla kandydatów na rodziców zastępczych:

Pełnienie funkcji rodziny zastępczej oraz prowadzenie rodzinnego domu dziecka może być powierzone małżonkom lub osobie niepozostającej w związku małżeńskim, którzy:

Warto zauważyć, że w przypadku rodziny zastępczej niezawodowej, co najmniej jedna osoba tworząca tę rodzinę musi posiadać stałe źródło dochodów, np. wynagrodzenie za pracę, emeryturę. Ponadto kandydaci na rodziny zastępcze niezawodowe lub zawodowe oraz rodzinne domy dziecka nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydaci do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej oraz do prowadzenia rodzinnego domu dziecka winni posiadać świadectwo ukończenia szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej.

Logo Fundacji Imago  
BYTOMSKI PROGRAM ASYSTENCKI jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
 
Celem  projektu jest wsparcie niezależnego życia 36 osób (22 kobiet i 14 mężczyzn) z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych zamieszkujących na terenie Bytomia, poprzez organizowanie i świadczenie wysokiej jakości usług asystenckich, w okresie 01.2021-12.2022.
 
W ramach projektu oferujemy świadczenie usług asystenckich, które obejmować będą m.in.:
  • Wspólne spędzanie czasu wolnego mające na celu rozwój aktywności społecznej, zainteresowań i organizacji czasu wolnego
  • Pomoc w przemieszczaniu się m.in. do punktów usługowych, szkoły, pracy, lekarza, na rehabilitację 
  • Pomoc w zaadoptowaniu się na stanowisku pracy
  • Wspomaganie w załatwianiu spraw urzędowych
  • Wspólna aktywność rekreacyjno-sportowa oraz  kulturalno-oświatowa
  • Wsparcie w codziennych obowiązkach domowych
Projekt jest przeznaczony dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością zamieszkujących na terenie miasta Bytom, w tym:
  • Osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
  • Osób wymagających stałego lub okresowego wsparcia w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego niezbędnych do ich aktywnego funkcjonowania społeczno-zawodowego lub edukacyjnego
Rekrutacja do projektu planowana jest w styczniu/lutym 2021
Termin realizacji projektu: 01.2021-12.2022
Wstępnych zapisów do projektu można dokonać:
  • Telefonicznie: nr 797-110-933 
  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełne informacje o projekcie, regulamin rekrutacji z formularzem rekrutacyjnym, wersje elektroniczne dokumentów do pobrania podane będą na stronie www.fundacjaimago.pl
 
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ DO BIURA PROJEKTU:
41-902 Bytom, ul. Moniuszki 22, pokój 112 (I piętro)
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek od 10.00 do 15.00
 
Fundacja IMAGO jest organizacją pozarządową prowadzącą usługi społeczne w ramach działalności statutowej. W latach 2012-2020 zrealizowała ponad 30 projektów w obszarze aktywizacji społeczno-zawodowej. Czternaście projektów, z których skorzystało ponad 500 osób, poświęcono usługom wspierającym osoby z niepełnosprawnością i ich rodziny (asystentura, przerwa regeneracyjna). Fundacja posiada doświadczenie w prowadzeniu ośrodków asystenckich na terenie woj. Śląskiego (Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Zabrze, Radzionków), a także aglomeracji wrocławskiej. Fundacja jest członkiem Polskiej Unii Zatrudnienia Wspomaganego, Sieci Pozarządowych Instytucji Rynku Pracy, Koalicji na rzecz Usług Asystenckich oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Krótkiej Przerwy (ISBA).