Praca

NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI RADY GMINY I PROMOCJI GMINY

WÓJT GMINY KOŁACZKOWO OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY I PROMOCJI GMINY W URZĘDZIE GMINY W KOŁACZKOWIE

Urzędu Gminy w Kołaczkowie
pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo

 

I. Zakres obowiązków

1. Organizowanie technicznej obsługi Rady Gminy, jej organów i Wójta, a w szczególności:
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta
- koordynowanie przygotowań na posiedzenie Rady i Komisji Rady materiałów (informacji, analiz, sprawozdań itd.) oraz projektów uchwał niezbędnych do obrad Rady i jej organów
- informowanie bezpośrednio Wójta Gminy o przypadkach niedopełnia przez pracownika Urzędy Gminy lub kierownika jednostki organizacyjnej gminy obowiązku dotyczącego przekładania materiałów i projektów uchwał
-sporządzenie i przechowywanie protokołów z sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań
-prowadzenie rejestru wniosków o interpelacji radnych, wniosków komisji i przekazywanie ich właściwym adresatom to realizacji
-prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Przewodniczącego Rady
-przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji
-przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych
-prowadzenie rejestru uchwał, postanowień Rady i jej komisji oraz zbiorów uchwał
- organizowanie szkoleń radnych
2 Nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących zabezpieczenia praw radnych.
3. Współdziałanie w organizowaniu spotkań radnych, posłów i senatorów z wyborcami oraz ich dyżurów.
4. Współdziałanie z sołectwami oraz organizacjami społecznymi w wypełnianiu ich zadań statutowych.
5. Prowadzenie ewidencji protokołów z zebrań wiejskich oraz wniosków, postulatów i uchwał podjętych na tych zebraniach.
6. Współdziałanie w przygotowaniu i przeprowadzeniu wyborów sołtysów i rad sołeckich.
7. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno-techniczna narad i zebrań sołtysów
8. Prowadzenie ewidencji postulatów i wniosków ludności.
9. Organizacja współdziałania Rady Gminu  Sejmikiem Samorządowym i innymi samorządami (sąsiednie rady gminy, rada powiatu).
10. Prowadzenie rejestru korespondencji o klauzuli „zastrzeżone” i „poufne”.
11. Organizacja i prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami przy współudziale kierownikiem USC.
12. Sprawy związane z kreowaniem rozwoju Gminy i promocja jej na zewnątrz,

a w szczególności dotyczące:
-opracowywania programów gospodarczych, w tym wykonywania prac studialnych i prognostycznych,
- analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich
-gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów  promujących Gminę na zewnątrz
- współpraca  różnych instytucjami w zakresie udzielania informacji o Gminie i jej promocji,
-utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu w zakresie promocji Gminy,
-organizowanie współpracy z zagranicą.
-uczestnictwo w uroczystościach oraz zbieranie informacji
-prowadzenie strony internetowej

II. Wymagania niezbędne

Określone z ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2014 r.,poz.1202)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) wykształcenie wyższe,
6) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks wyborczy, kodeks postępowania administracyjnego,
7) prawo jazdy kat. B.

III. Wymagania dodatkowe:

1.Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów informatycznych,
2. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych /ksero, fax i  itp./,
3. Dyspozyjność


IV. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.00-15.00
Obsługa sesji komisji oraz zebrań odbywa się w godzinach popołudniowych.
3. Praca ma charakter administracyjno-biurowy.

V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miejscu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6%.

VI. Oferty winny zawierać:

1) list motywacyjny,
2)życiorys –CV,
3) kserokopie świadectwa pracy – zaświadczenia,
4)kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
9) oświadczenie o korzystaniu  pełni praw publicznych
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kołaczkowo, pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo pokój nr 22. Z dopiskiem:  „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady gminy i promocji gminy” w terminie do dnia 11.07.2016 roku do godz. 16.00. Proszę o numer telefonu do kontaktu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kołaczkowo www.bip.kolaczkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

 

 

 

Wójt Gminy Kołaczkowo

                                                                                                                                        /-/ Teresa Waszak

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 czerwca 2016 09:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Stawski
Ilość wyświetleń: 1557
06 kwietnia 2018 08:28 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 czerwca 2016 09:12 (Dariusz Stawski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany