(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Zapisy na porady prawne - TOGATUS PRO BONO
  • Bezpłatna pomoc prawna online (wideo porada prawna oraz mailowa porada prawna)

    Uprzejmie informuję, że zgodnie z ofertą Fundacji Togatus Pro Bono z Olsztyna na 2021 rok zaczęła działać bezpłatna pomoc prawna online (wideo porada prawna oraz mailowa porada prawna), szczegóły w linku:

    target='_blank'>'PORADA ONLINE'


    Wideo porada prawna:

    Petent wybierając opcje wideo porady, wypełnia formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie fundacji.
    Formularz trafia do koordynatora fundacji.

    Następnie koordynator Fundacji za porozumieniem z koordynatorem w danym powiecie/mieście ustala termin porady, aby inne zapisane już porady na dany dzień i godzinę nie kolidowały ze sobą.

    Wygenerowany formularz trafia również do prawnika oraz koordynatora ze strony powiatu.

    Petent otrzymuje wiadomość, na wskazany adres mail w której podane są szczegóły spotkania tj, termin, link do spotkania on-line z prawnikiem oraz krótka instrukcja. Kopia wiadomości trafia do prawnika który ma udzielić porady oraz do wiadomości dla koordynatora powiatu/miasta.

    Po udzielonej poradzie prawnik uzupełnia kartę A w systemie NPP oraz informuje mailowo fundację o udzielonej poradzie wideo. Wiadomość kierowana jest również do koordynatora powiatu/miasta.


    Mailowa porada prawna:

    Petent wybierając opcje porady mailowej, wypełnia formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie fundacji.
    Formularz trafia do koordynatora fundacji.

    Wygenerowany formularz trafia również do prawnika oraz koordynatora ze strony powiatu.

    Prawnik, który ma udzielić porady mail otrzymuje informację dzień przed dyżurem. Odpowiedź na zadane pytanie w formularzu, winien jest udzielić do końca dyżuru danego dnia.
    Prawnik udzielana odpowiedzi mailowej na zadane pytanie w formularzu, odpowiadając na wskazany przez petenta adres mail, dołączając do kopii widomości fundację. Informacja z potwierdzeniem udzielenia porady trafia również do koordynatora powiatu/miasta.

    Po udzielonej poradzie prawnik uzupełnia kartę A w systemie NPP.


    Data wprowadzenia: 2021-03-03 1112
    Data upublicznienia: 2021-03-03
    Art. czytany: 1179 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2021-03-03
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej stowarzyszeń twórczych oraz składów komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury podległych organizatorowi
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący procedur związanych z sygnalistami.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej o funkcjonowaniu Urzędu w zakresie realizacji zamówień publicznych.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący umów na dostawę tablic rejestracyjnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej Pracowniczych Planów Kapitałowych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący liczby uczniów uczęszczających na lekcje etyki i liczby nauczycieli tego przedmiotu
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący Spółek Wodnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie imion i nazwisk, wykształcenia i wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej sposobu organizacji struktury zakupowej i projektowej oraz potencjału do prowadzenia projektów inwestycyjnych w formule ppp.
    System BIP Inet