OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2010
Lokalnej Grupy Działania Kraina Nafty (http://www.kraina-nafty.pl/)
z dnia 14.05.2010 roku
Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 223 poz. 1458 z dnia 18 grudnia 2008 r.).
Zarząd Lokalnej Grupy Działania Kraina Nafty
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu
I. Wymagania niezbędne:
w zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków:
ukończone wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości,
ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości i wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
obywatelstwo polskie.
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno skarbowe.
II. Wymagania dodatkowe:
umiejętność obsługi programów komputerowych: księgowych, płatnika składek ZUS, podatkowych,
doświadczenie zawodowe,
certyfikaty potwierdzające inne umiejętności .
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie rachunkowości jednostki;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
IV. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) |
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane
i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 31.05.2010 r.
do godz. 14:00, pod adresem: Lokalna Grupa Działania „Kraina Nafty” 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14,
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w biurze LGD Kraina Nafty
- nazwa stanowiska: główny księgowy”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływy do Biura LGD), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w biurze LGD w dniu 2.06.2010 r. o godz. 16:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 13 44 07 043.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu Konkursu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie internetowej LGD „Kraina Nafty”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w na stronie internetowej LGD „Kraina Nafty” oraz na tablicach informacyjnych biura LGD w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.