ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017, poz.1579) Wójt Gminy Kołaczkowo informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I CZĘŚCI NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO
do realizacji zadania została wybrana oferta nr 2:
IGLESPOL
Z. Iglewski i Wspólnicy
Spółka Jawna
ul. Wrocławska 14
62-300 Września
Oferta nr 2 otrzymała największą ogólną liczbą punktów tj. 100, tym samym spełniając znamiona najkorzystniejszej.
Punktacja poszczególnych ofert przedstawia się następująco:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium cena |
Ilość punktów w kryterium deklaracji likwidacji dzikich wysypisk |
Łączna ilość punktów |
1 |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. ul. Generała Sikorskiego 38 62-300 Września |
49,03 |
40 |
89,03 |
2 |
IGLESPOL Z. Iglewski i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Wrocławska 14 62-300 Września |
60 |
40 |
100 |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2017 poz. 1579) umowa może zostać zawarta po upływie terminów, przewidzianych na wzniesienie odwołania.
Zamawiający informuje również, że Oferentom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI, rozdział 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z przepisami ustawy odwołanie przysługuje wobec czynności wymienionych w art. 180 ust 2.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Kołaczkowo