Realizacja: IDcom.pl
27 września 2012 14:29 | Przetargi
Dnia 26.09.2012 do siedziby Zamawiającego wpłynęły zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej następującej treści:
Pytanie 1. Zwracamy się z prośba o udzielenie informacji odnośnie okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej lub umów kompleksowych dla poszczególnych punktów.
Odpowiedź: Sytuacja dla poszczególnych punktów jest zróżnicowana: w punktach poboru oświetlenia ulicznego oraz punktach nr 2, 13, 15, 17, 18, 19 ( numeracja według załącznika do SIWZ) Gmina ma zawarte umowy na czas nieokreślony. Wypowiedzenie składane jest na piśmie a umowa zostaje rozwiązana ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu , w którym oświadczenie o wypowiedzeniu umowy dotarło do sprzedawcy. W pozostałych punktach (ZGKiM oraz pozostałych punktach Gminy) umowa wygasa z dniem 31.12.2012 roku.
Pytanie 2. Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający posiada obecnie rozdzielne umowy na sprzedaż i dystrybucję energii oraz czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz pierwszy?
Odpowiedź: Sytuacja dla poszczególnych punktów jest zróżnicowana: w punktach poboru oświetlenia ulicznego oraz punktach nr 2, 13, 15, 17, 18, 19 ( numeracja według załącznika do SIWZ) gmina ma zawarte umowy kompleksowe i zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy. W pozostałych punktach ( ZGKiM oraz pozostałych punktach Gminy) Gmina ma zawarte oddzielne umowy na sprzedaż i dystrybucję i w tych punktach poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz drugi.
Pytanie 3. Zwracamy się z prośbą o informację na terenie którego Operatora Systemu Dystrybucyjnego znajdują się punkty wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ?
Odpowiedź: Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA.
Pytanie 4.Czy Zamawiający przewiduje udostępnienie załączników do SIWZ w wersji edytowalnej wszystkim chętnym do złożenia ofert?
Odpowiedź: Zamawiający na prośbę udostępni wersję edytowalną wszystkich załączników do SIWZ i umieści je na stronie internetowej www.kolaczkowo.pl jak również w BIP-ie.
Przeczytano: 951 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: