Protokoły z Sesji

PROTOKÓŁ NR I/ 2018 z obrad I sesji Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 23.11.2018 r. w sali Urzędu Gminy w Kołaczkowie

PROTOKÓŁ NR I/ 2018
z obrad I sesji Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 23.11.2018 r. w sali Urzędu Gminy w Kołaczkowie


I sesja Rady Gminy Kołaczkowo została zwołana na podstawie postanowienia Komisarza Wyborczego w Koninie na dzień 23 listopada 2018 r. na godzinę 15:00.
Ad.1
Zgodnie z Postanowieniem Komisarza Wyborczego w Koninie z dnia 9 listopada 2018 r. oraz przepisami ustawy o samorządzie gminnym, pierwszą sesję nowo wybranej rady gminy, do czasu wyboru przewodniczącego rady, prowadził najstarszy wiekiem radny obecny na sesji.
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo, który otworzył I sesję Rady Gminy Kołaczkowo.
Ad.2
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo poprosił o odśpiewanie hymnu państwowego.
Powitał radnych gminy, wójta gminy, sołtysów oraz zaproszonych gości. Listy obecności w załączeniu – zał. nr 1 i 2.
Ad.3
Ilona Zajdowicz Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Kołaczkowie odczytała wyniki wyborów, a następnie wręczyła radnym zaświadczenia o wyborze na radnego.
Ad.4
Zgodnie z art. 23a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, przed przystąpieniem do wykonywania mandatu Radni złożyli ślubowanie.
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo odczytał rotę ślubowania, a następnie wyczytywał kolejno nazwiska Radnych, po czym Radni wypowiedzieli słowo „ślubuję”, a niektórzy dodawali zdanie: „Tak mi dopomóż Bóg”.
„Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców.”
Wszyscy radni złożyli ślubowanie.
Lista Radnych:
Górecki Piotr
Grabowska Danuta
Jakubowska Małgorzata
Kominek Zofia
Konieczny Krystian
Kruszyński Adam
Majchrzak Wojciech
Przybylski Jan
Ptaszyński Robert
Siemiątkowski Jerzy
Stefański Michał
Urbaniak Wiesław     
Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława
Woś Jerzy
Zgolińska  Ewa
Ad.5
Ilona Zajdowicz Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Kołaczkowie podsumowała wyniki wyborów i wręczyła Pani Teresie Waszak zaświadczenie o wyborze na Wójta Gminy Kołaczkowo.
Ad.6
Zgodnie z art. 29a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym Wójt Teresa Waszak złożyła wobec Rady Gminy Kołaczkowo ślubowanie odczytując rotę ślubowania:
„Obejmując urząd Wójta Gminy Kołaczkowo uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta i gminy”.
Ad.7
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo stwierdził, że zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) na sali znajduje się 15 radnych wybranych w wyborach samorządowych w dniu 21 listopada 2018 r. Rada Gminy Kołaczkowo posiada zatem quorum upoważniające do podejmowania prawomocnych uchwał.
Ad.8
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo przedstawił porządek obrad.
Radny Michał Stefański wniósł o wprowadzenie zmian do porządku obrad zaproponowanego przez Komisarza Wyborczego w Koninie,  poszerzając o punkty dotyczące wyboru składu komisji stałych Rady Gminy Kołaczkowo.
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo wniosek radnego Michała Stefańskiego poddał pod głosowanie.
Wyniki głosowania: ZA(10), PRZECIW (5), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
PRZECIW: Majchrzak Wojciech, Siemiątkowski Jerzy, Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Woś Jerzy,  Zgolińska Ewa
Poszerzony porządek obrad stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Ad. 9
Wybór Przewodniczącego Rady
a)Wybór komisji skrutacyjnej
radna  Danuta Grabowska na członka komisji skrutacyjnej zgłosiła kandydaturę radnego Piotra Góreckiego
radny Piotr Górecki na członka komisji skrutacyjnej zgłosił kandydaturę radnego Michała Stefańskiego
radny Michał Stefański na członka komisji skrutacyjnej zgłosił kandydaturę radnej Zofii Kominek.
Wszyscy zgłoszeni kandydaci na członków komisji skrutacyjnej wyrazili zgodę na pracę w komisji.
Członkowie komisji skrutacyjnej na przewodniczącego komisji wybrali radnego Michała Stefańskiego.
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo odczytał Uchwałę Nr I/1/2018 w sprawie powołania komisji skrutacyjnej. Uchwała została przyjęta i stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Radny Michał Stefański przewodniczący komisji skrutacyjnej zapoznał radnych z Uchwałą Nr I/1/2002 z 21.11.2002 r. w sprawie zasad wyboru przewodniczącego Rady oraz I i II wiceprzewodniczącego.
b)
radna Małgorzata Jakubowska zgłosiła kandydaturę radnej Danuty Grabowskiej na funkcję przewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
Radna Danuta Grabowska wyraziła zgodę na kandydowanie na Przewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
Nikt z radnych nie zgłosił innych kandydatur.
c)
Komisja skrutacyjna przeprowadziła głosowanie.
Radny Michał Stefański przewodniczący komisji skrutacyjnej odczytał protokół tajnego głosowania w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Protokół wyników głosowania stanowi załącznik nr 5 do protokołu.
d)
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo odczytał Uchwałę Nr I/2/2018 w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Uchwała stanowi załącznik nr 6 do protokołu.
Wyniki tajnego głosowania: ZA(12), PRZECIW (3), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0)
Ad.10
Jerzy Woś Senior Rady Gminy Kołaczkowo pogratulował radnej Danucie Grabowskiej objęcia funkcji Przewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo i przekazał prowadzenie sesji.
Pkt 11
Przystąpiono do wyboru I wiceprzewodniczącego Rady
a)Wybór komisji skrutacyjnej
radny Piotr Górecki na członka komisji skrutacyjnej zgłosił kandydaturę radnego Roberta Ptaszyńskiego
radny Robert Ptaszyński na członka komisji skrutacyjnej zgłosił kandydaturę radnego Adama Kruszyńskiego
radny Robert Ptaszyński na członka komisji skrutacyjnej zgłosił kandydaturę radną Małgorzatę Jakubowską
Wszyscy zgłoszeni kandydaci na członków komisji skrutacyjnej wyrazili zgodę na pracę w komisji.
Członkowie komisji skrutacyjnej na przewodniczącego komisji wybrali radnego Roberta Ptaszyńskiego.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę Nr I/3/2018 w sprawie powołania komisji skrutacyjnej. Uchwała została przyjęta i stanowi załącznik nr 7 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
b)zgłaszanie kandydatów
radny Robert Ptaszyński zgłosił na funkcję I wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo kandydaturę radnego Michała Stefańskiego.
Radny Michał Stefański wyraził zgodę na kandydowanie na I Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
Nikt z radnych nie zgłosił innych kandydatur.
c)
Komisja skrutacyjna przeprowadziła głosowanie.
Radny Robert Ptaszyński przewodniczący komisji skrutacyjnej odczytał protokół tajnego głosowania w sprawie wyboru I Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Protokół wyników głosowania stanowi załącznik nr 8 do protokołu.
d)
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę Nr I/4/2018 w sprawie wyboru I Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Uchwała została przyjęta i stanowi załącznik nr 9 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(11), PRZECIW (4), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0)
Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
a)
Komisja skrutacyjna w składzie przewodniczący radny Robert Ptaszyński, członkowie radna Małgorzata Jakubowska i radny Adam Kruszyński wyrazili zgodę na pracę w komisji podczas wyboru II wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
b) zgłaszanie kandydatów
radny Jan Przybylski zgłosił kandydaturę radnego Piotra Góreckiego na funkcję II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
Radny Piotr Górecki wyraził zgodę na kandydowanie na II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo.
Nikt z radnych nie zgłosił innych kandydatur.
c)
Komisja skrutacyjna przeprowadziła głosowanie.
Radny Robert Ptaszyński przewodniczący komisji skrutacyjnej odczytał protokół tajnego głosowania w sprawie wyboru II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Protokół wyników głosowania stanowi załącznik nr 10 do protokołu.
d)
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę Nr I/5/2018 w sprawie wyboru II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Kołaczkowo. Uchwała została przyjęta i stanowi załącznik nr 11 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(11), PRZECIW (4), WSTRZYMUJĘ SIĘ (0)
Przewodnicząca Rady Gminy Kołaczkowo Danuta Grabowska ogłosiła 10 min przerwę.
Ad.12 Powołanie składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
Do składu Komisji Rewizyjnej zgłoszono:
radną Bogusławę Wietrzyńską – Stramczewską, radnego Adama Kruszyńskiego, radną Ewę Zgolińską, radnego Jana Przybylskiego, radną Zofię Kominek.
Radni wyrazili zgodę na kandydowanie.
Według statutu Gminy Kołaczkowo, Komisja Rewizyjna składa się z czterech osób, przystąpiono do głosowania na poszczególne kandydatury:
Wyniki głosowania składu Komisji Rewizyjnej:
Radna Bogusława Wietrzyńska – Stramczewska
Wyniki głosowania: ZA: (8)
Głosowanie imienne:
ZA: Jakubowska Małgorzata, Konieczny Krystian, Majchrzak Wojciech, Siemiątkowski Jerzy, Urbaniak Wiesław , Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Woś Jerzy, Zgolińska Ewa.
Radny Adam Kruszyński
Wyniki głosowania: ZA: (10)
Głosowanie imienne
ZA: Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Radna Ewa Zgolińska
Wyniki głosowania: ZA:(5)
ZA: Majchrzak Wojciech, Siemiątkowski Jerzy , Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Woś Jerzy, Zgolińska Ewa.
Radna Zofia Kominek
Wyniki głosowania: ZA: (10)
ZA: Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Radny Jan Przybylski
Wyniki głosowania: ZA: (11)
ZA: Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Majchrzak Wojciech, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
W wyniku imiennego głosowania (załącznik nr 12) do składu Komisji Rewizyjnej weszli radna Zofia Kominek, radna Bogusława Wietrzyńska – Stramczewska, radny Jan Przybylski, radny Adam Kruszyński.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę Nr I/6/2018 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej. Uchwała stanowi załącznik nr 13 do protokołu.
Ad.13    Wybór przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
Radny Jerzy Woś zgłosił na przewodniczącego Komisji Rewizyjnej radną Bogusławę Wietrzyńska- Stramczewską.
Radny Michał Stefański zgłosił na przewodniczącego Komisji Rewizyjnej radnego Adama Kruszyńskiego.
Radni wyrazili zgodę na kandydowanie.
Wyniki głosowania w sprawie wyboru przewodniczącego Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 14):
radna Bogusława Wietrzyńska- Stramczewska
Wyniki głosowania: ZA (5),
Lista imienna:
ZA: Ewa Zgolińska, Jerzy Woś, Bogusława Wietrzyńska- Stramczewska, Jerzy Siemiątkowski, Wojciech Majchrzak,
radny Adam Kruszyński
Wyniki głosowania: ZA (10)
Lista imienna:
ZA: Robert Ptaszyński, Jan Przybylski, Wiesław Urbaniak, Michał Stefański, Adam Kruszyński, Krystian Konieczny, Zofia kominek, Małgorzata Jakubowska, Danuta Grabowska, Piotr Górecki.
W wyniku głosowania na przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rada wybrała radnego Adama Kruszyńskiego. Komisja Rewizyjna ze swojego składu wybrała zastępcę przewodniczącego w osobie radnej Bogusławy Wietrzyńskiej- Stramczewskiej.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę  Nr I/7/2018 w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej. Uchwała stanowi załącznik nr 15 do protokołu.
Ad.14 Powołanie składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Przewodnicząca Danuta Grabowska poinformowała, że według statutu Gminy Kołaczkowo Komisja Skarg, Wniosków i Petycji składa się z przewodniczącego i członków w liczbie dwóch.
Przystąpiono do zgłaszania kandydatur.
radny Piotr Górecki zgłosił do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radnego Roberta Ptaszyńskiego – radny nie wyraził zgody
radna Danuta Grabowska zgłosiła do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radnego Wiesława Urbaniaka – radny wyraził zgodę
radny Jerzy Siemiątkowski zgłosił do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radną Zofię Kominek – radna nie wyraziła zgody
radny Piotr Górecki zgłosił do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radną Małgorzatę Jakubowską – radna wyraziła zgodę
radna Bogusława Wietrzyńska – Stramczewska zgłosiła do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radnego Krystiana Koniecznego- radny nie wyraził zgody
radny Krystian Konieczny zgłosił do składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radną Bogusławę Wietrzyńską – Stramczewską – radna  nie wyraziła zgody.
W związku z brakiem pełnego składu osobowego komisji przewodnicząca ogłosiła 10 min. przerwy.
Radny Jerzy Woś złożył wniosek o przerwanie obrad sesji.
Wyniki głosowania:  ZA(5), PRZECIW (10), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech.
PRZECIW: Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Z powodu braku pełnego składu komisji Wiceprzewodniczący Michał Stefański zaproponował złożenie deklaracji chęci udziału w pracach komisji.
Po dłuższych naradach i przerwach do składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji zgłosił się radny Krystian Konieczny.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę Nr I/8/2018 w sprawie powołania Komisji Skarg, wniosków i Petycji. Uchwała stanowi załącznik nr 16 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Ad. 15 Wybór przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Radna Danuta Grabowska zgłosiła na przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radnego Wiesława Urbaniaka.
Radny wyraził zgodę na kandydowanie.
Przystąpiono do głosowania imiennego
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę  Nr I/9/2018 w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. Uchwała stanowi załącznik nr 17 do protokołu.
Ad.16 Powołanie Komisji Budżetu i Finansów
Przewodnicząca Danuta Grabowska przedstawiła proponowany skład Komisji Budżetu i Finansów w osobie radna Małgorzata Jakubowska, radny Adam Kruszyński, radny Piotr Górecki, radny Michał Stefański.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę  Nr I/10/2018 w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów. Uchwała stanowi załącznik nr 18 do protokołu.
Wyniki głosowania:
ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Członkowie Komisji Budżetu i Finansów wybrali ze swojego składu przewodniczącego komisji w osobie radnej Małgorzaty Jakubowskiej.
Ad 17 Powołanie Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Przewodnicząca Danuta Grabowska przedstawiła proponowany skład Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego w osobie radny Jerzy Woś , radny Robert Ptaszyński , radna Ewa Zgolińska , radna  Bogusława Wietrzyńska – Stramczewska, radny Wiesław Urbaniak, radny Jan Przybylski, radna Danuta Grabowska, radny Jerzy Siemiątkowski, radny Wojciech Majchrzak, radny Krystian Konieczny.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę  Nr I/11/2018 w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego. Uchwała stanowi załącznik nr 19 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Członkowie Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego wybrali ze swojego składu przewodniczącego komisji w osobie radnego Jerzego Wosia.
Ad.18 Powołanie Komisji Wychowania, Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej, Mieszkaniowej i Gospodarki Komunalnej.
Przewodnicząca Danuta Grabowska przedstawiła proponowany skład Komisji Wychowania, Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej, Mieszkaniowej i Gospodarki Komunalnej w osobie radny Robert Ptaszyński, radny Jerzy Siemiątkowski, radny Wojciech Majchrzak, radny Piotr Górecki, radna Danuta Grabowska, radna Zofia Kominek, radny Michał Stefański, radna Ewa Zgolińska, radny Jerzy Woś.
Przewodnicząca Danuta Grabowska odczytała Uchwałę  Nr I/12/2018 w sprawie powołania Komisji Wychowania, Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej, Mieszkaniowej i Gospodarki Komunalnej. Uchwała stanowi załącznik nr 20 do protokołu.
Wyniki głosowania: ZA(15), PRZECIW (0), WSTRZYMUJĄCYCH SIĘ (0)
Głosowanie imienne:
ZA: Wietrzyńska -Stramczewska Bogusława, Zgolińska  Ewa, Siemiątkowski Jerzy, Woś Jerzy, Majchrzak Wojciech, Górecki Piotr, Grabowska Danuta, Jakubowska Małgorzata, Kominek Zofia, Konieczny Krystian, Kruszyński Adam, Przybylski Jan, Ptaszyński Robert, Stefański Michał, Urbaniak Wiesław.
Członkowie Komisji Wychowania, Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej, Mieszkaniowej i Gospodarki Komunalnej wybrali ze swojego składu przewodniczącego komisji w osobie radnego Roberta Ptaszyńskiego.
Ad.19
Radna Małgorzata Jakubowska wnioskuje o ustalanie posiedzeń wspólnych komisji i sesji w jednym dniu tygodnia, proponuje wtorki.
Radny Adam Kruszyński poparł wniosek radnej Małgorzaty Jakubowskiej.
Ad.20
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodnicząca Rady Gminy Kołaczkowo Danuta Grabowska o godz.20.30 zamknęła I sesję Rady Gminy Kołaczkowo.

Protokół sporządziła                                                                               Przewodnicząca Rady
Monika Nowak                                                                                         Danuta Grabowska


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 stycznia 2019 09:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 501
29 stycznia 2019 12:32 (Robert Nowak) - Dodanie załącznika [1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2019 09:27 (Robert Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany