Aktualności

INFORMACJA dot. sfinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest

26 kwietnia 2012 14:59 | Aktualności

INFORMACJA
dot. sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest



Urząd Gminy w Kołaczkowie informuje, że rozpoczęto realizację „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu wrzesińskiego w roku 2012”, z którego mogą skorzystać mieszkańcy Naszego powiatu.
W ramach tego programu finansowane jest 100% kosztów demontażu i odbioru eternitu lub 100% samego odbioru zdjętego już eternitu. Demontaż będzie wykonywała firma wyłoniona przez powiat w przetargu nieograniczonym.
Nie ma możliwości, aby mieszkańcy dostawali pieniądze na te prace. Program finansowany jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, a także z budżetu powiatu i gmin: Września, Miłosław, Nekla, Pyzdry, Kołaczkowo.
Termin składania wniosków do Urzędu Gminy w Kołaczkowie mija 15 maja 2012 r. (wnioski, które wpłyną po terminie będą rozpatrywane w ramach posiadanych środków).

Regulamin finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego w 2012 roku wraz z załącznikami tj.:

  • Załącznik nr 1 WNIOSEK (dot. sfinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest,
  • Załącznik nr 2 OŚWIADCZENIE (dot. beneficjentów pomocy de minimis w rolnictwie prowadzących działalność związaną z produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi )


zgodnie
z Regulaminem finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego w 2012 roku



Wniosek, oświadczenie oraz szczegółowe informacje można uzyskać także bezpośrednio w Urzędzie Gminy – pokój nr 11 (tel. 61-3480341).

Przeczytano: 1294 razy.| Wydrukuj

Do góry