PROTOKÓŁ Nr 24/2017
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 20.02.2017r.
Posiedzenie odbyło się w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie .
W posiedzeniu uczestniczyli :
1. Tamborski Wojciech - Przewodniczący
2. Frąckowiak Agnieszka - Zastępca
3. Stefański Michał - Członek
4. Jakubowska Małgorzata - Członek
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Wojciech Tamborski . Powitał zebranych – lista obecności w załączeniu, oraz przedstawił porządek posiedzenia:
Ad.2.
Barbara Dymińska z-ca skarbnika przedstawiła i omówiła rejestr wydanych delegacji służbowych w 2016 roku. Rejestr delegacji zawiera numer, imię i nazwisko delegowanego, termin, miejsce i cel delegacji. Do rozliczenia kosztów przejazdu przyjęto stawkę wg zarządzenia wójta 0,7061zł/km dla samochodów o pojemności powyżej 0,900cm³.
Na podstawie ewidencji księgowej omówiła poniesione wydatki na delegacje służbowe, które w roku 2016 wyniosły 15.245,50zł. W poszczególnych działach przedstawiają się następująco:
Wydatki na delegacje pracowników dziale 75023 § 4410 wyniosły 8.485,51zł
W dziale 75023 § 4700 – administracja, delegacje na dojazd na szkolenie w kwocie 5.690,07zł
W dziale 85154 § 4700 – przeciwdziałanie alkoholizmowi dojazd na szkolenia w kwocie 190,64zł
W dziale 75095 §3030 – delegacje sołtysów w kwocie 65,67zł
W dziale 75022 § 3030 rada gmin, delegacje radnych w kwocie 397,37zł
W dziale 80113 § 4410 delegacje dowożenie uczniów do szkół 21,18zł
W dziale 85154 §4410 przeciwdziałanie alkoholizmowi delegacje w kwocie 395,06zł.
Ad.3.
Sprawozdanie z działalności świetlic wiejskich złożyła sołtys Wszemborza Aurelia Banaszak. Przedstawiła dziennik najmu oraz umowy.
Sprawozdanie z działalności świetlicy wiejskiej w Bieganowie złożyła sołtys Agnieszka Frąckowiak. Przedstawiła kwoty najmu, które zostały ustalone na zebraniu wiejskim i podjęte uchwałą sołecką. Omówiła funkcjonowanie świetlicy. W 2016r. odbyły się 4 imprezy płatne oraz szereg spotkań, zebrań, nieodpłatnych. Przedłożyła dzienniki najmu prowadzone w sposób szczegółowy i prawidłowy.
Ad.4.
Komisja przeprowadziła kontrolę wydanych delegacji pod względem formalnym i rachunkowym. Komisja stwierdziła, że podróże odbywały się na podstawie poleceń wyjazdu służbowego wystawionych przez pracodawcę lub osobę do tego upoważnioną. Wszystkie polecenia wyjazdu służbowego zostały rozliczone zgodnie z obowiązującymi stawkami za każdy przejechany kilometr.
Podczas kontroli działalności świetlic wiejskich Komisja zwróciła uwagę, aby wszystkie zapisy wynajmu świetlic były dokonywane na formularzu, który jest załącznikiem do regulaminu. Podkreśliła, że należy rejestrować zarówno wynajęcia płatne, jak i nieodpłatne, co posłuży przy kwartalnym rozliczeniu świetlicowych.
Na tym posiedzenie zakończono.
Jednostka kontrolowana Podpisy Komisji
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo