Ogłoszenie

 

INFORMACJA

Uprzejmie informujemy, iż dnia


31 grudnia 2021 r. Urząd Gminy


w Starym Dzierzgoniu będzie czynny
od godz. 715 do godz. 1200

URZĄD GMINY

w Starym Dzierzgoniu

B.I.P

Reklama

Herb gminy

Reklama

R.C.L

Reklama

e.P.U.A.P

Reklama

Powiat Sztumski

Reklama

BIAŁA KSIĘGA

Reklama

Dla przedsiębiorcy

Reklama
Reklama

Krajowa mapa zagrożeń

Reklama
Stary Dzierzgoń.jpg
Ogłoszenie Drukuj Email

 
Informacja Drukuj Email

 

 
Ogłoszenie Drukuj Email

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do najmu

 
Harmonogram Drukuj Email

Uwaga mieszkańcy gminy Stary Dzierzgoń!

Od dnia 1 lipca 2021 r. właściciele wszystkich nieruchomości zamieszkałych  zobowiązani są segregować odpady komunalne w swoich nieruchomościach!

Gmina zapewni mieszkańcom worki do segregacji!!! Nie będzie możliwości segregacji w tzw. gniazdach (pojemniki te zostaną zebrane ze wszystkich miejscowości).

Przypominamy!!!

METALE I TWORZYWA SZTUCZNE  - worek koloru ŻÓŁTEGO

PAPIER - worek koloru NIEBIESKIEGO

SZKŁO - worek koloru ZIELONEGO

BIO - worek koloru BRĄZOWEGO

 
Ogłoszenie Drukuj Email

 

Czas start! Rusza Fundusz Nowy AKUMULATOR SPOŁECZNY

Masz pomysł na działania w swojej okolicy? Nie wiesz skąd pozyskać środki na jego realizację i od czego zacząć? A może chcesz wzmocnić swoją młodą organizację? Fundusz Nowy AKUMULATOR SPOŁECZNY jest dla Ciebie!

Nowy, bo tworzonym w nowym, większym partnerstwie, którego liderem jest Pomorska Sieć Centrów Organizacji Pozarządowych, opartym o otwartość, zaufanie i solidarność, tworzącym nową jakość we wsparciu rozwoju wspólnot i społeczności lokalnych.

Rozpoczął się nabór do Funduszu Nowy AKUMULATOR SPOŁECZNY!

Operatorzy zapraszają do składania wniosków na:

- inicjatywy i działania ze sfery pożytku publicznego (mini-grant do 1000 zł lub grant do 6 000 zł)

- na wsparcie młodej organizacji pozarządowej (grant do 10.000 zł)

Dla kogo?

Konkurs skierowany jest do młodych organizacji pozarządowych i grup nieformalnych z terenu województwa pomorskiego; aktywnych grup mieszkańców, chcących działać na rzecz dobra wspólnego.

Kiedy?

Nabór wniosków trwa od 18 czerwca:

- do 18 lipca 2021 – inicjatywy i działania ze sfery pożytku publicznego

- do 18 sierpnia 2021 - na wsparcie młodej organizacji.

Projekty mogą być realizowane w terminach:

- od 1 sierpnia do 15 grudnia 2021 r. - inicjatywy lub projekty ze sfery pożytku publicznego

- od 10 września do 15 grudnia 2021 r. - rozwój młodej organizacji pozarządowej.

Do zdobycia maksymalnie 6000 zł na realizację inicjatywy lub projektu ze sfery pożytku publicznego i do 10.000 zł na rozwój młodej organizacji!

Regulamin konkursu oraz szczegóły znajdują się na stronach Funduszu: akumulatorspoleczny.pl i Bieżące informacje są także na: facebook.com/akumulatorspoleczny.

Aby złożyć wniosek do konkursu, należy zarejestrować się na stronie: www.witkac.pl, wybrać odpowiedni powiat i wypełnić formularz on-line. UWAGA: Wnioski składa się wyłącznie w wersji elektronicznej za pomocą generatora. Istnieje także opcja wnioskowania poprzez przesłanie krótkiego filmu z opisem pomysłu!

Informacji o Funduszu AKUMULATOR SPOŁECZNY w powiecie sztumskim udziela Pomorska Sieć Centrów Organizacji Pozarządowych.

5 lipca (poniedziałek) o godz. 17 w Starostwie Powiatowym w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, odbędzie się spotkanie informacyjne na temat Funduszu. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Pytania o Fundusz można kierować mailowo:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

oraz telefonicznie, dzwoniąc pod numer 503 845 796.

 

Zadanie jest współfinansowane przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021-2030.

 

 
Zawsze możesz sprawdzić tożsamość rachmistrza Drukuj Email

 

 

W razie wątpliwości tożsamość rachmistrza można sprawdzić na kilka sposobów:

§ poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dostępną na stronie https://rachmistrz.stat.gov.pl/ ,

§ poprzez kontakt z infolinią spisową numerem 22 279 99 99 , wybierz 1 – Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań,  a następnie 2 – weryfikacja tożsamości rachmistrza,

§ w przypadku wątpliwości o pomoc w weryfikacji można także poprosić policję.

 
Każdy rachmistrz posiada identyfikator Drukuj Email

 

 

Każdy rachmistrz spisowy posiada identyfikator zawierający:

1. imię i nazwisko wraz ze zdjęciem,

2. numer identyfikatora oraz hologram,

3. nazwę i logo wojewódzkiego biura spisowego,

4. podpis osoby upoważnionej do wystawienia identyfikatora,

5. okres, na jaki identyfikator został wystawiony.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Joomla 1.5 Templates by Joomlashack