Przetargi

Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w Kołaczkowie

Kołaczkowo: Budowa kanalizacji sanitarnej w Kołaczkowie- dokończenie

Numer ogłoszenia: 99153 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej-NIE

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)-NIE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wrzesińska 41, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4385650, faks 61 4385650.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Kołaczkowie- dokończenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w

Kołaczkowie- dokończenie.

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających-NIE

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI-NIE

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni

składając oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni

składając oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni

składając oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni

składając oświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten wykonawca spełni

składając oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90

2 - termin gwarancji - 10

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, -NIE

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;

b) klęski żywiołowe;

c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;

 d) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;

e)gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową;

f) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład substancji i przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych;

g) wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 2 tygodnie;

h) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do

zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.

2) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia -

zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy;

 3) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp.

b) zakresu robót w związku z robotami zamiennymi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.kolaczkowo.pl. www.bip.kolaczkowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wrzesińska 41 62-306 Kołaczkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015

godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie plac Reymonta 3 62-306 Kołaczkowo pokój nr 22 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi

środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dnia 14.07.2015 roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Kołaczkowie -dokończenie” następującej treści:

„Czy w związku z przebiegiem kolektorów kanalizacji sanitarnej w chodnikach z kostki brukowej Zamawiający przewiduje odtworzenie nawierzchni? Szacowana ilość kostki do rozebrania i odtworzenia to ok. 800 m2. Proszę o podanie rodzaju nawierzchni podbudowy pod istniejącymi chodnikami.”

Odpowiedź:

Zamawiający zgodnie z zapisami STWiOR przewiduje odtworzenie nawierzchni przez Wykonawcę.  Nawierzchnia podbudowy pod istniejącymi chodnikami:
- na szerokości zjazdów warstwa betonu chudego gr. 15 cm
- na pozostałych częściach chodnika podsypka cementowo-piaskowa gr. 6 cm.


Zgodnie z art. 38 ust. 2 Zamawiający publikuje zapytania na stronie internetowej, ponieważ odpowiedzi nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia, a zapytania nie wymagają dodatkowego czasu dla Wykonawców do przygotowania oferty, termin złożenia ofert pozostaje niezmieniony tj. 20.07.2015 godz. 10:45.

 



Dnia 15.07.2015 roku do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Kołaczkowie -dokończenie”
następującej treści:

„ Jakie są warunki uzgodnień z drogami wojewódzkimi i powiatowymi odnośnie sposobu odtworzenia pasa drogowego?”


Odpowiedź:

Zamawiający publikuje na stronie skany decyzji WZDW i PZD lokalizacji w/w inwestycji.

Zgodnie z art. 38 ust. 2 Zamawiający publikuje zapytania na stronie internetowej, a  ponieważ nie prowadzą one do zmiany treści ogłoszenia i nie wymagają dodatkowego czasu dla Wykonawców do przygotowania oferty, termin złożenia ofert pozostaje niezmieniony tj. 20.07.2015 godz. 10:45.


Decyzja WZDW

Decyzja PZD

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2015 12:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Stawski
Ilość wyświetleń: 1855
05 kwietnia 2018 08:53 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lipca 2015 14:03 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lipca 2015 13:51 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany