Realizacja: IDcom.pl
23 lutego 2021 15:24 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
Wójt Gminy Kołaczkowo
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać poniżej treści ogłoszenia.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie zakupowej na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://portal.smartpzp.pl/kolaczkowo, w terminie do dnia 10 marca 2021 roku, do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 10 marca 2021 roku o godz. 10:05
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert tj. do dnia 8 kwietnia 2021 roku.
Kryterium oceny ofert:
Cena - 60 pkt.
Okres gwarancji - 40 pkt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Termin składania ofert został przesunięty na dzień 12. marca 2021 r. do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi 12.marca 2021 r., godz. 10:05
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert tj. do dnia 10. kwietnia 2021 r.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 2021/BZP 00009839/01 w dniu 23.02.2021 r.
Ogłoszenie o zmianie zamówienia nr 2021/BZP 00012035/01 z dnia 02.03.2021 r.
Przeczytano: 362 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: