Realizacja: IDcom.pl
15 lipca 2014 14:56 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
Kołaczkowo: Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo
Numer ogłoszenia: 236820 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty , Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4385083, faks 61 4385321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Kołaczkowo w ramach projektu - Przedszkole w szkole współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Kołaczkowo..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.16.21.00-6, 44.41.10.00-4, 45.33.00.00-9, 39.16.21.10-9, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo telefon 61 4385083.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń (toalety dla dzieci i personelu) w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja toalet dla dzieci i personelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach Wyposażenie lub doposażenie kuchni, poprzez zakup i montaż Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów Zakup i montaż rolet okiennych Zakup wyposażenia wypoczynkowego Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zabezpieczenie grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych dla Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowe w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zabawki, pomoce dydaktyczne, artykułu plastyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarki dla Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, w Szkole Podstawowej w Borzykowie, w Szkole Podstawowej w Bieganowie, w Szkole Podstawowej w Grabowie Królewskim, w Szkole Podstawowej w Sokolnikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Przeczytano: 1473 razy.| Wydrukuj
załączniki 1-5 do SIWZ [307.07 KB]
załącznik nr 11 do SIWZ [157.23 KB]
załącznik nr 11 do SIWZ [11.44 KB]
załącznik nr 12 do SIWZ [319.42 KB]
załącznik nr 12 do SIWZ [19.74 KB]
załącznik nr 13 do SIWZ [569.04 KB]
załącznik nr 13 do SIWZ [35.18 KB]
załącznik nr 14 do SIWZ [216.46 KB]
załącznik nr 14 do SIWZ [14.58 KB]
mapki sytuacyjne- do przetargu [852.64 KB]
BIEGANOWO- do zgłoszenia i przetargu [44.16 KB]
BIEGANOWO- przedmiar [70.2 KB]
BIEGANOWO- Charakterystyka robót [51.74 KB]
BORZYKOWO- do zgłoszenia i przetargu [33.31 KB]
BORZYKOWO- przedmiar [55.99 KB]
BORZYKOWO- Charakterystyka robót [44.41 KB]
GRABOWO KRÓLEWSKIE- do zgłoszenia i przetargu [33.7 KB]
GRABOWO KRÓLEWSKIE - przedmiar [54.33 KB]
GRABOWO KRÓLEWSKIE- Charakterystyka robót [42.51 KB]
KOŁACZKOWO- do zgłoszenia i przetargu [34.29 KB]
KOŁACZKOWO- przedmiar [60.27 KB]
KOŁACZKOWO- Charakterystyka robót [45.55 KB]
SOKOLNIKI- do zgłoszenia i przetargu [35.6 KB]
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: