Przetargi

Przetarg na dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo w ramach projektu - Przedszkole w szkole.

12 sierpnia 2014 14:04 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo

Kołaczkowo: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo w ramach projektu - Przedszkole w szkole
Numer ogłoszenia: 268266 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty , Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4385083, faks 61 4385321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo w ramach projektu - Przedszkole w szkole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo w ramach projektu - Przedszkole w szkole współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Kołaczkowo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 44.41.10.00-4, 45.33.24.00-7, 39.16.10.00-8, 44.10.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo telefon 61 4385083.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo telefon 61 4385083, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń (toalety dla dzieci i personelu) w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja toalet dla dzieci i personelu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach Wyposażenie lub doposażenie kuchni, poprzez zakup i montaż Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów Zakup i montaż rolet okiennych Zakup wyposażenia wypoczynkowego Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zabezpieczenie grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Przeczytano: 1272 razy.| Wydrukuj

Do góry