Protokoły Komisji Rewizyjnej

PROTOKÓŁ Nr 1/2014 Z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 19.12.2014r.

P R O T O K Ó Ł      Nr 1/2014

Z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołaczkowo w dniu 19.12.2014r.


Posiedzenie odbyło się w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie.
W posiedzeniu uczestniczyli:

1.  Tamborski Wojciech          - Przewodniczący
2.  Jakubowska Małgorzata    - Członek
3.  Stefański Michał              - Członek

Posiedzenie otworzył Przewodniczący  Komisji Wojciech Tamborski. Powitał zebranych – lista obecności w załączeniu, oraz przedstawił porządek posiedzenia:

1. Wybór zastępcy przewodniczącego komisji.
2. Ustalenie planu pracy komisji na 2015r.
3. Ustalenie zakresu kontroli gospodarki odpadami.
4. Wnioski i spostrzeżenia.
Ad.1.
Na zastępcę przewodniczącego komisji, komisja jednogłośnie wybrała radną Agnieszkę Frąckowiak.

Ad.2.
Do planu pracy na 2015r. Komisja ustaliła następujące tematy:
Styczeń         Kontrola realizacji ustawy o utrzymaniu czystości Gminy Kołaczkowo w 2014r.
Luty              Kontrola  Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół – dowozy.
Marzec          Kontrola bieżących wydatków szkół.
Kwiecień        Wykonanie budżetu gminy za 2014r.
Maj               Kontrola działalności świetlic wiejskich.
Czerwiec        Działalność ZGKiM w 2014r.
Lipiec            Kontrole zlecone przez Radę Gminy.
Sierpień         Kontrole zlecone przez Radę Gminy.
Wrzesień        Wykonanie uchwał od stycznia do czerwca 2015r.
Październik      Wykonanie budżetu gminy od stycznia do czerwca 2015r.
Listopad         Kontrola wykorzystania mieszkań komunalnych .
Grudzień         Ustalenie planu pracy Komisji na 2016r.

Ad.3.
Do planowanej kontroli dotyczącej realizacji ustawy o utrzymaniu czystości w gminie w 2014r. ustalono  następujące zagadnienia:
dokumenty przetargowe na odbiór odpadów w 2013r.
dokumenty przetargowe na odbiór odpadów w 2014r.
pisma z EKO- Skórteksem dotyczące odbioru odpadów od mieszkańców gminy,
umowa z EKO-Skórteksem na składowanie odpadów na gminne wysypisko,
pisma z PUK dotyczące odbioru odpadów,
protokół z kontroli UG przeprowadzonej w PUK,
ilość zakupionych koszy na odpady dla mieszkańców oraz  wskazanie środków na pokrycie tego wydatku,
stan zaległości  w opłatach za nieczystości w 2013r i 2014r.



Na tym posiedzenie zakończono.



                                                                                         Podpisy Komisji
                                                                                                  
                                                                                Tamborski W.     ...............................
                                                                                Jakubowska M.  ...............................      
                                                                               
Stefański M.      ...............................
.................................................                                                           
data podpis jednostki kontrolowanej

Wiadomość powiązana z

Komisja 2014 - 2018

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Komisja Rewizyjna 2014 - 2018
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2015 15:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 1346
08 czerwca 2015 11:39 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2015 14:32 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 marca 2015 09:11 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany