Animatorzy:
Nicola Więdłocha
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, uzyskała tytuł magistra inżyniera Architektury Krajobrazu. Interesuje się każdym aspektem przyrody, ale również motoryzacją. W czasie wolnym lubi zdobywać górskie szlaki oraz zwiedzać parki, dlatego rośliny i zwierzęta są nieodłączną częścią jej życia. Prowadząc zajęcia z dziećmi stara się im przekazywać jak największą wiedzę na temat fauny i flory, szczególnie Opolszczyzny, oraz uwrażliwiać na potrzeby roślin i zwierząt wokół nas.
Dorota Krawiec
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, uzyskała tytuł magistra Pedagogiki – Edukacji Kreatywnej z Medialną. Lubi pracę z dziećmi, a podczas zajęć wykorzystuje różne techniki i metody pracy. Stara się aby zajęcia były ciekawe, kreatywne i rozwijały twórcze myślenie oraz przekazywały konkretną wiedzę. Interesuje się fotografią, dlatego w czasie wolnym lubi aktywnie spędzać czas – spacerować, jeździć na rowerze, zwiedzać rozmaite zakątki Polski i wykorzystywać ten czas do łapania ulotnych chwil w kadrze swojego aparatu.
Aleksandra Łukaszewicz
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, uzyskała tytuł magistra na kierunku „Edukacja elementarna
z terapią pedagogiczną”. Czerpie dużą radość z pracy z dziećmi. W wolnym czasie lubi jeździć na rowerze i aktywnie spędzać czas z rodziną. Dbając o środowisko obecnych i przyszłych pokoleń interesuje się zagrożeniami, jakie płyną z ludzkiej nieświadomości w tej dziedzinie. Dlatego podjęła się przekazywania wiedzy między innymi na temat ciekawego, ale i groźnego zjawiska, obecności mikroplastiku w naszych wodach.
Anna Grabińska
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie, kierunek: edukacja wczesnoszkolna na Wydziale Pedagogicznym. Obroniona praca dyplomowa dotyczyła tworzenia "Kącika przyrody w klasie". Przyroda zachwyca Ją od zawsze, jako dziecko tworzyła własne grządki
w ogrodzie, zbierała nasiona. Wierzy, że spacery po lesie uspokajają i wprowadzają w dobry nastrój. Wie, jak ważne w życiu jest zdrowie, harmonia i poczucie własnej wartości.
Od dwóch lat zgłębia wiedzę na temat anatomii człowieka i wpływu masażu na nasze zdrowie. Podczas pracy z dziećmi chce budzić w nich wiarę we własne możliwości, wskazywać, że różny nie znaczy gorszy. Zachęca do wyrażania własnych opinii i do weryfikacji ich podczas prowadzonych działań. Na zajęciach realizuje m.in. tematy związane z produkcją energii odnawialnej.