![Statystka odwiedzin: 1051690](../../../../licznik/1051690/licznik.png)
Realizacja: IDcom.pl
07 kwietnia 2016 07:55 | Aktualności
I N F O R M A C J A
dot. sfinansowanie usuwania
wyrobów zawierających azbest
Urząd Gminy w Kołaczkowie informuje, że rozpoczęto realizację „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego”, z którego mogą skorzystać mieszkańcy Naszego powiatu.
• Powiat Wrzesiński pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, pakowanie, zważenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie). Dofinansowanie nie obejmuje kosztu zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.
• Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (w tym również w sektorze produkcji rolnej), o ile azbest pochodził będzie z budynków związanych z tą produkcją, obowiązane są dołączyć do wniosku informacje niezbędne do udzielenia pomocy de minimis.
• Wykonawca zadania zostanie wyłoniony w drodze przetargu i przystąpi do wykonywania prac po podpisaniu umowy z Powiatem Wrzesińskim. Realizacja Programu przewidziana jest do września 2016 roku.
• Środki finansowe na realizację Programu pochodzą z budżetu powiatu, dotacji gmin biorących udział w Programie (Września, Miłosław, Nekla, Pyzdry, Kołaczkowo) oraz dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu z udziałem środków udostępnionych
przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
• Wnioskodawcy przed rozpoczęciem prac są zobowiązani do złożenia w Wydziale Budownictwa, Środowiska i Rolnictwa w Starostwie Powiatowym, zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.
• Szczegółowe informacje o programie znajdą Państwo w Uchwale nr 325/2016 Zarządu Powiatu Wrzesińskiego z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu finansowania oraz realizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego w 2016 r.”
Uwaga:
- Ostateczny termin składania wniosków do Urzędu Gminy
w Kołaczkowie upływa w dniu 1 lipca 2016 r.
- Wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Wniosek i oświadczenie można pobrać:
- w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie pok. nr 11,
- na stronie http://bip.kolaczkowo.pl
Przeczytano: 1069 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: