Aktywna świetlica - Proszowice

Jesteś tu: » Strona główna » Realizowane projekty » Aktywna świetlica - Proszowice




Aktywna świetlica - Proszowice


Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach 9 osi priorytetowej wiedza i kompetencje Regionalnego Programu Operacyjnego województwa małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.2.1. Usługi społeczne i zdrowotne w regionie Typ projektu: C. usługi wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

Wsparcie dzienne dla dzieci oraz ich rodzin poprzez zapewnienie opieki i organizację czasu wolnego oraz zajęć specjalistycznych dla dzieci i młodzieży, w nowo utworzonej Placówce Wsparcia Dziennego w 3 oddziałach na obszarze gminy Proszowice w okresie od 01.01.2018r do 31.12.2019 r.

Projekt skierowany jest do 105 uczniów, dziewcząt i chłopców w wieku 6-18 lat 3 szkół podstawowych - Placówka Wsparcia Dziennego - Proszowice, Klimontów i Kościelec, prowadzonych przez Gminę i Miasto Proszowice.

Uczestnicy projektu będą mieli możliwość skorzystania ze wsparcia w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r., które obejmuje uczestnictwo w następujących rodzajach zajęć: 

1)      Opieka świetlicowa

2)      Zajęcia rozwijające

  • Język angielski
  • Matematyka
  • Zajęcia muzyczne
  • Zajęcia ekspresji twórczej
  • Samorządność
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia sportowo-ruchowe

3)      Pomoc specjalistyczno-profilaktyczna

  • Terapia pedagogiczna
  • Logopedia
  • Pedagog
  • Dietetyk
  • Profilaktyka uzależnień

Udział w zajęciach wymienionych jest bezpłatny. Zajęcia zostaną przeprowadzone przez nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i umiejętnościami.

Uczestnik rekrutowany jest do udziału w jednym z 3 oddziałów Placówki Wsparcia Dziennego. Może wziąć udział w dowolnych zajęciach w ramach każdego z zadań jednak pod warunkiem zadeklarowania udziału w co najmniej dwóch rodzajów zajęć z zadania 2.




Regulamin pobytu:


REGULAMIN.pdf

 



Oświadczenie



Zgłoszenie





 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Proszowice 15-12-2017r

 (pieczątka zamawiającego)

 

 

            W związku z realizacją projektu "Aktywna świetlica - Proszowice" w Placówce Wsparcia Dziennego w Proszowicach zapraszamy wszystkie podmioty spełniające określone warunki do składania ofert na prowadzenie zajęć

  1. zajęcia ekspresji twórczej
  2. samorządność
  3. zajęcia komputerowe
  4. terapia pedagogiczna
  5. profilaktyka uzależnień
  6. pedagog
  7. logopedia
  8. zajęcia sportowe
  9. język angielski
  10. zajęcia muzyczne
  11. zajęcia matematyczne
  12. opieka świetlicowa
  13. dietetyk
  14. sprzątanie

Informacje o ogłoszeniu:

a) termin składania ofert - do dnia 04-01-2018

d) miejsce i sposób składania ofert:

- osobiście pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach 
ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice 

- za pośrednictwem poczty na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice 

- za pośrednictwem poczty elektronicznej założonej w celu realizacji projektu aktywnaswietlica@gmail.com

-oraz pocztę tradycyjną  listownie uwzględniając zachowanie terminu zgłoszeń jeśliby zgłosił się taki uczestnik do rekrutacji.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

 

Zgodnie z wyborem zamawiającego oświadczenia ,wnioski, oferty, informacje przekazuja w formie pisemnej. Do porozumiewania się z wykonawcą uprawniony jest kierownik projektu w godz od pon – piatku w godz 9,00-15,00  Tel 12 386 0520 wew 213. Po wyznaczonym terminie zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić ofertę bez rozpatrywania.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńczo-wychowawcze dotyczą wyłonienia wykonawców, którzy będą prowadzić zajęcia dla 105 dzieci  uczęszczających do PWD w Proszowicach, PWD w Kościelcu, PWD w Klimontowie w zakresie: Opieka świetlicowa, Zajęcia rozwijające: język angielski, zajęcia muzyczne, zajęcia ekspresji twórczej, zajęcia matematyczne, samorządność, zajęcia komputerowe, zajęcia sportowe. Pomoc specjalistyczno-profilaktyczna: terapia pedagogiczna, logopedia, pedagog, dietetyk, profilaktyka uzależnień,
Wszystkie zajęcia muszą być dostosowane do potrzeb i możliwości dzieci i młodzieży.
Postępowanie dotyczy wyboru kilku wykonawców. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: proszowicki Miejscowość: Proszowice, Kościelec, Klimontów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wsparcie dzienne dla dzieci oraz ich rodzin poprzez zapewnienie opieki i organizację czasu wolnego oraz zajęć specjalistycznych dla dzieci i młodzieży w nowo utworzonej Placówce Wsparcia Dziennego w 3 oddziałach na obszarze gminy Proszowice w okresie od 01.01.2018r do 31.12.2019 r.

Utworzenie Placówki Wsparcia Dziennego w Proszowicach(PWD-P), Kościelcu(PWD-KO) i Klimontowie(PWD-KL)– Usługa opiekuńczo i specjalistyczno-profilaktyczna dla dzieci i młodzieży z Proszowic, Kościelca i Klimontowa, w ramach zadania nr D.1.4 opisanego we wniosku o dofinansowanie, zgodnie z umową o dofinansowanie .

Przedmiot zamówienia

Postępowanie dotyczy wyboru kilku wykonawców. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Poniżej zostały poszczególne części zamówienia.
Część 1 – oferta dotycząca opieki świetlicowej. Celem zadania jest zorganizowanie dzieciom czasu wolnego po lekcjach w sposób zapewniający możliwość nauki, zabawy i wypoczynku. W ramach opieki świetlicowej dzieci będą odrabiać lekcje z pomocą wychowawcy świetlicy (rozwijanie kompetencji  kluczowej: umiejętność uczenia się). Zatrudnione zostaną osoby  o kwalifikacjach właściwych do prowadzenia zajęć w PWD: 1 wychowawca na grupę  w wymiarze 4 godzin dziennie (będzie on dodatkowo spełniał funkcję pomocnika kierownika PWD w danym oddziale)

Część 2 – oferta dotycząca zajęć rozwijających-język angielski
Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należy rozwijanie kompetencji porozumiewania się w języku obcym. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j.ang, oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną.

PWD-P  3gr. X 6os. x1godz/tydz.,PWD-KL 2gr.x 6os .x1godz/tydz.,PWD-KO, 2 gr.x 6os.x1godz/tydz.–razem 7gr.x 6os. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j. ang. oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną.

Część 3 – oferta dotycząca rozwijanie zajęć muzycznych(świadomość i ekspresja kulturalna). Dzieci na zajęciach będą wyrażać ideę doświadczeń, uczuć i aktywną twórczość za pośrednictwem muzyki i śpiewu. Będą uczyć się pracować w zespole. Przygotują występ na imprezy :

PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os.Dzieci na zajęciach będą wyrażać ideę doświadczeń, uczuć i aktywną twórczość za pośrednictwem muzyki i śpiewu. Będą uczyć się pracować w zespole. Przygotują występ na imprezy

Część 4 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć ekspresji twórczej mają na celu rozwijanie świadomości i ekspresji kulturalnej. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność wyrażania swoich uczuć poprzez różne sposoby oraz stopniowe rozwijanie i kształcenie tych umiejętności. Zajęcia mają wyzwalać pozytywne emocje. Zajęcia działają uspokajająco i pobudzają do działania(zajęcia plastyczne, techniczne i teatralno-aktorskie):

PWD-P 2 gr.x 6os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 2 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KL, ,1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) PWD-KO 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze)  1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) – razem 8 gr.x6os

Część 5 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć matematycznych. Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne. Dzieci na zajęciach będą rozwijać zdolność wykorzystywania: matematycznych sposobów myślenia oraz prezentacji, istniejącego zasobu wiedzy do wyjaśniania świata przyrody i stosowania tej wiedzy, rozumienia zmian powodowanych przez działalność ludzką oraz odpowiedzialności obywatelskiej. Zajęcia oparte na metodzie eksperymentu.

PWDPpo2gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 2gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze), PWD-KL, 1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KO,po1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)–razem8gr.x6os.

Część 6 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć dotyczących samorządności . Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie). Pracując w grupie młodzież uczyłaby się samorządności, dawałaby możliwość współdecydowania o sprawach ich dotyczących i brania odpowiedzialności za własne decyzje

:PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os. Pracując w grupie młodzież uczyłaby się samorządności, dawałaby możliwość współdecydowania o sprawach ich dotyczących i brania odpowiedzialności za własne decyzje

Część 7 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć komputerowych . Prowadzący Zajęcia komputerowe ma za zadanie rozwijanie informatycznych. .Dzieci będą rozwijać umiejętność wykorzystywania technologii informacyjnej i przygotowywać się do wykorzystania tych umiejętności w społeczeństwie, w przekazywaniu  informacji, w pracy, rozrywce i porozumiewaniu się z uwzględnieniem rozumienia zagrożeń  wynikających ze stosowania TIK. Nauczą się stosować komputer jako wsparcie krytycznego myślenia, kreatywności i innowacji.

 PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os.

Część 8 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć sportowych. Prowadzący zajęcia poprzez organizowanie  zajęć sportowych ma za zadanie integrować i aktywizować uczestników . Dzieci będą aktywnie spędzać czas jednocześnie poprawiając swoje zdrowie i kondycje fizyczną.

Zajęcia  w ramach pomocy specjalistyczno-profilaktyczna

Celem zadania jest zapewnienie specjalistycznej pomocy dzieciom i ich rodzinom poprzez organizację zajęć terapeutycznych, logopedycznych, pedagogicznych oraz z zakresu profilaktyki uzależnień i prozdrowotnej. Zajęcia będą miały charakter grupowy i indywidualny i prowadzone będą w oparciu o indywidualny plan wsparcia dziecka i jego rodziny według diagnozy sporządzanej na bieżąco przez zespół w składzie wychowawca świetlicy, terapeuta, logopeda, pedagog przy stałej współpracy ze szkołą oraz w stałym kontakcie z rodziną dziecka. Specjaliści będą mieli obowiązek informować rodziców/opiekunów o postępach i udzielać im specjalistycznych porad i konsultacji.

Część 9 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej. Zadaniem działania jest stymulowanie i usprawnianie rozwoju zaburzonych funkcji, wyrównywanie braków, eliminowanie niepowodzeń, praca nad poczuciem własnej wartości

W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO,) 2 grupy x 3 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną.

Część 10 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć logopedii. Prowadzący zajęcia  będzie prowadził  profilaktyczne ćwiczenia ,diagnozę oraz terapię wad i zaburzeń mowy. Zadaniem prowadzącego będzie stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, usprawnienie techniki czytania i pisania i wdrażanie do twórczej aktywności słownej.

 W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną.

Liczba  godz. zajęć-675,  Iiczba  dzieci-24.

Część 11 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez pedagoga. . Pedagog będzie miał za zadanie rozpoznawać indywidualne potrzeby dzieci i młodzieży, określać formy i sposoby udzielania pomocy, podejmować działania profilaktyczno-wychowawcze z udziałem rodziców i nauczycieli szkół, planować i koordynować zadania wspólnie z rodzicami i szkołami. Pedagog będzie współpracował z poradnią psychologiczno-pedagogiczną w Proszowicach w sprawach związanych z podopiecznymi i ich rodzinami.

W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 6 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną.

Część 12 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez dietetyka. Jego zadaniem jest prowadzenie terapii dietetycznej, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych, szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej oraz wspomaganie leczenia dietetycznego wielu chorób.

 W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną.

Dodatkowo w każdym z 4 oddziałów PWD raz w miesiącu odbywać się będą grupowe zajęcia profilaktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji:

Część 13 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez profilaktyka uzależnień, Cel: ograniczanie inicjacji używania substancji psychoaktywnych oraz ograniczenie rozwoju intensywności używania, podniesienie wiedzy uczestników na temat szkodliwości używania 2 godz, x 20 miesięcy x3 PWD. tych substancji. L. godz. zajęć - 120

Efekt: korekta deficytów rozwojowych, wyrównanie braków i wyeliminowanie niepowodzeń zdiagnozowanych u 45 podopiecznych a także wzmocnienie poczucia ich własnej wartości i poprawa świadomości prozdrowotnej.

 Pomiar: ewaluacja indywidualnych planów wsparcia.

Kod CPV

85000000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

Cz 3 termin realizacji  zamówienia

15 01 2018 r. – 30,06,2018

1,09,2018 – 30,06,2019

1,09,2019 do 31 12 2019

Termin realizacji zadania zawarty w umowie z wykonawcą.

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. Minimalne wymagania stawiane poszczególnym nauczycielom:

  1.  Opieka świetlicowa - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
  2. Język angielski - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - filologia angielska lub nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej językowi angielskiemu.
  3. Zajęcia muzyczne - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - muzyka lub sztuka.
  4. Zajęcia ekspresji twórczej - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - terapia pedagogiczna, sztuka, filologia polska
  5.  Zajęcia matematyczne - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - matematyka.
  6. Samorządność - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - historia, WOS.
  7. Zajęcia komputerowe - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - technologia informatyczna, informatyka.
  8. Zajęcia sportowe - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - wychowanie fizyczne.
  9. Pomoc specjalistyczno-pedagogiczna - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - terapia pedagogiczna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.
  10. Terapia pedagogiczna - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - terapia pedagogiczna
  11. Logopedia - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - logopedia
  12. Pedagog - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.
  13. Dietetyk - studia wyższe magisterskie lub licencjackie - dietetyka.
  14. Profilaktyka uzależnień - studia wyższe magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym - terapia pedagogiczna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, że:
- Wykonawca  obejmujące prowadzenie poszczególnych zajęć dla grup oraz posiada  zasoby techniczne i kadrowe umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wymagania wobec Wykonawców:
1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
3. Wobec Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe, ani upadłości nie ogłoszono.

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
2. Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku, maksymalnie w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku/faktury VAT nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia lub po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego wykonanie poszczególnych części/etapów zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie wypłacane będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Pośredniczącą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie.


Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza ofertowego.
2. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie o posiadanych uprawnieniach


Ocena oferty

Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, której cena będzie najniższa. oraz zapewnione zostaną kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Weźmie pod uwagę doświadczenie oferenta oraz aspekty środowiskowe i  społeczne.

Cena 100%

W przypadku ofert zawierających jednakowe ceny o wyborze oferty decyduje zamawiający po rozmowie z oferentem

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

Placówka Wsparcia Dziennego w Proszowicach

Adres

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice 

Numer telefonu

(12) 386-22-12 

Fax

(12) 386-22-12 

NIP

682-15-48-920 

Tytuł projektu

"Aktywna świetlica - Proszowice"

Numer projektu

RPMP.09.02.01-12-0370/17

 

 

....................................................

          (data, podpis i pieczątka)

               

                                                                                        Zatwierdzam/nie zatwierdzam*

 

..............................................................................

                                                              (data i podpis)

ZAŁACZNIKI:

1)     FORMULARZ OFERTY

zal_1_wzor.pdf

2)    WZÓR UMOWY

zal_1_wzor(1).pdf



____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




ZAPYTANIE OFERTOWE O DOSTARCZANIE WYŻYWIENIA 2020





 

 

ogloszenie_zywienie_.docx


SIWZ_dozywianie_(ok)2020_(1).docx


B-_zalaczniki_do_siwz_sp_zywienie_.doc


5_wzor_umowy_na_dostawy_zywienie_(1).docx




________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ZAPYTANIE O DOWÓZ UCZESTNIKÓW PWD




zaproszenie.odt

 

zalaczniki_do_zaproszenia_dowoz_sp.doc

 

zal_2_umowa_dowoz_sp.doc









_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



ZAPYTANIE O WYCIECZKI UCZESTNIKÓW PWD




SIWZ_wycieczki.docx


A_projekt_umowy_sp_wycieczki_(1)_(2).docx


B__zalaczniki_do_siwz_sp_wycieczki_(1)_(2).doc


zal_2_lista_Wyjazdow_wycieczek_PWD2020.xlsx











_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



 

 

Zapytania ofertowe na prowadzenie zajęć:

 

1. OPIEKA ŚWIETLICOWA


Ogłoszenie    ogloszenie_opieka_swietlicy.pdf


Zawiadomienie  opieka_swietlicowa_ZAWIADOMIENIE.pdf

 

 

2. Język angielski


Ogłoszenie ogloszenie_angielski.pdf


Zawiadomienie   jezyk_angielski_zawiadomienie.pdf

 

 

 


3. Zajęcia matematyczne


Ogłoszenie ogloszenie_matematyka.pdf


Zawiadomienie   zajecia_matematyczne_zawiadomienie.pdf

 

 

4. Zajęcia muzyczne


Ogłoszenie  ogloszenie_muzyczne.pdf


Zawiadomienie  zajecia_muzyczne_zawiadomienie.pdf

 

 

5. Ekspresja twórcza


Ogłoszenie    ogloszenie_ekspresja_tworcza.pdf


Zawiadomienie  zajecia_ekspresji_tworczej_zawiadomienie.pdf

 

 

6. Samorządność


Ogłoszenie  ogloszenie_samorzadnosc.pdf


Zawiadomienie   samorzadnosc_zawiadomienie.pdf

 

 

7. Zajęcia komputerowe


Ogłoszenie   ogloszenie_komputerowe.pdf


Zawiadomienie   zajecia_komputerowe_zawiadomienie.pdf

 

 

8. Zajęcia sportowe


Ogłoszenie  ogloszenie_sportowe.pdf


Zawiadomienie  zajecia_sportowe_zawiadomienie.pdf

 

 

9. Terapia pedagogiczna


Ogłoszenie  ogloszenie_terapia_pedagogiczna.pdf


Zawiadomienie  terapia_pedagogiczna_zawiadomienie.pdf

 

 

10. Pegagog


Ogłoszenie   ogloszenie_pedagog.pdf


Zawiadomienie  pedagog_zawiadomienie.pdf

 

 

11. Logopedia


Ogłoszenie   ogloszenie_logopedia.pdf


Zawiadomienie   logopedia_zawiadomienie.pdf

 

 

12. Dietetyka


Ogłoszenie    ogloszenie_dietetyk.pdf


Zawiadomienie   dietetyk_zawiadomienie.pdf

 

 

13. Profilaktyka uzależnień


Ogłoszenie  ogloszenie_terapeuta_u.pdf


Zawiadomienie  profilaktyka_uzaleznien_zawiadomienie.pdf

 

 

14. Sprzątanie


Ogłoszenie  ogloszenie_sprzataczka.pdf


Zawiadomienie  sprzatanie_zawiadomienie.pdf

 

 

15. Organizacja podczas wycieczek


KINO 2018


Ogłoszenie zapytanie_ofertowe_wycieczka_kino_2018.pdf


Zawiadomienie wycieczka_kino_2018_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

KINO 2019


Ogłoszenie  zapytanie_ofertowe_wycieczka_kino_2019.pdf


Zawiadomienie wycieczka_kino_2019_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

KOLONIA 2018


Ogłoszenie zapytanie_ofertowe_kolonia_1.pdf


Zawiadomienie kolonia_1_letnia_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

KOLONIA 2019


Ogłoszenie zapytanie_ofertowe_kolonia_S(1).pdf


Zawiadomienie kolonia_letnia2_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 


KRASIEJÓW


Ogłoszenie  zapytanie_ofertowe_wycieczka_Krasiejow.pdf


Zawiadomienie  wycieczka_Krasiejow_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

OPERA


Ogłoszenie  zapytanie_ofertowe_wycieczka_opera1_2019.pdf


Zawiadomienie  wycieczka_opera1_2019_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

OPERA 2


Ogłoszenie    zapytanie_ofertowe_wycieczka_opera2_2019.pdf


Zawiadomienie  wycieczka_opera2_2019_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

TEATR 2018


Ogłoszenie zapytanie_ofertowe_wycieczka_teatr_2018.pdf


Zawiadomienie  wycieczka_teatr_2018_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

TEATR 2019


Ogłoszenie  zapytanie_ofertowe_wycieczka_teatr_2019.pdf


Zawiadomienie  wycieczka_teatr_2019_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

ZIMOWISKO 1


Ogłoszenie  zapytanie_ofertowe_zimowisko_1docx.pdf


Zawiadomienie  koloniazimowisko1_najkorzystniejsza_oferta.pdf

 

ZIMOWISKO 2


Ogłoszenie zapytanie_ofertowe_zimowisko_2_ocx.pdf


Zawiadomienie  koloniazimowisko2_najkorzystniejsza_oferta.pdf



Zapytanie ofertowe - podjazd

 

Proszowice, 03.09.2018

 

Gmina Proszowice/Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

 

ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

 

NIP: 682-160-44-69

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 


 Przygotowanie podłoża – skuwanie płytek i obrzeży, schodów, wyrównanie powierzchni, wstawienie cokołów i krawężników na podsypce betonowo piaskowej- Pochylnia wykonana z profili stalowych malowanych,  podest z krat pomostowych ocynkowanych oraz kostki brukowej. Przy wejściu do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych wykonanie pochylni, likwidacja stopni schodowych na rzecz pochylni oraz niwelacja krawężnika przy podjeździe. Wykonanie z kostki brukowej najazdów oraz obrzeży,niwelacyjnego najazdu na krawężnik. Izolacja bitumiczna ściany budynku przy podjeździe. Wykonanie i niwelacja wskazanych w umowie stopni schodów na zewnątrz i wewnątrz budynku. Demontaż części podłóg i wykonanie fragmentów nowych posadzek i GRES wraz z warstwami podkładowymi. Termin realizacji upływa 31-12-2018roku.W  związku z przystąpieniem do realizacji projektu Aktywna Świetlica proszę o ofertę cenową na wykonanie: robót ogólnobudowlanych polegających na dostosowaniu wejść dla osób z trudnościami w poruszaniu się, montażu  podjazdu/pochylni dla niepełnosprawnych od podwórka  do budynku PWD w  Proszowicach oraz dostosowaniu wejść dla osób z trudnościami w poruszaniu się do budynku PWD w Klimontowie, dostosowaniu wejść dla osób z trudnościami w poruszaniu się w PWD w Kościelcu.

 

Załączniki

 

1. Oferta cenowa

 

2. kosztorys ofertowy.

 

zapytanie_ofertowe_PWD_podjazd_.pdf

 

na_strone_www_Proszowice_03_podjazd_(1).pdf

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Proszowice, 12.09.2018

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający Gmina Proszowice/Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3-go Maja 72, 32-100 Proszowice uprzejmie informuje, że w zapytaniu ofertowym na wykonanie: robót ogólnobudowlanych polegających na dostosowaniu wejść dla osób z trudnościami w poruszaniu się, montażu  podjazdu/pochylni dla niepełnosprawnych w ramach projektu Aktywna Świetlica została wybrana oferta n/w Wykonawcy, w oparciu o kryterium oceny ofert CENA -60 %, Ocena właściwości techniczno-użytkowych oraz jakości wykonywanych usług -40%:

Na podstawie ofert komisja w w/w  składzie:

1. Małgorzata Gołębiowska

2. Agata Miśkiewicz

3. Zbigniew  Rybiński

wybrała najkorzystniejszego oferenta, którym jest: Firma Usługowa Kutela Jadwiga Kutela 32-109 Pałecznica Ibramowice 9 NIP 6821676799 o wartości BRUTTO:22500PLN (słownie brutto: dwadzieścia dwa tysiące pięćset  zł

Uzasadnienie wyboru: oferta nie podlega odrzuceniu, oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium Ocena właściwości techniczno-użytkowych oraz jakości  usług.

Numer oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium CENA

Liczba pkt w kryterium WŁAŚCIWOŚCI

 

Razem

1

Firma Usługowa Kutela

Jadwiga Kutela

32-109 Pałecznica

Ibramowice 9

 NIP 6821676799

60

40

100

W postępowaniu ofertowym  złożono 1 ofertę.

Umowa zostanie zawarta do dnia 20.12.2018 r.  w siedzibie zamawiającego. Na tym protokół zakończono.

 

 





Promocja projektu:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIA OFERTOWE 2020 NA PROWADZENIE ZAJĘĆ 

Beneficjent - GMINA PROSZOWICE

Realizator -  MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PROSZOWICACH

ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice

telefon: (0-12) 386-22-02

telefaks: (0-12) 386-22-02

e-mail: aktywnaswietlica@gmail.com

www.MGOPS.proszowice.pl

zaprasza do złożenia oferty

postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

pn.: na wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć 

w ramach realizacji projektu

finansowanego z realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: Nr RPMP.09.02.01-12-0370/17.

 

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia zajęć w Placówce Wsparcia Dziennego w: Proszowicach, Klimontowie i w Kościelcu w ramach Projektu "Aktywna świetlica - Proszowice" współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej, w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: Nr RPMP.09.02.01-12-0370/17. Przedmiotem konkursu jest prowadzenie zajęć w okresie od 20 lutego 2020 r. do 26 czerwca 2020 r. w realizacji specjalistycznych usług edukacyjnych zgodnie z obowiązującym taryfikatorem stawek za przepracowaną godzinę specjalisty. Szczegółowy przebieg oraz treści, zakres czasowy i ilość prowadzonych zajęć  w tygodniu pracy wykonawca uzgodni z koordynatorem projektu „Aktywna świetlica - Proszowice".

 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części:

 

Część 1 – oferta dotycząca opieki świetlicowej. Celem zadania jest zorganizowanie dzieciom czasu wolnego po lekcjach w sposób zapewniający możliwość nauki, zabawy i wypoczynku. W ramach opieki świetlicowej dzieci będą odrabiać lekcje z pomocą wychowawcy świetlicy (rozwijanie kompetencji  kluczowej: umiejętność uczenia się). Zatrudnione zostaną osoby  o kwalifikacjach właściwych do prowadzenia zajęć w PWD: 1 wychowawca na grupę  w wymiarze do 4 godzin dziennie w każdym z oddziałów  (będzie on dodatkowo spełniał funkcję pomocnika kierownika PWD w danym oddziale) Łącznie  1795 godzin opieki w 3 oddziałach PWD.

 

Część 2 – oferta dotycząca zajęć rozwijających-język angielski
Do zadań prowadzącego zajęcia z języka angielskiego należy rozwijanie kompetencji porozumiewania się w języku obcym. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j.ang, oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną.

PWD-P  3gr. X 6os. x1godz/tydz.,PWD-KL 2gr.x 6os .x1godz/tydz.,PWD-KO, 2 gr.x 6os.x1godz/tydz.–razem 7grup x 6os . Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność praktycznego komunikowania się w j. ang. oraz ciekawość poznawczą i aktywność intelektualną. Łącznie umowa zlecenie 150 godzin 3 oddziałach PWD.

 

Część 3 – oferta dotycząca rozwijanie zajęć muzycznych(świadomość i ekspresja kulturalna). Dzieci na zajęciach będą wyrażać ideę doświadczeń, uczuć i aktywną twórczość za pośrednictwem muzyki i śpiewu. Będą uczyć się pracować w zespole. Przygotują występ na imprezy :

PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os.Łącznie umowa zlecenie 100 godzin 3 oddziałach PWD.

 

 

 Część 4 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć ekspresji twórczej mają na celu rozwijanie świadomości i ekspresji kulturalnej. Dzieci na zajęciach będą rozwijać umiejętność wyrażania swoich uczuć poprzez różne sposoby oraz stopniowe rozwijanie i kształcenie tych umiejętności. Zajęcia mają wyzwalać pozytywne emocje. Zajęcia działają uspokajająco i pobudzają do działania(zajęcia plastyczne, techniczne i teatralno-aktorskie):

PWD-P 2 gr.x 6os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 2 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KL, ,1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) PWD-KO 1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci młodsze)  1 gr.x6 os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze) – razem 8 gr.x6os  Łącznie umowa zlecenie 220 godzin w 3 oddziałach PWD.

 

Część 5 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć matematycznych. Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne. Dzieci na zajęciach będą rozwijać zdolność wykorzystywania: matematycznych sposobów myślenia oraz prezentacji, istniejącego zasobu wiedzy do wyjaśniania świata przyrody i stosowania tej wiedzy, rozumienia zmian powodowanych przez działalność ludzką oraz odpowiedzialności obywatelskiej. Zajęcia oparte na metodzie eksperymentu.

PWDPpo2gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 2gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze), PWD-KL, 1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze, PWD-KO,po1gr.x6os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i 1gr.x 6os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)–razem8gr.x6os.Łącznie umowa zlecenie  100 godzin w 3 oddziałach PWD

Część 6 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć dotyczących samorządności . Prowadzący zajęcia ma za zadanie rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie). Pracując w grupie młodzież uczyłaby się samorządności, dawałaby możliwość współdecydowania o sprawach ich dotyczących i brania odpowiedzialności za własne decyzje

:PWD-P,PWD-KL,PWD-KO po 1 gr.x10os. x1godz/tydz.(dzieci młodsze) i po 1gr.x10os.x 1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6 gr.x10os.

Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD

Część 7 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć komputerowych . Prowadzący Zajęcia komputerowe ma za zadanie rozwijanie informatycznych. .Dzieci będą rozwijać umiejętność wykorzystywania technologii informacyjnej i przygotowywać się do wykorzystania tych umiejętności w społeczeństwie, w przekazywaniu  informacji, w pracy, rozrywce i porozumiewaniu się z uwzględnieniem rozumienia zagrożeń  wynikających ze stosowania TIK. Nauczą się stosować komputer jako wsparcie krytycznego myślenia, kreatywności i innowacji.

 PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os. Łącznie umowa zlecenie  120 godzin w 3 oddziałach PWD.

Część 8 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć sportowych. Prowadzący zajęcia poprzez organizowanie  zajęć sportowych ma za zadanie integrować i aktywizować uczestników . Dzieci będą aktywnie spędzać czas jednocześnie poprawiając swoje zdrowie i kondycje fizyczną. PWD-P,PWD-KL,PWD-KO, po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci młodsze)i po1gr.x10os.x1godz/tydz.(dzieci starsze)– razem 6gr.x10os Łącznie umowa zlecenie 220 godzin w 3 oddziałach PWD

Zajęcia  w ramach pomocy specjalistyczno-profilaktycznej

Celem zadania jest zapewnienie specjalistycznej pomocy dzieciom i ich rodzinom poprzez organizację zajęć terapeutycznych, logopedycznych, pedagogicznych oraz z zakresu profilaktyki uzależnień i prozdrowotnej. Zajęcia będą miały charakter grupowy i indywidualny i prowadzone będą w oparciu o indywidualny plan wsparcia dziecka i jego rodziny według diagnozy sporządzanej na bieżąco przez zespół w składzie wychowawca świetlicy, terapeuta, logopeda, pedagog przy stałej współpracy ze szkołą oraz w stałym kontakcie z rodziną dziecka. Specjaliści będą mieli obowiązek informować rodziców/opiekunów o postępach i udzielać im specjalistycznych porad i konsultacji.

Część 9 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej. Zadaniem działania jest stymulowanie i usprawnianie rozwoju zaburzonych funkcji, wyrównywanie braków, eliminowanie niepowodzeń, praca nad poczuciem własnej wartości

W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO,) 2 grupy x 3 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 258 godzin w 3 oddziałach PWD

Część 10 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć logopedii. Prowadzący zajęcia  będzie prowadził  profilaktyczne ćwiczenia ,diagnozę oraz terapię wad i zaburzeń mowy. Zadaniem prowadzącego będzie stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, usprawnienie techniki czytania i pisania i wdrażanie do twórczej aktywności słownej.

 W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie  282 godzin w 3 oddziałach PWD.

 

Część 11 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez pedagoga. . Pedagog będzie miał za zadanie rozpoznawać indywidualne potrzeby dzieci i młodzieży, określać formy i sposoby udzielania pomocy, podejmować działania profilaktyczno-wychowawcze z udziałem rodziców i nauczycieli szkół, planować i koordynować zadania wspólnie z rodzicami i szkołami. Pedagog będzie współpracował z poradnią psychologiczno-pedagogiczną w Proszowicach w sprawach związanych z podopiecznymi i ich rodzinami.

W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 6 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną. Łącznie umowa zlecenie 225 godzin w 3 oddziałach PWD.

Część 12 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez dietetyka. Jego zadaniem jest prowadzenie terapii dietetycznej, zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych, szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej oraz wspomaganie leczenia dietetycznego wielu chorób.

 W każdym z oddziałów (PWD-P, PWD-KL, PWD-KO) 2grupy x 4 os.  x 1 godz./tydz. + 1 godz. na konsultacje z rodziną.

Dodatkowo w każdym z 4 oddziałów PWD raz w miesiącu odbywać się będą grupowe zajęcia profilaktyczne z możliwością indywidualnych konsultacji: Łącznie umowa zlecenie 55 godzin w 3 oddziałach PWD.

Część 13 – oferta dotycząca prowadzenia zajęć przez profilaktyka uzależnień, Cel: ograniczanie inicjacji używania substancji psychoaktywnych oraz ograniczenie rozwoju intensywności używania, podniesienie wiedzy uczestników na temat szkodliwości używania 2 godz, x 5 miesięcy x3 PWD. tych substancji. Łącznie umowa zlecenie 100 godzin w 3 oddziałach PWD.

 

Efekt: korekta deficytów rozwojowych, wyrównanie braków i wyeliminowanie niepowodzeń zdiagnozowanych u 105 podopiecznych a także wzmocnienie poczucia ich własnej wartości i poprawa świadomości prozdrowotnej.

 

  1. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przygotować szczegółowy program zajęć uwzględniający:

realizację poszczególnych zajęć: metody identyfikacji swoich predyspozycji, analizę pomysłów pod kątem wymagań, ewaluacja indywidualnych planów wsparcia.

  1. Wybrany/i Wykonawca/cy wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub certyfikaty/ zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie danego tematu;
  • doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego tematu, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie może być krótsze niż 2 lata.

   Wybrany/i Wykonawca/cy będzie/dą zobowiązany/i:

  • przygotować dla każdego z uczestników, zgodne z tematyką zajęć,  materiały dydaktyczne w formie skryptów, prezentacji multimedialnych, itp. (oznakowane w sposób zgodny z wytycznymi dotyczącymi projektu współfinansowanego ze środków UE) i przekazać do akceptacji Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umów;
  • przeprowadzić zajęcia w ramach zamówienia w formie warsztatów  zgodnie z zatwierdzonym programem szkolenia;
  • zapewnić wysoki poziom nauczania poprzez staranne, rzetelne przygotowanie  i przekazanie treści dydaktycznych;
  • realizować szkolenia w miejscu i terminie wskazanymi przez Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym u Zamawiającego;
  • dopilnować aby uczestnicy szkoleń podpisywali właściwe dokumenty wskazujące na ich obecność w toku zajęć;
  • utrzymywać stały kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji zajęć;
  • informować Zamawiającego o przebiegu realizacji przedmiotu umowy i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją;
  • sprawować nadzór nad przestrzeganiem wytycznych dotyczących promocji projektu w zakresie prowadzonych zajęć (oznakowanie materiałów wykorzystywanych podczas zajęć, prezentacji itp.);
  • sporządzać i prowadzić dokumentację wykonanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego;
  • terminowo  realizować powierzone zadania;
  • prowadzić miesięczną ewidencję godzin i zadań  wykonywanych  na  rzecz  projektu  oraz pozostałej aktywności zawodowej;

 

  1. Koszt pracy trenera obejmuje koszty opracowania programu oraz materiałów dydaktycznych, dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia..
  2. Wybrany Wykonawca/Wykonawcy zobowiązują się przenieść autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego uprawniające go do korzystania z przygotowanych na potrzeby szkoleń, materiałów dydaktycznych.
  3.  Wszystkie materiały i informacje przekazywane Wykonawcy w ramach niniejszej umowy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do innych celów, niż służące realizacji niniejszego zamówienia;
  4. Zamawiający zapewnia sale dydaktyczne; 

 

opz_PWD_Proszowice_.docx

siwz_mgops.doc

ok_Zal_aczniki_do_przetargu.docx

wzor_umowy.docx

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

OGŁOSZENIE


Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach: Organizacja wycieczek i wyjazdów dla dzieci PWD w Proszowicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak

 

Nazwa projektu lub programu

finansowanego z realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Numer projektu: Nr RPMP.09.02.01-12-0370/17.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

 

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Kancelaria Zamówień Publicznych Justyna Starek

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

 

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach, krajowy numer identyfikacyjny 35715270400000, ul. ul. 3 Maja  72 , 32-100  Proszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 386 22 12, e-mail mgops@proszowice.pl, faks 12 386 22 12.

Adres strony internetowej (URL): www.proszowice.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak

www.proszowice.pl

 

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

Nie

adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

poczta polska

Adres:

MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PROSZOWICACH ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice

 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek i wyjazdów dla dzieci PWD w Proszowicach

Numer referencyjny: MGOPS.4.2020/AŚ

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

 

 

 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: SIWZ wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej zamawiającego. Zamówienie nie będzie realizowane w częściach. W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczek, która będzie w stałym kontakcie z kierownikiem wycieczki, lub osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczek; 2) przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczek, uzgodnionego z Zamawiającym: a) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy dla wycieczek organizowanych do czerwca 2020, b) w terminie 14 dni do dla wycieczek organizowanych do sierpnia 2020; W harmonogramie wykonawca wskaże co najmniej: terminy wycieczek, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, nazwy i adresy miejsc noclegowych (jeśli są przewidziane), organizację posiłków, miejsca przewidziane do zwiedzania oraz rozkład godzinowy kolejnych pozycji programu wycieczki. Wycieczki będą organizowane w dwóch turach– pierwszej: od lutego 2020 do czerwca 2020 , drugiej do sierpnia 2020 3) ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokrywania opłat drogowych,kosztówpostoju na parkingach płatnych, 4) zapewnienia wyżywienia dla uczestników wycieczki; w przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jako posiłek wskazana jest kanapka +sok, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Dostarczone posiłki będą świeże i przygotowanew dniu ich dostarczenia. 5) zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu komfortowych, klimatyzowanych autokarów klasy LUX , spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 128); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW, klimatyzacją, ogrzewaniem postojowym, lodówkę, siedzeniami do spania, WC, Barem Café,apteczką pierwszej pomocy i zestawem TV, DVD. 6) zapewnić do transportu dzieci autokary przystosowane do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczone na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej, 7) zapewnienia do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj.Dz.U. 2016, poz. 1907,z późn. zm.), 8) transportu uczestników wycieczki ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca wyjazdu do poszczególnych docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu; 9) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, zapewnienia na własny koszt zastępczego środka transportu, spełniającego wymagania określone powyzej oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji określonej wyżej, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 10) ubezpieczenia uczestników wycieczek na cały okres trwania wycieczki 11) zapewnienia biletów wstępu (i pokrycia ich kosztu) dla wszystkich uczestników wycieczki (dzieci i opiekunów) do miejsc przeznaczonych do zwiedzania wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ lub proponowanych przez wykonawcę jeśli zamawiający pozostawił wybór takiego miejsca Wykonawcy, pokrycia kosztów rezerwacji grupowych i innych związanych z realizacją programu wycieczek 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczki. Zamawiający zapewni uczestnictwo w wycieczce kierownika oraz nauczyciela (opiekuna) z każdej placówek PWD. Ilość opiekunów dla poszczególnych grup została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Wynagrodzenie kierownika wycieczki i opiekuna pokrywa Zamawiający. Kierownik wycieczki wyznaczony przez Zamawiającego będzie pełnił jednocześnie funkcję pilota wycieczki. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452).

 

II.5) Główny kod CPV: 63511000-4

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

63500000-4

 

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

 

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub dniach:

lub

data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

 

2020-09-30

 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j.Dz. U. z 2016r. poz. 187,zm. Dz.U. z 2016r., poz.1334).

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi przedmiotu zamówienia dla dzieci minimum 45 dzieci.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

 

 

 

 

 

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi przedmiotu zamówienia do szkół dla minimum 25 dzieci ; wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min.2 dowody). 2. Dowodami, (powyżej) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wpis do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 187, 1334).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

5. OŚWIADCZENIE DOSTARCZONE W DNIU PODPISANIA UMOWY Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie

Informacja na temat wadium

 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców  

Kryteria selekcji wykonawców:

 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

 

Informacje dodatkowe:

 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 

Informacje dodatkowe:

 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

 

Czas trwania:

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

doświadczenie

40,00

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

 

Informacje dodatkowe

 

 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

 

Wstępny harmonogram postępowania:

 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

 

 

Informacje dodatkowe:

 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Informacje dodatkowe:

 

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 

 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

 

Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zgodnie z projektem umowy

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2020-02-25, godzina: 08:15,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

> poslki

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

A_projekt_umowy_sp_wycieczki_(1)_(2).pdf

B__zalaczniki_do_siwz_sp_wycieczki_(1)_(2).pdf

SIWZ_wycieczki_(1).pdf

 

 ___________________________________________________________

WYNIKI

 

WYNIK_MGOPS_dowoz_2020.docx

WYNIK_MGOPS_NAUCZYCIELE_2020.docx

WYNIK_MGOPS_wycieczki_2020.docx

WYNIK_MGOPS_zywienie_2020.docx

 

 

 

 


 

 

 

 

Opracowanie: szkolnastrona.pl