Realizacja: IDcom.pl
16 października 2014 10:16 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
Kołaczkowo: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2017r.
Numer ogłoszenia: 343528 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4385324, faks 0-61 4385321.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności
Zamawiającego w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2017r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego od 01.01.2015r. do 31.12.2015r w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia).Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie
działalności ubezpieczeniowej, warunek zostanie spełniony poprzez dołączenie do oferty kopi
dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o
działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950), tzn. kopia zezwolenia Komisji
Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia
2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru
Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli
rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego
organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do
prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych
przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie
spełniony poprzez podpisanie stosownego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie
spełniony poprzez podpisanie stosownego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie
spełniony poprzez podpisanie stosownego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie
spełniony poprzez podpisanie stosownego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena – 80
2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową).
Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2017 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2018 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 6) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy. 7) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającegoi Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki, 8) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie, plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie, plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. nr 22-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do siedziby zamawiającego wpłynęły zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego na usługi ubezpieczeniowe następującej treści:
Pytanie 1:
KLAUZULE OBLIGATORYJNIE WŁĄCZONE DO ZAKRESU UBEZPIECZENIA
8. Klauzula automatycznego pokrycia w sprzęcie elektronicznym – … Ochrona ubezpieczeniowa dla nowo nabytego mienia w części przekraczającej 30% limit odpowiedzialności rozpoczyna się od dnia następnego po złożeniu do Ubezpieczyciela wniosku o doubezpieczenie. Prośba o zmianę max limitu na 20%, zamiast 30%
24. Klauzula miejsca ubezpieczenia - … Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również szkody w ubezpieczonym mieniu znajdującym się poza miejscem ubezpieczenia w związku z jego wypożyczeniem, wynajmem, dzierżawą, adaptacją lub ekspozycją. Prośba o usunięcie tego zapisu w niniejszej klauzuli.
29. Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie - Zmiana max limit 100 000 zł, zamiast 300 000 zł
32. Klauzula ubezpieczenia mienia zabytkowego, unikatowego – Prośba o przeniesienie do klauzul fakultatywnych.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie 2:
Ubezpieczenie OC zarządcy dróg publicznych – proszę o podanie ilości dróg w km (189) w rozbiciu na drogi utwardzone i nieutwardzone.
Odpowiedź:
Gmina Kołaczkowo ma 37 km dróg utwardzonych, a nieutwardzonych 152 km tj. łącznie 189 km.
Pytanie 3:
UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH (SIWZ str. 43):
Zakres ubezpieczenia winien obejmować, co najmniej następujące ryzyka i koszty:
- podtopienie mienia w wyniku deszczu nawalnego, topnienia mas śniegu lub spływu wód po zboczach lub stokach na terenach górskich lub falistych oraz wystąpienia powodzi w sąsiednim otoczeniu (w tym podniesienie się poziomu wody w wyniku powodzi) z limitem odpowiedzialności 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznym okresie ubezpieczenia. Zmiana max limit na 100 000,00 zł
- dewastację – rozumianą jako umyślne lub nieumyślne uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie (w tym również przez podopiecznych i pensjonariuszy także niepełnosprawnych intelektualnie lub z ograniczoną świadomością), także bez kradzieży z włamaniem lub rabunku oraz uszkodzenie mienia przez zwierzęta. Prośba o usunięcie zaznaczonego zapisu.
Definicje (SIWZ str. 44):
Huragan - wiatr o prędkości nie mniejszej niż 13,9 m/sek – zmiana na nie mniejszej niż 17 m/sek.
Śnieg - bezpośrednie działanie ciężaru śniegu lub lodu oraz przewrócenie się mienia sąsiedniego na ubezpieczone mienie wskutek działania ciężaru śniegu lub lodu, powodujące szkody w ubezpieczonym mieniu. Ubezpieczenie obejmuje także szkody w konstrukcji i poszyciu dachu (w tym opierzeniu i orynnowaniu dachu) powstałe w wyniku zamarzania topniejącego śniegu lub lodu. Prośba o wprowadzenie max limit 50 000,00 zł
Zalanie - … Ryzyko zalania obejmuje również szkody wynikające z niedrożności lub z niedostatecznej drożności urządzeń odprowadzających wodę (kanalizacji odpływowej) w wyniku ich awarii lub zapchania oraz szkody powstałe w wyniku topnienia mas śniegu lub lodu pokrywającego dach i inne elementy budynków lub budowli, jeżeli rozszczelnienie dachu i innych elementów powstało pod wpływem działania mrozu (zamarzania wody). Prośba o wprowadzenie max limit 50 000 zł
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie proponowanych zmian.
Pytanie 4:
UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE:
Zakres ubezpieczenia AC:
- kradzieży pojazdu lub części jego wyposażenia; uszkodzenie pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, rabunku oraz rozboju,Wykreślenie zaznaczonego zapisu.
- szkody powstałe wskutek uszkodzenia silnika w wyniku zassania do niego wody, - Usunięcie zapisu.
- koszty holowania pojazdu po szkodzie objętej umową ubezpieczenia do wysokości minimum 2.000 zł na pojazd do siedziby Ubezpieczającego/Ubezpieczonego lub warsztatu naprawczego bez stosowania ograniczenia w postaci limitu kilometrów.
- koszty związane z wymianą płynów eksploatacyjnych w przypadku uszkodzenia układów silnika ubezpieczonego pojazdu na skutek wypadku ubezpieczeniowego objętego umową ubezpieczenia, Prośba o wykreślenie zapisów.
- w przypadku stwierdzenia szkody całkowitej nie będzie następowało automatyczne rozwiązanie umowy ubezpieczenia. – Zmiana zapisu.
- na wypłatę ani wysokość odszkodowania nie będzie miała wpływu prędkość z jaką poruszał się dany pojazd w chwili zaistnienia szkody lub niedostosowanie się przez kierującego pojazdem do innych przepisów ruchu drogowego. Usunięcie zaznaczonego zapisu.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie proponowanych zapisów.
Pytanie 5:
UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE:
Zakres ubezpieczenia AC:
- kradzieży pojazdu lub części jego wyposażenia; uszkodzenie pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, rabunku oraz rozboju, Wykreślenie zaznaczonego zapisu.
- szkody powstałe wskutek uszkodzenia silnika w wyniku zassania do niego wody, - Usunięcie zapisu.
- koszty holowania pojazdu po szkodzie objętej umową ubezpieczenia do wysokości minimum 2.000 zł na pojazd do siedziby Ubezpieczającego/Ubezpieczonego lub warsztatu naprawczego bez stosowania ograniczenia w postaci limitu kilometrów. Zmiana zapisu na: koszty holowania lub transportu pojazdu z miejsca zdarzenia do miejsca zamieszkania, lub siedziby Ubezpieczonego lub miejsca naprawy – jednak maksymalnie do kwoty 500 zł
- koszty związane z wymianą płynów eksploatacyjnych w przypadku uszkodzenia układów silnika ubezpieczonego pojazdu na skutek wypadku ubezpieczeniowego objętego umową ubezpieczenia, Prośba o wykreślenie zapisów.
- w przypadku stwierdzenia szkody całkowitej nie będzie następowało automatyczne rozwiązanie umowy ubezpieczenia. – Zmiana zapisu.
- na wypłatę ani wysokość odszkodowania nie będzie miała wpływu prędkość z jaką poruszał się dany pojazd w chwili zaistnienia szkody lub niedostosowanie się przez kierującego pojazdem do innych przepisów ruchu drogowego. Usunięcie zaznaczonego zapisu.
- w przypadku stwierdzenia szkody całkowitej Ubezpieczyciel na wniosek Ubezpieczonego zobowiązuje się do udzielenie pomocy przy zagospodarowaniu i późniejszym zbyciu pozostałości pojazdu po szkodzie, a w szczególności do znalezienia nabywcy pojazdu w stanie uszkodzonym. Jednocześnie Ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia różnicy pomiędzy oszacowaną wartością pozostałości, a ceną uzyskaną ze sprzedaży, do której doszło w wykonaniu obowiązku przewidzianego w zdaniu poprzednim. W przypadku braku nabywcy na pojazd uszkodzony, Ubezpieczyciel wypłaci całą sumę odszkodowania po dokonaniu złomowania pojazdu. W przypadku rezygnacji Ubezpieczonego z oferty nabycia pozostałości przez wskazany podmiot, Ubezpieczyciel określa odszkodowanie w kwocie odpowiadającej wartości pojazdu w dniu ustalenia odszkodowania pomniejszone o wartość pozostałości powypadkowych ustalone na podstawie systemów eksperckich. Usunięcie zapisu – zakres i warunki w przypadku szkody całkowitej w pojeździe zgodnie z OWU.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów.
Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.
--------------------------
Do siedziby zamawiającego wpłynęło zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego na usługi ubezpieczeniowe następującej treści:
Pytanie 1:
UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DELIKTOWEJ I KONTRAKTOWEJ:
k. odpowiedzialność cywilną pracodawcy za szkody poniesione przez pracowników w związku
z wypadkiem przy pracy (niezależnie od formy zatrudnienia, w tym wolontariuszom, praktykantom, stażystom, itp.).
Ubezpieczenie OC pracodawcy nie obejmuje:
1) szkód wynikających z wypadków przy pracy mających miejsce poza okresem ubezpieczenia,
2) szkód powstałych wskutek stanów chorobowych nie wynikających z wypadków przy pracy,
3) świadczeń przysługujących poszkodowanemu z ubezpieczenia społecznego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych. Prośba o wprowadzenie max limitu 500 000 zł
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.
Przeczytano: 1671 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: