(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.06.2013 o cenę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na spotkania z projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli

    ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.06.2013
    o cenę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych
    na spotkania z projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

    Olecko, 16 października 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”,
    nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia, zapraszam
    do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych określonych w pkt III.

    I. Składający zapytanie:
    Powiat Olecki
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
    woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 16 57
    www.powiat.olecko.pl

    II. TRYB POSTĘPOWANIA:
    W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
    w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje wysłane e-mailem do 3 hurtowni spożywczych, umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych www.spolecko.bip.doc.pl.
    .
    III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego asortymentu spożywczego (kawa, herbata, woda, soki, cukier itp.) określonego w załączniku nr 1 do zapytania. Produkty zostaną wykorzystane do sporządzenia przerw kawowych na spotkania organizowane z projektu.
    2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Łączna wartość zamówienia w ramach projektu wynosi 47.200 zł, w tym 9.600 zł w 2013 r., 23.600 w 2014 r. oraz 14.000 zł w 2015 r.

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    Zamawiający przewiduje zakup artykułów spożywczych zasadniczo raz w kwartale w okresie od października 2013
    do czerwca 2014 roku oraz od września 2014 do czerwca 2015 roku.

    V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

    Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x waga %
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

    VI. Przygotowanie ofert:
    1. Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2013 roku.
    3. Zamawiający bierze pod uwagę, że w 2014 i 2015 r. może nastąpić zmiana cen jednostkowych w związku ze zmianą cen rynkowych. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący u niego cennik co najmniej 7 dni przed planowanym zamówieniem do akceptacji Zamawiającemu.
    4. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych artykułów spożywczych ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    6. Dostarczony Zamawiającemu produkt ma być pełnowartościowy, a w przypadku produktów spożywczych z minimum 4 miesięczną datą przydatności do spożycia.

    VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219
    do 22 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
    4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

    VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
    1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
    2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


    Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-10-17 1532
    Data upublicznienia: 2013-10-17
    Art. czytany: 1993 razy

    » Ogłoszenie - artykuły spożywcze.doc - rozmiar: 321024 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy dostawy.doc - rozmiar: 308736 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zalacznik nr 2 - oświadczenie.doc - rozmiar: 302080 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - Oferta.doc - rozmiar: 390144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2013-10-17
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej stowarzyszeń twórczych oraz składów komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury podległych organizatorowi
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący procedur związanych z sygnalistami.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej o funkcjonowaniu Urzędu w zakresie realizacji zamówień publicznych.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący umów na dostawę tablic rejestracyjnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej Pracowniczych Planów Kapitałowych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący liczby uczniów uczęszczających na lekcje etyki i liczby nauczycieli tego przedmiotu
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący Spółek Wodnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie imion i nazwisk, wykształcenia i wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej sposobu organizacji struktury zakupowej i projektowej oraz potencjału do prowadzenia projektów inwestycyjnych w formule ppp.
    System BIP Inet