Przetargi

Przetarg na dostawę oleju do autobusów szkolnych Gminy Kołaczkowo w roku 2014

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Kołaczkowo: dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Gminy Kołaczkowo w roku 2014
Numer ogłoszenia: 451910 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty , Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4385083, faks 61 4385321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Gminy Kołaczkowo w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Gminy Kołaczkowo w roku 2014, szacunkowa ilość 22.000 litrów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonywania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, przyjęciu warunków płatności i dysponowaniu stacją paliw w odległości do 10 km od bazy sprzętowej Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty ul. Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracji Oświaty ul. Plac Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 




Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2013 14:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Nowak
Ilość wyświetleń: 1348
06 listopada 2013 14:31 (Robert Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2013 14:30 (Robert Nowak) - Dodanie załącznika [zalaczniki_do_siwz.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2013 14:29 (Robert Nowak) - Dodanie załącznika [siwz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany